je to asi zázrak, ale stejně..

Více
14 roků 5 měsíců zpět #1 od cica
jak sem sem psal dřív že mi to tipo nejede, tak se nějakou záhadou rozjezdilo 150 ma na tachometru za docela krátkou dobu a max sem nezkoušel...ale 160 si myslím, že by dalo..mam tipo 1.4ie ..ale stejně mám pořád jeden problém...v určitém spektru otáček jakoby cuká, než se dostane do vyšších..nejvic to dělá když se rozjedu na 1. a dam 2. a zase přidám plyn tak se to jakoby rozjede, ale hned to zase spadne a cukne to tak to nekolikrát cukne a pak už jedu bez problému..ale to cukání je docela nepříjemné...a ted resím jeste 1 problém...jedu, motor se zahřeje, když zastavím a ihned v řádu nekolik a sekund možná pár minut nastartuju je to ok..jenže po 10ti minutách sednu dou auta..a když je 30 stupnů tak to nechládne a je tam třeba 60 stupnu na motoru...otocim klickem...nastartuju ale auto nereaguje na plyn a během 5ti sekund ztratí otáčky a zdechne a už ho nenatočím...připadá mi jako by to nedodalo benzín to čerpadlo...jenže jen, když je horko v zimě je to ok a nestane se to nikdy...obcas se mi nejak postestí ho rozšlapat..tim že pořád šlapu na plyn a držím to v otáčkách...a tak šlapu a šlapu než se to uklidní, ale ne vždy se to povede...prostě nechápu čím to může být...a mimochodem..když mi to nechtělo nastartovat..tak mě kamoši drcli a chytlo to na drc, sice sem to musel turovat a šlapat a puštět plyn ale motor se chytl ..a hned jak se chytl po pár ujetých metrech je auto uplně ok...drží volnoběh a všechno..je to veliká záhada

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 4 měsíců zpět #2 od michal_tipar
očisti si konektory kontoxem, proměř čidla teploty v celém spektru teplot ne jen při 20 nebo 90°C, zkontroluj spínač na krokomotorku klapky, očisti kostry.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 4 měsíců zpět #3 od petr1978
Nezapomen taky na kontakty relatek pod krytem v motorovem prostoru. Klidne to muze byt i relatkem ze je opaleny kontakt a dobre nespina.
Jsem nedavno resil neco podobneho a nemohl jsem ani za nic na nic projit. Jakmile se auto ohralo a zastavil jsem motor, už jsem nenaskocil. Musel jsem odpojit baterky na cca pl hodiny a pak chytlo na prvni sup. Problem byl prave v kontaktu co je na relatku cerpadla. Byl jakoby zapusten hluboko a relatko nebylo v dobrem kontaktu. Pak potenciometr skrtici klapky, casto se prodre odporovadraha a v urcite poloze plynu auto poskakuje. Vsechno se da promerit multimetrem.

Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 4 měsíců zpět #4 od Pawel

jak sem sem psal dřív že mi to tipo nejede, tak se nějakou záhadou rozjezdilo 150 ma na tachometru za docela krátkou dobu a max sem nezkoušel...ale 160 si myslím, že by dalo..mam tipo 1.4ie ..ale stejně mám pořád jeden problém...v určitém spektru otáček jakoby cuká, než se dostane do vyšších..nejvic to dělá když se rozjedu na 1. a dam 2. a zase přidám plyn tak se to jakoby rozjede, ale hned to zase spadne a cukne to tak to nekolikrát cukne a pak už jedu bez problému..ale to cukání je docela nepříjemné...a ted resím jeste 1 problém...jedu, motor se zahřeje, když zastavím a ihned v řádu nekolik a sekund možná pár minut nastartuju je to ok..jenže po 10ti minutách sednu dou auta..a když je 30 stupnů tak to nechládne a je tam třeba 60 stupnu na motoru...otocim klickem...nastartuju ale auto nereaguje na plyn a během 5ti sekund ztratí otáčky a zdechne a už ho nenatočím...připadá mi jako by to nedodalo benzín to čerpadlo...jenže jen, když je horko v zimě je to ok a nestane se to nikdy...obcas se mi nejak postestí ho rozšlapat..tim že pořád šlapu na plyn a držím to v otáčkách...a tak šlapu a šlapu než se to uklidní, ale ne vždy se to povede...prostě nechápu čím to může být...a mimochodem..když mi to nechtělo nastartovat..tak mě kamoši drcli a chytlo to na drc, sice sem to musel turovat a šlapat a puštět plyn ale motor se chytl ..a hned jak se chytl po pár ujetých metrech je auto uplně ok...drží volnoběh a všechno..je to veliká záhada


Někde níž v tomto foru,řešil jsem stejný problem.a nejen já.

www.fiattipo.net/modules.php?name=Forums...iewtopic&t=10522

Tipo 1,6 i.e.57KW- 11/1991 SX

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 4 měsíců zpět #5 od Vali
No doporučil bych změřit tlaky co dává čerpadlo, ale nejen při chodu,ale taky před startem, při otočení klíčku. Pokud máš pocit, že to nijak nesouvisí s teplotou, tak to není pravda, taky jsem si to pár chvil, cca 4 roky myslel. Zkus to změřit, možná ti to ušetří dost času i peněz. Mě teď auto startuje moc hezky i ten výkon je někde jinde, když pumpa tlačí, jak má.

Fiat Tipo 1.6 i.e. , 1990, černá barva,
prej 130 000km...což už vím, že nejní pravda
Ale šlechtím ,co se dá, přirostl k srdci mrška
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=651

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.314 sekund
Powered by Kunena fórum