vynachavaju valce a vela tankuje paliva
14 roků 9 měsíců zpět #1
od aaa_najn
Tipo 1.4 i.e. 51kW socque_line , clima, central, lpg, 200km, anno immatricolazione 93, 160.046
vynachavaju valce a vela tankuje paliva vytvořil uživatel aaa_najn
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
povodny nazov threadu:
Max 3000ot, nepravidelny chod,cierny dym
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
zdar..
mal som chladiacu zmes do -10 a bolo -20, no pocas jazdy mi zacal vrcat motor az skapal..servis zistil prasknuty alternator (asi v nom zamrzla voda a roztaznostou prasklo)..
Lenze motor po nastartovani ide nepravidelne (raz silnejsie vrci, potom slabo periodicky) a nevytocim ho nad 3000ot (cca, nemam otackomer) , ale ked hej okamzite sa dusi az zdochne. Dym z neho je cierny, skoro ako naftak..
Skusal som vymenit RJ a nic. Servis odporuca vymenit cidlo uvrate (snimac polohy klukovky) no ked som ho meral (pri 0°C) tak mal cca 780 Ohm.
Bez neho motor nenaskocil.
Tak tedy co moze byt chyba, moze byt vadne cidlo, popripade ma napada zaseknutie klinoveho remena (ked praskol altik) a preskocenie zubov je mozne ??
Mam aj LPG lenze to blblo aj pocas "normalneho stavu", no motor pri no ma na volnobeh kultivovany stav, ale na druhe nastartovanie tiez cudne vrcalo tak teda neviem to pouzit ako referenciu.
Tak co teda ?Dik
povodny nazov threadu:
Max 3000ot, nepravidelny chod,cierny dym
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
zdar..
mal som chladiacu zmes do -10 a bolo -20, no pocas jazdy mi zacal vrcat motor az skapal..servis zistil prasknuty alternator (asi v nom zamrzla voda a roztaznostou prasklo)..
Lenze motor po nastartovani ide nepravidelne (raz silnejsie vrci, potom slabo periodicky) a nevytocim ho nad 3000ot (cca, nemam otackomer) , ale ked hej okamzite sa dusi az zdochne. Dym z neho je cierny, skoro ako naftak..
Skusal som vymenit RJ a nic. Servis odporuca vymenit cidlo uvrate (snimac polohy klukovky) no ked som ho meral (pri 0°C) tak mal cca 780 Ohm.
Bez neho motor nenaskocil.
Tak tedy co moze byt chyba, moze byt vadne cidlo, popripade ma napada zaseknutie klinoveho remena (ked praskol altik) a preskocenie zubov je mozne ??
Mam aj LPG lenze to blblo aj pocas "normalneho stavu", no motor pri no ma na volnobeh kultivovany stav, ale na druhe nastartovanie tiez cudne vrcalo tak teda neviem to pouzit ako referenciu.
Tak co teda ?Dik
Tipo 1.4 i.e. 51kW socque_line , clima, central, lpg, 200km, anno immatricolazione 93, 160.046
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Méně
Více
- Příspěvky: 1349
14 roků 9 měsíců zpět #2
od michal_tipar
Michal Tipař [img:35fd246b7a]http://www.celysvet.cz/userbar/dbc73b9e20de02119c403187359ed2da.jpg[/img:35fd246b7a] Tipo 1,4ie \'93 Consummatum est!!!
Odpověděl michal_tipar pro téma Re: vynachavaju valce a vela tankuje paliva
spíš se podívej jestli ti nepřeskočil rozvoďák o zub, když se zasekl klíňák na altíku tak to muselo pěkně škubnout s kladkou, možná by moh být i nějaký zub utržený, velmi dobře bych ho prozkoumal!!!
