Typ motoru + lambda sonda
14 roků 3 měsíců zpět #1
od Berry
Typ motoru + lambda sonda vytvořil uživatel Berry
Zdravim, potřeboval bych přesně identifikovat typ motoru (auta), nikde sem nenašel náký tabulky, kde by se to dalo pořádně dohledat.
Údaje z TP - Fiat Tempra, Typ - 159 A 3.048 KAT, výkon/ot - 55 kW/6 000, první registrace - 1992.
Motor - 1.6 i.e.
Jde mi o to jestli tyto udaje sedí, jelikož je k tomu vydanej novej TP a vim jak to na těch uřadech chodí, tak se obávám věrohodnosti těchto udajů. Jakej typ rozvodů by měl mít tenhle motoru ?
Poslední věc která by mě zajímala je, jakou má mít tohle auto lambda sondu (s vyhřejváním, nebo bez), já tam mám 3 drátovou verzi (2 bíle, 1 černej) s tím že na černy je stálý napětí 0,45 V a mezí bílejma kontaktama žádnej odpor. Podle toho usuzuji že lamba je po smrti. Lamba je umístěná na svodech kus před pletencem.
Údaje z TP - Fiat Tempra, Typ - 159 A 3.048 KAT, výkon/ot - 55 kW/6 000, první registrace - 1992.
Motor - 1.6 i.e.
Jde mi o to jestli tyto udaje sedí, jelikož je k tomu vydanej novej TP a vim jak to na těch uřadech chodí, tak se obávám věrohodnosti těchto udajů. Jakej typ rozvodů by měl mít tenhle motoru ?
Poslední věc která by mě zajímala je, jakou má mít tohle auto lambda sondu (s vyhřejváním, nebo bez), já tam mám 3 drátovou verzi (2 bíle, 1 černej) s tím že na černy je stálý napětí 0,45 V a mezí bílejma kontaktama žádnej odpor. Podle toho usuzuji že lamba je po smrti. Lamba je umístěná na svodech kus před pletencem.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
14 roků 3 měsíců zpět #2
od čenda
1.4 i.e. 1992
Punto 55 1996
Lasciate mi cantare...
Odpověděl čenda pro téma Re: Typ motoru + lambda sonda
Formát označení motoru je špatně - má být 159 A3 048 a bez "KAT". Zkus zadat VIN do e-peru, možná se dozvíš víc.
1.4 i.e. 1992
Punto 55 1996
Lasciate mi cantare...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
14 roků 3 měsíců zpět #3
od Berry
Odpověděl Berry pro téma Re: Typ motoru + lambda sonda
Zkoušel sem to tam zadat, ale moc se v tom nevyznám. Vyhodilo mi to nákej typ auta, tak sem jenom rychle mrknul na vyfuk. potrubí, lambda byla na stejnym místě jako u mě, když sem jí rozklik tak to hodilo nákou tabulku ale v podstatě mi to nic moc neřeklo. Asi koupim tu 3 drátovou verzi jako tam je a uvidí se. Podle toho co sem tu někde vyčet, tak když to ukazuje stálý napětí kolem 0,5 V tak je to napětí z ŘJ a lambda nedává žádný signál.. Na drátkách vyhřejvání sem nenaměřil žádnej odpor, takže je podle mě KO..
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Vygenerováno za 0.290 sekund