Fiat tipo 2l 8v... chlazení vzduchem? ano proč ne:)

Více
14 roků 7 měsíců zpět #1 od Honza
Tak pánové, teď se podržte... včera jsem zjistil, že jsme dobré 3 tejdny, kdy jsem najezdil 2000km jezdil bez vody... jen s asi 1.5l.

Vše zřejmě začalo tak, když jsem se před 3 týdny o víkendu motal kolem auta a kontroloval náplně - vč. chladící kapaliny... jenže jsme byl odvolán k jiný činnosti a zapoměl sem utáhnout víčko expanzky. Týden jsem jezdil a druhý den ježdění jsme zjistil, že se to ohřívá víc než zdrávo... ve městě či v táhlém kopci ale svižně projetém i přes 100°C - větrák to samozřejmě nesrazil... nevědomky jsme tedy vyvařoval chladící kapalinu..

Minulý čtvrtek mi vypověděl službu větrák -respektive spínací relé už mělo cosi za sebou -jak jsme včera zjistil a tak sem o víkendu chtěl zjistit proč a co a jak... Nakonec jsme se k tomu dostal včera. Jelikož jsme měnil relé a chtěl jsme dát i nové čidlo na chladiči, chtěl jsme vypustit chladící okruh - jenže nebylo co vypouštět! sotva 1,5l chladící směsi, spíš méně.. takže po 3 týdny ježdění s 1.5l chladící kapaliny (což je množství hodný tak okruhu topení...) se mi krom teploty ve městě lehce nad 90 až 100°C nic zvláštního nestalo.. to je zvláštní.. dle "mouder z dob minulejch" bych měl mít dávno po zadření... :lol:

coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 7 měsíců zpět #2 od gabisto
Ako som sa zmienil v inom vlakne - ze mam problem s vodnou pumpou... Brat sa vozil na aute, cca 70km najazdil... potom som isiel ja niekam, len po meste nieco a cuduval som sa, ze sa to akosi rychlo ohrialo... Cca po 3km bolo uz 90 a stale stupalo... Tak som dosiel rychlo ku kamaratovi, teplota uz davno za "teplotou spinania sahary"... rychlo som zhasol, isel kupit nejaku vodu... A dolial som tam nieco okolo vyse 4litrov destilovanej vody... Skoro som omdlel :oops:

/F/I/A/T/ Tipo ´90 1,4 8V 52kW (skvela minulost)

Opel Astra G Caravan ´99 1,6 16V 74kW www.astra-g.cz
/F/I/A/T/ Palio Weekend ´99 1,7 TD 51kW www.club-fiat.com
Ford Escort Combi CL ´96 1,4 8V 55kW www.fordclub.sk

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

  • jumbo
14 roků 7 měsíců zpět #3 od jumbo
Hoši a vy nemáte kontrolku na vodu?

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 7 měsíců zpět #4 od Honza
ne...

coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 7 měsíců zpět #5 od BlackJack
Já myslím, že té vody tam bylo víc, pokud jsi pouze vypustil velký chladící okruh stylem, že si sundal spodní hadici chladiče. Přijde mi, že 1,5l kapaliny je takové množství, že jej ani už čerpadlo nenabere a tím pádem by to jen vrčelo na sucho a nikde ani kus vody.

Ale nechci kecat .. nebyl jsem u toho :P Mám menší zkušenost s Favoritem, co sme měli na zvrakování. Doléval jsem, ještě před myšlenkou koupě novějšího auta dědkovi, do Favorita chladící kapalinu .. někdy v lednu. Ale spadnulo mi těsnění z uzávěru a ten poté taky někdy upadl, když se s tím jezdilo. No a pak přišly dny před zvrakováním :lol: Sme s tím jezdili co to dalo, co to točilo na max. pneumatiky chudinky už nemohly, spojka smrděla. A pak sme se jednou chtěli podívat na motor a vidíme, že uzávěr nikde, tak kamoš doplnil chladící okruh svým vyměšovacím okruhem, ale voda stále nikde, nevím .. asik už jí tam taky bylo nic moc. A toho oleje ... měrka suchá 8) A jezdilo to hezky :lol:

FIAT Tipo 1.9TDsX Gran Turismo (přenecháno rodičům)
Mitsubishi Galant 2.0 GLX

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

  • jumbo
14 roků 7 měsíců zpět #6 od jumbo

ne...


Já jsem o ní taky původně nevědel že existuje. Až se mi najednou rozsvítila. Už si ani nepamatuju kolik jsem musel dolít vody.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.316 sekund
Powered by Kunena fórum