Michal Tipař [img:35fd246b7a]http://www.celysvet.cz/userbar/dbc73b9e20de02119c403187359ed2da.jpg[/img:35fd246b7a] Tipo 1,4ie \'93 Consummatum est!!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
14 roků 9 měsíců zpět #3
od aaa_najn
Tipo 1.4 i.e. 51kW socque_line , clima, central, lpg, 200km, anno immatricolazione 93, 160.046
Odpověděl aaa_najn pro téma Re: vynachavaju valce a vela tankuje paliva
jj myslel som na to ale technik hovori ze rozvody su dobre ze to by neslo tak,.ze vycisti sviecky pobezi auto OK... a potom po paru min su zase zaspinene a auto blbne nepravidelne.. motor po zosliapnuti pomaly nabera vykon a trha ako keby som zapnuty obmedzovac (tipo ho nema).. kedze voda sa mi trati po malych mnozstvach a aj je expanzka po kazdej jazde dost natlakovana.. technik odporucil skontrolovat tesnenie takze skusia to..
ja som dnes skusal vymenit vstrekovaci ten ventil.. ale kedze som menil z auta ktore paru rokov stoji, tak ventil nefungoval - ani po poklepani ani nijak.. (akokeby som nic nerobil)
snimac uvrate klukovky bol vymeneny a tiez auto nejde dobre..
no uz neviem.. kostry skusit nejake precistit alebo nejake skrtiace klapky ci co blbne na tych autach ??? dik
ja som dnes skusal vymenit vstrekovaci ten ventil.. ale kedze som menil z auta ktore paru rokov stoji, tak ventil nefungoval - ani po poklepani ani nijak.. (akokeby som nic nerobil)
snimac uvrate klukovky bol vymeneny a tiez auto nejde dobre..
no uz neviem.. kostry skusit nejake precistit alebo nejake skrtiace klapky ci co blbne na tych autach ??? dik
Tipo 1.4 i.e. 51kW socque_line , clima, central, lpg, 200km, anno immatricolazione 93, 160.046
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
14 roků 9 měsíců zpět #4
od Honza
coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive
Odpověděl Honza pro téma Re: vynachavaju valce a vela tankuje paliva
snímače teploty, podtlakové hadičky... je problém se směsí..takže čidla teploty zkus odpojit postupně nejdřív na sání, pak na vodě...
řj by měla při odpojení 1 z čidel skočit do nouzáku což znamená první 3 minuty, jako při studeným motoru a zbytek ohřátej motor..
řj by měla při odpojení 1 z čidel skočit do nouzáku což znamená první 3 minuty, jako při studeným motoru a zbytek ohřátej motor..
coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
14 roků 9 měsíců zpět #5
od Dresik
AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)
Odpověděl Dresik pro téma Re: vynachavaju valce a vela tankuje paliva
osobne bych to taky videl na skocene rozvody. Takhle se mi chovala 1.2 v Ypsilonce. Hulila, nejela a zrala. Skocene rozvody pomerne o dost, ale tam je stesti, ze se to nepotka. Projdi ty cidla a MAp senzor - hadicku k nemu
AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
14 roků 9 měsíců zpět #6
od aaa_najn
Tipo 1.4 i.e. 51kW socque_line , clima, central, lpg, 200km, anno immatricolazione 93, 160.046
Odpověděl aaa_najn pro téma Re: vynachavaju valce a vela tankuje paliva
bolo vymenene tesnenie pod hlavou ze uz aj trebalo....
a auto to robi stale...
idem skusit to co poradil Honza..
a auto to robi stale...
idem skusit to co poradil Honza..
Tipo 1.4 i.e. 51kW socque_line , clima, central, lpg, 200km, anno immatricolazione 93, 160.046
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
14 roků 9 měsíců zpět #7
od aaa_najn
Tipo 1.4 i.e. 51kW socque_line , clima, central, lpg, 200km, anno immatricolazione 93, 160.046
Odpověděl aaa_najn pro téma Re: vynachavaju valce a vela tankuje paliva
ani po odpojeni čidla vzduchu (na potrubi kde prudi zmes) a kvapaliny (v okoli sviecok) sa auto sprava rovnako ako keby vynechavali valce alebo sa proste dusi..
nevyzera zeby sa prepla no nudzoveho rezimu..
skusal som vybrat aj RJ vstrekovania (pod kastlikom) z rovnakeho auta len r.v 89, no na to ani nenastartujem.. (povodna-terajsia 93 made in Spain, nahradna 89 made in Germany)
uz neviem co by tomu mohlo byt... napada ma jedine lambda sonda...nejake navrhy ?
