vstřikování
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tipo 1.4 i.e. 51kW socque_line , clima, central, lpg, 200km, anno immatricolazione 93, 160.046
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
jinak většina vstřiků má jmenovitej průtok danej při 3 barech a ten se liší podle výkonu motoru od cca 100cc/min klidně i po 2000cc/min i více (1600cc/min měla např toyota 1.6 s výkonem 800PS..) na běžnej NA 2l 4 válcovej motor jsou vstřiky od cca 150 po 300ccm turbomotory tohoto objemu od 240 do i těch 2000 a více:) běžně ale do těch 440ccm...
coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
To pripojeni na tvrdo bude posledni vec co ten vstrikovac ve svem zivote zazil.zapoj vstřik natvrdo na nějakej zdroj napětí (teď z hlavy nevím jetsli 5v, nebo 12V) na nějakej časovej úsek a v odměrným válci změř množství který nastříkal..
Jinak vstrikovac u 1.6 ma jmenovity tlak 1.1Baru.
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
když pičtuneři můžou Duty Cycle natáhnout u některejch aut i na 100% a tím domrvěj dávkování..
(např. u coupe 20VT, a některejch bravo HGT se tak děje celkem často, že od 5000 otevřou vstřik po dobu 100% času otočení klikovky což je i na hranici spolehlivosti..a někteří s tím lítaj na okruhu, kde ten motor nad těch 5000 něco času stáví..)
coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
že pokud nemáš turbo, na kterém chceš přidávat, tak přidávat šťávu je dle mého názoru je zbytečné mrhání benzínem, na výkonu to podle mě ubere,..
ta práce kolem toho, ...
chceš jezdit okruhy nebo i po městě?
jinak pokud tam chceš zbytečně více šťávy, vem štípačky a střihni nejdříve jedno čidlo pojezdi a uvidíš, pokud to ještě nebude ono střihni i druhé čidlo, pak ti bude stříkat více a nemusíš cypovat s časováním....
TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
myslíš? toto praktrikujem poměrně často když zkoušíme s odměrným válcem co ten svtřik opravdu dává a jakej má rozstřik - na cca 5s a vstřiky fungujou všechny
když pičtuneři můžou Duty Cycle natáhnout u některejch aut i na 100% a tím domrvěj dávkování..
(např. u coupe 20VT, a některejch bravo HGT se tak děje celkem často, že od 5000 otevřou vstřik po dobu 100% času otočení klikovky což je i na hranici spolehlivosti..a někteří s tím lítaj na okruhu, kde ten motor nad těch 5000 něco času stáví..)
Zasadne nemyslim.
Vis vsechny vstriky ktere popisujes jsou vysokoohmove tam s tebou souhlasim klidne se daji pripojit natvrdo na 12V. U 1.6 je ale nizkoohmovy vstrik a to pripojeni by fakt neprezil.
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tipo 1.4 i.e. 51kW socque_line , clima, central, lpg, 200km, anno immatricolazione 93, 160.046
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.