Potenciometr škrtici klapky-vyměna Tempra 1.6 55kW

Více
14 roků 8 měsíců zpět #1 od Axel
zdarec pánové..zase budu prudit :D ..omlouvam se, jestli už je tu podobne tema-vyhledavani zde funguje prazvláštně...neobjevil sem nic:-)
takže k problemu....pořad mam s Tempřici drobne problemy...jako největši vidim ve spotřebě...papká si kolem 10-při hooodně klidne, ustalene jizdě...sice kratek trasy(cca 35km)...ale i tak, zda se mi to hodně.a hlavně-posledni dobou už hodně škobe-jen v určitych otačkach..čidla...prostě všechy zakladni věci jsem prolezl....repasnul, opravil, nebo vyměnil..
Charles navrhnul, že to bude onen potenciometr....zda se mi to jako logicka možnost-vzhledem k tomu škubani v určitych otačkach..
takže k jadru meho dotazu....mam poťák z Fáva, který by tam měl, po pročteni paru materialu zde, pasovat...mužete mi někdo řict, jak naročna, jestli vubec provediteln, je jeho vyměna? na autě a motorkach si děla vše sam, páč nejbližšího servisáka, kteremu věřím mam vzdaleneho par stovek km:-)
za užitečne rady a přimominky děkuju:-)

YAMAHA PIČO

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 8 měsíců zpět #2 od mk-tec
...nevím, odkud jsi, ale já mám doma celé vstřikování, kdyby jsi měl zájem

FIAT TIPO - 1,6 MPI, r.v 1994 ...zatím

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 8 měsíců zpět #3 od jipaf
vyměň celý ten mezikus, pokud ho seženeš je to jednodužší a rychlejší, než to pak nějak nastavovat a štelovat..

TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 8 měsíců zpět #4 od michal_tipar
není na tom nic složitého, po mechanické stránce jen odšroubuješ starý (jsou tam spešl šrouby torx s dírou) starý zkoukni, pokud na něm uvidíš viditelně proškrábnuté cestičky od jezdců tak je to přesně ono.
Zkus si nějak poznačit přesnou polohu toho starého abys ho mohl případně vrátit na původní místo.
Nový nasadíš a nedotáhneš, jeho pootočením našteluješ volnoběžné otáčky do oblasti kde mají být nebo kde je chceš mít. Já sem to nastavoval na ucho (neměl jsem otáčkoměr) před šesti lety a od té doby sem na to nešláhl. Pak to dotáhni, nic víc s tím stejně nejde dělat. Chtělo by to dělat na ohřátém motoru aby ti sytič neovlivňoval volnoběžné otáčky...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 8 měsíců zpět #5 od Axel
supr kluci, to sem chtěl slyšet:-))

mk-tec...do Kroměřiže sice v dohledne době pojedu...ale pochybuju, že bys mi to dal zadarmo, popř. za nějakou symbolickou parkorunu...vic do toho totiž investvat nechci, auto sem dostal od znameho zadarmo, jen sem vyměnil provozni kapaliny a prohnile blatniky..investice par stovek...vic už nechci..ale diky:-)

YAMAHA PIČO

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.315 sekund
Powered by Kunena fórum