//
zajtra ma ist na diagnostiku, ale vobec funguje to pre moj model auta 93 1.4ie 51kw ?
nevyzera zeby sa prepla no nudzoveho rezimu..
skusal som vybrat aj RJ vstrekovania (pod kastlikom) z rovnakeho auta len r.v 89, no na to ani nenastartujem.. (povodna-terajsia 93 made in Spain, nahradna 89 made in Germany)
uz neviem co by tomu mohlo byt... napada ma jedine lambda sonda...nejake navrhy ?
//
zajtra ma ist na diagnostiku, ale vobec funguje to pre moj model auta 93 1.4ie 51kw ?
Tipo 1.4 i.e. 51kW socque_line , clima, central, lpg, 200km, anno immatricolazione 93, 160.046
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
14 roků 9 měsíců zpět #8
od Honza
coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive
Odpověděl Honza pro téma Re: vynachavaju valce a vela tankuje paliva
ještě taky může bejt přicpanej vejfuk
1) rozsypaným katalizátorem
2) jako nahoře, ale tlumičem
3) pokud je 3 vrtsvej vlnovec (má oplet zevniř, i zvenčí), tak s emohla vnitřní vrstva utrhnou ta udělat restiktor z původního průměru na průměr sotva 10mm... což značně zvýší protitlak výfuku a tím radikálně zbohatne směs..
1) rozsypaným katalizátorem
2) jako nahoře, ale tlumičem
3) pokud je 3 vrtsvej vlnovec (má oplet zevniř, i zvenčí), tak s emohla vnitřní vrstva utrhnou ta udělat restiktor z původního průměru na průměr sotva 10mm... což značně zvýší protitlak výfuku a tím radikálně zbohatne směs..
coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
14 roků 9 měsíců zpět #9
od aaa_najn
Tipo 1.4 i.e. 51kW socque_line , clima, central, lpg, 200km, anno immatricolazione 93, 160.046
Odpověděl aaa_najn pro téma Re: vynachavaju valce a vela tankuje paliva
mam tam este LPG a na nom som bol natankovat a ISLO pekne (pekne=dusi motor az pri vyssich otackach, treba nove blany resp reviziu celej LPG sustavy)...
cize chyba bude niekde v benzinovom ustrojenstve.. jednotky to nie su (aj ked druha vstrekovacia nenabehne ) ..rozmyslam ci nieco s potenciometrom klapky ?
krokomotor by nemal mat vplyv na beh motora ...
cize chyba bude niekde v benzinovom ustrojenstve.. jednotky to nie su (aj ked druha vstrekovacia nenabehne ) ..rozmyslam ci nieco s potenciometrom klapky ?
krokomotor by nemal mat vplyv na beh motora ...
Tipo 1.4 i.e. 51kW socque_line , clima, central, lpg, 200km, anno immatricolazione 93, 160.046
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Méně
Více
- Příspěvky: 1349
14 roků 9 měsíců zpět #10
od michal_tipar
Michal Tipař [img:35fd246b7a]http://www.celysvet.cz/userbar/dbc73b9e20de02119c403187359ed2da.jpg[/img:35fd246b7a] Tipo 1,4ie \'93 Consummatum est!!!
Odpověděl michal_tipar pro téma Re: vynachavaju valce a vela tankuje paliva
krokomotor na škrtící klapce ovlivňuje jen volnoběžné otáčky, pokud stojíš na plynu už do procesu nezasáhne. Když dáš nohu z plynu tak zase ovlivňuje. Je tam spínač, který dává informaci, že je plyn v poloze uzavřeno a krokomotor potom ovlivňuje vstřikování tak aby nechcípl motor při volnoběhu, případně při brždění motorem...
Potenciometr dává informace pro stanovení optimálního poměru vzduchu a paliva, chybný údaj má většinou za následek, že motor chcípá, zatím se snad neobjevil případ, že by čoudil a netáhl nad nějaké otáčky...
Potenciometr dává informace pro stanovení optimálního poměru vzduchu a paliva, chybný údaj má většinou za následek, že motor chcípá, zatím se snad neobjevil případ, že by čoudil a netáhl nad nějaké otáčky...
