Teplota motoru
my car:
Fiat 131 CL Mirafiori 1,4 rv.83
Fiat Tempra 1,6ie rv.90
Fiat Tempra 1,6 MPI rv.96
Fiat Bravo 1,8 16V GT rv.96
Fiat Bravo 1,9 JTD GT rv.99
Fiat Stilo - 1,9 MultiJet 110kw!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 1.4 i.e. AGT, r.v. 1991, najeto přes 145 tis.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tak to neni dobre. Asi mas spatny termostat. Zkus ho pokud se ti hned po nastartovani zacne ohrivat hadice ktera jde do chladice tak je termostat KO.
Promiń, ale to je hovadina. To by bylo v případě, kdyby měl motor podchlazený a byl stále otevřen termostat. Pokud se ti přehřívá motor, tak je termostat zavřený a do chladiče ti nikdy nedojde teplá voda a hadice od termostatu je pořád studená nebo vlažná.
Zkus nastartovat motor a až bodeš mít teplotu na 90,tak šáhni na hadici co jde od termostatu do chladiče. Musí být celá teplá i s chladičem.
Tak poznáš jestli je termosat O.K. Pokud bude teplá hadice i chladič,problém bude jinde.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tak to neni dobre. Asi mas spatny termostat. Zkus ho pokud se ti hned po nastartovani zacne ohrivat hadice ktera jde do chladice tak je termostat KO.
Promiń, ale to je hovadina. To by bylo v případě, kdyby měl motor podchlazený a byl stále otevřen termostat. Pokud se ti přehřívá motor, tak je termostat zavřený a do chladiče ti nikdy nedojde teplá voda a hadice od termostatu je pořád studená nebo vlažná.
Zkus nastartovat motor a až bodeš mít teplotu na 90,tak šáhni na hadici co jde od termostatu do chladiče. Musí být celá teplá i s chladičem.
Tak poznáš jestli je termosat O.K. Pokud bude teplá hadice i chladič,problém bude jinde.
V pohode. Ale byl problem v tom, ze ten motor byl podchlazeny.
Alfa Romeo 156 1.9JTD
Alfa Romeo 155 1.8TS (bohužel motor KO)
ex.Tipo 1.7D
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 1.4 i.e. AGT, r.v. 1991, najeto přes 145 tis.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tak to neni dobre. Asi mas spatny termostat. Zkus ho pokud se ti hned po nastartovani zacne ohrivat hadice ktera jde do chladice tak je termostat KO.
Promiń, ale to je hovadina. To by bylo v případě, kdyby měl motor podchlazený a byl stále otevřen termostat. Pokud se ti přehřívá motor, tak je termostat zavřený a do chladiče ti nikdy nedojde teplá voda a hadice od termostatu je pořád studená nebo vlažná.
Zkus nastartovat motor a až bodeš mít teplotu na 90,tak šáhni na hadici co jde od termostatu do chladiče. Musí být celá teplá i s chladičem.
Tak poznáš jestli je termosat O.K. Pokud bude teplá hadice i chladič,problém bude jinde.
Promiň, že jsem to napsal Nějak jsem se překoukl a nepochopil problém Teď jsem se na to koukal.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 1.4 i.e. AGT, r.v. 1991, najeto přes 145 tis.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.