Jak mám otestovat turbo?
Netahá mi motor, a ukazatel tlaku ukazuje jen 0.2 bar. Motor nemůžu vytočit přes 4tis otáček a nemá to tah.
Mám motor 1.6 DOHC Turbo Benzín. Je to motor z Lancie.
Mám pocit že je to právě turbem, ale nejsem si jistý.
Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
/F/I/A/T/ Tipo 1.6 DOHC (krásnej začátek)
/F/I/A/T/ Tipo 1.9 TD GranTurismo . . . my first big love . . .
Alfa Romeo 145 1.9 JTD Limited Edition 500 (461 kus této pouze 500 kusové série) chip 100kw a 306 NM
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Je zvláštní, že turbo přestalo tlakovat najednou. Kdyby odcházelo postupně, bylo by to jiné. Fakt přemýšlím jak se dá, ale nevím si rady. Westgate jsem vyřadil a stejně to nejde přes 0.3 bar. Když jsem ho vyřadil poprvé, šlo něco málo přes 1 bar, víc už asi povolil westgate díky přetlaku, nebo možná tlak upouštěl Blowoff ventil (ten je originál a stavěný na cca 1.2 bar).
Kdyby byl motor v nouzovém režimu, jak zjistím kvůli čemu? Na Diagnostiku která mi stejně moc neřekně se mi nechce.
Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Jsemsundal hadice před turbem abych si to ohmatal, a točí se s jemným odporem jak plave na oleji Je zvláštní, že když přičlápnu plyn, jde hned, ale jen do 0.3 Bar. Také mám podezření na solenoid, tak ho zkusím vyřadit a s westgate No aspoň budu vědět jak na tom je turbo.
Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Ještě může být prostě přidřená, ale to budu muset rozebrat abych to zjistil Právě proto chci vyřadit nejdříve další možnosti než budu rozebírat. Sundat svody u turba není na 10 min, a teď to bohužel nemám kde udělat
Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Já ti v tomhle moc víc neporadím , svoje turbo teprve stavím , tak nemám praktický zkušenosti z chodu.Skus radši lanciaklub.
Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tímto děkuji Radkovi
Problém byl v tom, že Turbo ma vyžší teplotu spalin než atmosféra a roztekl se mi kat. Motor přestal tahat a turbo skomíralo na 0,3 Barech. Nakonec zkolaboval úplně a domů mě musel přitáhnout kamarád. Motor šel nastartovat, ale neměl ani tah abych se pohnul z místa.
Po velmi užitečných radách jsem výfuk vyměnil i s katem a najednou motor šlape jako hodinky. Je to sranda co nadělá univerzální Katalizátor, který doporučují i pro motory s Turbem. Nu což, příště budu chytřejší
Teď když šlápnu na plyn, mám v krku pěkný kledník jak se snažím rovnat hlavu při akceleraci
Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tak jsem tady zase po dlouhé době abych se podělil o zkušenosti. Nejsou přímo moje, ale za to že už mi jezdí Tipo vděčím Radkovi RS, který mi ukázal jak se má dělat diagnostika a nestřílet naslepo.
Tímto děkuji Radkovi
Problém byl v tom, že Turbo ma vyžší teplotu spalin než atmosféra a roztekl se mi kat. Motor přestal tahat a turbo skomíralo na 0,3 Barech. Nakonec zkolaboval úplně a domů mě musel přitáhnout kamarád. Motor šel nastartovat, ale neměl ani tah abych se pohnul z místa.
Po velmi užitečných radách jsem výfuk vyměnil i s katem a najednou motor šlape jako hodinky. Je to sranda co nadělá univerzální Katalizátor, který doporučují i pro motory s Turbem. Nu což, příště budu chytřejší
Teď když šlápnu na plyn, mám v krku pěkný kledník jak se snažím rovnat hlavu při akceleraci
Bud rad ze to to turbo prezilo.
Pak to doladime mne se nejak nezdalo ze by mi to lamalo krcni obratle(ono taky bez toho vyfuku se stim moc nedalo jezdit usi mam jen jedny),ale je pravda ze ja jsem trosku lepe staven .
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.