Michal Tipař [img:35fd246b7a]http://www.celysvet.cz/userbar/dbc73b9e20de02119c403187359ed2da.jpg[/img:35fd246b7a] Tipo 1,4ie \'93 Consummatum est!!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
14 roků 9 měsíců zpět #11
od aaa_najn
Tipo 1.4 i.e. 51kW socque_line , clima, central, lpg, 200km, anno immatricolazione 93, 160.046
Odpověděl aaa_najn pro téma Re: vynachavaju valce a vela tankuje paliva
SUMARUM:
. cely problem je teraz ze valce su preplnovane benzinom tj zaspinuje sviecky benzinom a valce vynechavaju,viď video (2MB)
www.zshare.net/video/72441278bddfbee1/
skusal som odpajat jednotlive cidla teploty 1 vzduch a 1 vodu (z toho 1 je len informacia pre vodica) . RJ zapalovania sa neprepina do nudzoveho modu alebo su cidla spravne...
VYMENIL som cele vstrekovanie tj potenciometer,krokomotor, vstrek ventil (v celku s prirubou) ... auto nabehlo OK , presiel som mozno 2km a odstavil som auto v domneni ze je vsetko OK.
Po nastartovani (stalo 10min) auto robilo to iste....
RJ zapalovania vymenena, tiez nepomohlo.
RJ vstrekovania vymenena z 1.4ie 89 tiez nepomohlo. /update
Vymenene tesnenie pod hlavou.
Vymenene cidlo uvrate klukovky (na zotrvacniku)
no uz teda fakt neviem co je tomu.,,,,? jazdit sa s tym neda lebo to kape a nedokazem vytočit na vysoke (naprazno jo, ale pri hre s pedalom plynu aby sa neudusil) ... skusal som aj na plyn rozbehnut a potom dojazdovat na benzin tak na rovinke to este pojde ale dojdem po krizovatku a KO
auto na LPG IDE
//update: povodne som si myslel ze je vadne cislo teploty vody , avsak to je cidlo tlaku oleja ..zmylil som si to s niecom co Charles pisal ze existuju 2 cidla, jedno pre budik na palubovku a jedno pre RJ.. ale to bude asi iny motor
. cely problem je teraz ze valce su preplnovane benzinom tj zaspinuje sviecky benzinom a valce vynechavaju,viď video (2MB)
www.zshare.net/video/72441278bddfbee1/
skusal som odpajat jednotlive cidla teploty 1 vzduch a 1 vodu (z toho 1 je len informacia pre vodica) . RJ zapalovania sa neprepina do nudzoveho modu alebo su cidla spravne...
VYMENIL som cele vstrekovanie tj potenciometer,krokomotor, vstrek ventil (v celku s prirubou) ... auto nabehlo OK , presiel som mozno 2km a odstavil som auto v domneni ze je vsetko OK.
Po nastartovani (stalo 10min) auto robilo to iste....
RJ zapalovania vymenena, tiez nepomohlo.
RJ vstrekovania vymenena z 1.4ie 89 tiez nepomohlo. /update
Vymenene tesnenie pod hlavou.
Vymenene cidlo uvrate klukovky (na zotrvacniku)
no uz teda fakt neviem co je tomu.,,,,? jazdit sa s tym neda lebo to kape a nedokazem vytočit na vysoke (naprazno jo, ale pri hre s pedalom plynu aby sa neudusil) ... skusal som aj na plyn rozbehnut a potom dojazdovat na benzin tak na rovinke to este pojde ale dojdem po krizovatku a KO
auto na LPG IDE
//update: povodne som si myslel ze je vadne cislo teploty vody , avsak to je cidlo tlaku oleja ..zmylil som si to s niecom co Charles pisal ze existuju 2 cidla, jedno pre budik na palubovku a jedno pre RJ.. ale to bude asi iny motor
Tipo 1.4 i.e. 51kW socque_line , clima, central, lpg, 200km, anno immatricolazione 93, 160.046
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
14 roků 9 měsíců zpět #12
od aaa_najn
Tipo 1.4 i.e. 51kW socque_line , clima, central, lpg, 200km, anno immatricolazione 93, 160.046
Odpověděl aaa_najn pro téma Re: vynachavaju valce a vela tankuje paliva
tak zle vstrekovanie sposobovali cidla teploty (vzduchu alebo kvapaliny chladiacej)..
dik za rady
dik za rady
Tipo 1.4 i.e. 51kW socque_line , clima, central, lpg, 200km, anno immatricolazione 93, 160.046
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Vygenerováno za 0.468 sekund