Digitálny teplomer chladiacej kvapaliny

Více
14 roků 2 měsíců zpět #1 od miksy
Ahoj chlapi !

Vidím, že s karburátorom si musím pomôcť sám. (zajtra ho rozoberiem-dúfam, že aj poskladám. No mám ďalšiu zaujímavosť. Mám 1,6 l karburátor digitál výkon 66 kW. Digitálny ukazovateľ teploty chladiacej kvapaliny po zahriatí motora na prevádzkovú teplotu ukazuje 130 stupňov sem tam klesne o 20, ale stále je to mimo normu čidlo som vymenil nepomohlo. Predpokladám špatnú kostru, ale kde ? Poraďte prosím.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 2 měsíců zpět #2 od michal_tipar
vlevo pod palubkou (nad nohama řidiče, je panel, ten sundej) je vnitřní kostra, tam bych začal...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 2 měsíců zpět #3 od jamk1
Ja som Ti v Tvojom príspevko o karburátore poradil, ako by som to ja vyriešil. Ale keď si sa rozhodol karburátor rozobrať a opravovať sám, tak sa zameraj hlavne na to, že keď odmontuješ páčku ovládania prvej komory a vratné pružiny na hriadeliach škrtiacich klapiek, tak si skontroluj, či nemáš vybehané osky a púzdra. Týka sa to hlavne prvej komory. Tá je najviac v prevádzke. Ak máš tie púzdra vybehané, tak Ti ich šikovný sústružník vyrobí. Potom sa pozri na doraz klapky druhej komory. Je to taký červík, ktorý je prístupný zo spodnej strany karburátora. Ak klapka druhej komory ide ľahko a v základnej, teda zavretej polohe nieje blokovaná, tak tou skrutkou nehýb. Mal by si potom veľké problémy s nastavením voľnobehu a obsahu CO v celom rozsahu. Ak karburátor rozoberieš, tak prefúkni stlačeným vzduchom všetky kanáliky. Dávaj pri tom pozor na jemnú pružinku a malú guličku v spätnom ventile akceleračnej pumpy. A nezabudni skontrolovať stav tesnení a rovinnosť spodnej dosadacej plochy karburátora. Ak zistíš, že je dosadacia plocha prehnutá - čo sa stáva pri silnom dotiahnutí príruby - tak si zožeň kus hrubšieho skla, polož ho na stôl, na sklo si polož brúsny papier cca 180-240 a pekne zabrús spodnú dosadaciu plochu do roviny. Nezabudni potom všetko poriadne očistiť od zvyšku brúsneho prachu. Najlepšie vyčistiť sprayom na brzdy a potom ešte vyfúkať stlačeným vzduchom. Ten karbec musí fungovať.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

  • jumbo
14 roků 2 měsíců zpět #4 od jumbo
Odpověděl jumbo pro téma Re: Digitálny teplomer chladiacej kvapaliny
Stáhni si dokumentaci a studuj.
Zkus to stahnout tady:
dl2.upnito.sk/download.php?dwToken=a2ef9...9d3b0e68cbc9bf9fcb85

nebo tady:



Můžeš stahnout z rapida:
rapidshare.com/files/17601912/Jak_na_to.pdf

+ chybějící stránky:
rapidshare.com/files/17603161/Jak_na_to_90-101.rar

nebo tady:

www.fiattipo.net/modules.php?name=Downlo...ewdownload&cid=4
_________________

_________________

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

  • jumbo
14 roků 2 měsíců zpět #5 od jumbo
Odpověděl jumbo pro téma Re: Digitálny teplomer chladiacej kvapaliny
To jamk 1: máš ode mně už asi měsíc SZ.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 2 měsíců zpět #6 od jamk1
jumbo - nehnevaj sa na mna, vôbec som si to nevsimol. Ospravedlňujem sa. Ja keď prídem na fórum, tak pozriem aktuálne dotazy a to je všetko. K tým tlmičom sa Ti nemôžem vyjadriť, lebo ich vôbec nepoznám. My v predajni predávame iba značku MONROE. Ešte z časov, keď sme upravovali pretekárske autá, tak sme používali BILSTEIN, ale to je trochu iná kategória jednak kvalitou, ale aj cenou. Ak môžem doporučiť, ale neviem, či sú na Sk , poprípade v ČR k dostaniu - značka Gabriel. Sú to plyno-kvapalinové tlmičé, dobrej kvality a za veľmi dobrú cenu. V Rakúsku ich predáva Fa. Wolf vo Viedni

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.358 sekund
Powered by Kunena fórum