Typ motoru + lambda sonda

Více
14 roků 3 měsíců zpět #1 od Berry
Typ motoru + lambda sonda vytvořil uživatel Berry
Zdravim, potřeboval bych přesně identifikovat typ motoru (auta), nikde sem nenašel náký tabulky, kde by se to dalo pořádně dohledat.

Údaje z TP - Fiat Tempra, Typ - 159 A 3.048 KAT, výkon/ot - 55 kW/6 000, první registrace - 1992.

Motor - 1.6 i.e.

Jde mi o to jestli tyto udaje sedí, jelikož je k tomu vydanej novej TP a vim jak to na těch uřadech chodí, tak se obávám věrohodnosti těchto udajů. Jakej typ rozvodů by měl mít tenhle motoru ?


Poslední věc která by mě zajímala je, jakou má mít tohle auto lambda sondu (s vyhřejváním, nebo bez), já tam mám 3 drátovou verzi (2 bíle, 1 černej) s tím že na černy je stálý napětí 0,45 V a mezí bílejma kontaktama žádnej odpor. Podle toho usuzuji že lamba je po smrti. Lamba je umístěná na svodech kus před pletencem.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 3 měsíců zpět #2 od čenda
Odpověděl čenda pro téma Re: Typ motoru + lambda sonda
Formát označení motoru je špatně - má být 159 A3 048 a bez "KAT". Zkus zadat VIN do e-peru, možná se dozvíš víc.

1.4 i.e. 1992
Punto 55 1996
Lasciate mi cantare...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 3 měsíců zpět #3 od Berry
Odpověděl Berry pro téma Re: Typ motoru + lambda sonda
Zkoušel sem to tam zadat, ale moc se v tom nevyznám. Vyhodilo mi to nákej typ auta, tak sem jenom rychle mrknul na vyfuk. potrubí, lambda byla na stejnym místě jako u mě, když sem jí rozklik tak to hodilo nákou tabulku ale v podstatě mi to nic moc neřeklo. Asi koupim tu 3 drátovou verzi jako tam je a uvidí se. Podle toho co sem tu někde vyčet, tak když to ukazuje stálý napětí kolem 0,5 V tak je to napětí z ŘJ a lambda nedává žádný signál.. Na drátkách vyhřejvání sem nenaměřil žádnej odpor, takže je podle mě KO..

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.290 sekund
Powered by Kunena fórum