povolenie plavaku

Více
14 roků 9 měsíců zpět #1 od rogi001
povolenie plavaku vytvořil uživatel rogi001
caute.mam Motor je 1.6 57kW, jednovačka vstrek. Bosch r.v. 1992.chcem zhodit cerpadlo a vycistit,ale pre plavak ho nie je mozne dostat cez tu dieru.plavak treba pred vybratim cerpadla demontovat .zatlacit sa mi neda a otocit tiez nie.neviete ci na to nebude nejaky special kluc? abo ako s tym pohnut?

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 9 měsíců zpět #2 od Dresik
Odpověděl Dresik pro téma Re: povolenie plavaku
ten plovak je tam myslim na bajonet. Cili s nim pootocit a mel by jit

AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 9 měsíců zpět #3 od simir
Odpověděl simir pro téma Re: povolenie plavaku
jj, je na bajonet - zatlačit dolu a pootočit (myslím že proti směru hod. ručiček).
Ona tě asi nechce pustit ta těsnící guma pod ním, protože bude ztvrdlá. Mě to kdysi taky nešlo, tak jsem to vytáhl co to šlo, povolil matičku co drží ten plech nesoucí čerpadlo a vyndal to zvlášť. Pak jsem to v klidu venku rozebral.
Jen tak ze zvědavosti se tu rovnou zeptám - máte taky všichni díru ve dně kufru pro ten plovák posunutou oproti nádrži? Pokud to tak má být, tak jsem ten italský princip nepochopil.... :roll:

Fiat Tipo 1.6 DOHC (149C2046)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

  • jumbo
14 roků 9 měsíců zpět #4 od jumbo
Odpověděl jumbo pro téma Re: povolenie plavaku
jj, je na bajonet - zatlačit dolu a pootočit (myslím že proti směru hod. ručiček).
Ona tě asi nechce pustit ta těsnící guma pod ním, protože bude ztvrdlá. Mě to kdysi taky nešlo.

Shora jsem nasadil velké kombinačky a opatrně točil proti směru hodinových ručiček. Dělej to opatrně aby jsi si v tomto mrazu neurval ty pacičky. Jsou dost krehké. Než se do toho pustíš, raději ty okraje stříkni aspoň WD, nebo jiným řídkým olejem. když jsem plovák dával z5, okraje té gumy jsem lehce líznul grafitovou vazelínou.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 9 měsíců zpět #5 od rogi001
Odpověděl rogi001 pro téma Re: povolenie plavaku

jj, je na bajonet - zatlačit dolu a pootočit (myslím že proti směru hod. ručiček).
Ona tě asi nechce pustit ta těsnící guma pod ním, protože bude ztvrdlá. Mě to kdysi taky nešlo.

Shora jsem nasadil velké kombinačky a opatrně točil proti směru hodinových ručiček. Dělej to opatrně aby jsi si v tomto mrazu neurval ty pacičky. Jsou dost krehké. Než se do toho pustíš, raději ty okraje stříkni aspoň WD, nebo jiným řídkým olejem. když jsem plovák dával z5, okraje té gumy jsem lehce líznul grafitovou vazelínou.


noo.pacicky mam uz "trosku"polamane ale bez toho zatlacenia to asi nepojde povolit. AKO hlboko ho treba zatlacit aby siel potocit? 1,2,3,5 mm? lebo mne to ani 1 neide.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 9 měsíců zpět #6 od rogi001
Odpověděl rogi001 pro téma Re: povolenie plavaku

jj, je na bajonet - zatlačit dolu a pootočit (myslím že proti směru hod. ručiček).
Ona tě asi nechce pustit ta těsnící guma pod ním, protože bude ztvrdlá. Mě to kdysi taky nešlo, tak jsem to vytáhl co to šlo, povolil matičku co drží ten plech nesoucí čerpadlo a vyndal to zvlášť. Pak jsem to v klidu venku rozebral.
Jen tak ze zvědavosti se tu rovnou zeptám - máte taky všichni díru ve dně kufru pro ten plovák posunutou oproti nádrži? Pokud to tak má být, tak jsem ten italský princip nepochopil.... :roll:


jj. xuji italsky asi mali zly den ked konstruovali tuto cast.koli tomu som musel povolit aj celu nadrz aby som mohol odsrobovat a teraz v zime pod autom lezat...
aa kde najdem tu matick co nese cerpadlo??asi to budem muset tak nejak urobit,bo bez origo kluca to nezatlacim a sucasne nepovolim-skor to rozlamem...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

  • jumbo
14 roků 9 měsíců zpět #7 od jumbo
Odpověděl jumbo pro téma Re: povolenie plavaku
Moc tlačit nemusíš.
Pro názornost si přečti článek vyčíštění palivového systému:

www.fiattipo.net/index.php?pagenum=2

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.636 sekund
Powered by Kunena fórum