Nastavení volnoběhu? Tipo 1,6 DOHC
14 roků 8 měsíců zpět #1
od R.Pajchl
Nastavení volnoběhu? Tipo 1,6 DOHC vytvořil uživatel R.Pajchl
Jak se ladi volnoběh na 1.6 Tipo 2ohc 89
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
14 roků 8 měsíců zpět #2
od Charles
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Odpověděl Charles pro téma Re: Nastavení volnoběhu? Tipo 1,6 DOHC
prosím, dávej názvy témat nějak výstižně "potrebuju poradit" nic neřekne nikomu!
Volnoběh se štelovat nedá, je to automatika podle čidla teploty vody. Přestavuje se tam krokomotorek, který škrtí vzduch v obtokovém kanálu na stříkačce. Maximálně by se možná dalo lehce hnout s dorazem plynu, ale to bych asi moc nedělal.
Volnoběh se štelovat nedá, je to automatika podle čidla teploty vody. Přestavuje se tam krokomotorek, který škrtí vzduch v obtokovém kanálu na stříkačce. Maximálně by se možná dalo lehce hnout s dorazem plynu, ale to bych asi moc nedělal.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Méně
Více
- Příspěvky: 88
14 roků 8 měsíců zpět #3
od MarianBarton
TIPO 1.6 DOHC 90hp (149.C2.046) - r.v. 1989
Odpověděl MarianBarton pro téma Re: Nastavení volnoběhu? Tipo 1,6 DOHC
pootocit potenciometrem skrtici klapky? nebo je jen u jednovacice?
TIPO 1.6 DOHC 90hp (149.C2.046) - r.v. 1989
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
14 roků 8 měsíců zpět #4
od Charles
to nemyslíš vážně, že ne? potenciometr je zaaretovanej a zalitej, aby s ním nešlo hýbat, to by pak dával nesmysly, kdyby se s nim mělo volně hýbat a otáčet...
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Odpověděl Charles pro téma Re: Nastavení volnoběhu? Tipo 1,6 DOHC
pootocit potenciometrem skrtici klapky? nebo je jen u jednovacice?
to nemyslíš vážně, že ne? potenciometr je zaaretovanej a zalitej, aby s ním nešlo hýbat, to by pak dával nesmysly, kdyby se s nim mělo volně hýbat a otáčet...
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
14 roků 8 měsíců zpět #5
od Dresik
AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)
Odpověděl Dresik pro téma Re: Nastavení volnoběhu? Tipo 1,6 DOHC
na ohc ho,ale muzes pootocit o kus zam a zpet
AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
14 roků 8 měsíců zpět #6
od aaa_najn
Tipo 1.4 i.e. 51kW socque_line , clima, central, lpg, 200km, anno immatricolazione 93, 160.046
Odpověděl aaa_najn pro téma Re: Nastavení volnoběhu? Tipo 1,6 DOHC
na zeleze (spojene s klapkou) kde je uchytene plynove lanko je sruba , na ktoru tlaci krokomotor, a nou sa da imbusom zvacsit alebo zmensit to, ked krokomotor zatlaci ci to sposobi velke otocenie klapky alebo male, nie ?
Tipo 1.4 i.e. 51kW socque_line , clima, central, lpg, 200km, anno immatricolazione 93, 160.046
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
14 roků 8 měsíců zpět #7
od Charles
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Odpověděl Charles pro téma Re: Nastavení volnoběhu? Tipo 1,6 DOHC
chapi, nepiště sem bludy, tohle je DOHC se vstřikem Multec, to je něco jiného než OHC, krokomotorek nepřestavuje klapku, ale škrtí vzduch, který jde přes obtokový kanál. Potenciometr je přištroubovanej v jednom místě a pokud už s ním někdo nelaboroval, tak jezdec, který je na osce, a drží ho matička, tak je zapertlovanej a zalitej, aby se to nemohlo otáčet a nikterak hýbat.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
14 roků 8 měsíců zpět #8
od aaa_najn
Tipo 1.4 i.e. 51kW socque_line , clima, central, lpg, 200km, anno immatricolazione 93, 160.046
Odpověděl aaa_najn pro téma Re: Nastavení volnoběhu? Tipo 1,6 DOHC
okej sorry ja len ze tak som to nastavil u mono-jetronicu ... a vlastne som rad ze mam cely system jednoduchsi a nie DOHC
Tipo 1.4 i.e. 51kW socque_line , clima, central, lpg, 200km, anno immatricolazione 93, 160.046
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
14 roků 8 měsíců zpět #9
od simir
Fiat Tipo 1.6 DOHC (149C2046)
Odpověděl simir pro téma Re: Nastavení volnoběhu? Tipo 1,6 DOHC
Nevím sice, proč chceš seřizovat volnoběh, když se o to postará řídící jednotka sama...ale seřídit jde. Základní nastavení je takovéto: sundáš airbox, aby ses dostal na obtokový otvor (je shora vedle klapky - krokovej motorek přivíráním a otevíráním "pouští" vzduch kolem zavřené klapky).
Nastartuješ motor, ucpeš tento otvor a dorazem škrtící klapky (šroubek s pojistnou matkou) nastavíš otáčky na 750/min +-50
Vypneš motor, uvolníš ucpaný otvor obtoku a po nastartování musí být otáčky 850/min +-50
Vše se seřizuje logicky při zahřátém motoru.
Hlavně bych nehýbal s potenciometrem (je tam malá možnost - protože má oválné díry uchycení), jinak rozladíš vstřikování.
Nastartuješ motor, ucpeš tento otvor a dorazem škrtící klapky (šroubek s pojistnou matkou) nastavíš otáčky na 750/min +-50
Vypneš motor, uvolníš ucpaný otvor obtoku a po nastartování musí být otáčky 850/min +-50
Vše se seřizuje logicky při zahřátém motoru.
Hlavně bych nehýbal s potenciometrem (je tam malá možnost - protože má oválné díry uchycení), jinak rozladíš vstřikování.
Fiat Tipo 1.6 DOHC (149C2046)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Vygenerováno za 0.760 sekund