problém s motorem
- Nismowill
- Autor tématu
už nějakou chvíli se potýkám s problémem spalování benzínu. Hodně se mi zvedla spotřeba a tak jsem zjisťoval, kde je problém. Lambda OK,výfuk komplet OK(mám laďák, ale ten jsem měl i předtím). problém je ten, že mi začali blbnout otáčky nebo jak bych to řekl. když na volnoběh sešlápnu trochu plyn, tak motor zareaguje tak jak má s tím, že se otáčky na tom místě kde se vyhoupli chvilku zůstanou, něco jako, kdyby bylo ztuhlé lanko a ještě to ten plyn podrželo. Následně po jakékoliv jízdě, po zhasnutí motoru hrozně praskají svody, což je nejspíš zmínka špatně spáleného benzínu,jenže z toho mi odešel pletenec, prostě je nejspíš vypálený(hrozně to řvalo), tak jsem ho vyměnil, no a mám ho tam tři dny, najel jsem 250km a už je na pár místech vypálenej, takovej černej a už to zase hučí o něco víc, než čerstvě po výměně.....jinak zapalovací kabely jdou dobře, svíčky jsou hezky opálené a jinak to jede taky pěkně, ale spotřeba je kolem 13l/100km a to jsem jel 200km v kuse a normálním tempem.....děkuji všem za rady
1.6ie 55kW 1995 najeto 71 000km (poctivejch)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Nismowill
- Autor tématu
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
-neroztahovali jste to? nekoukneš na seřízení rozvodů? mám svoje vysvětlení, může být o pár zubů posunutý řemen a vačka může otevírat o něco dříve a valí oheň do výfuku, proto propálené a očouzené...
-divím se že jsou svíčky krásně cihlově zbarvené, když valí přehršel benzínu, a málo vzduchu, ten motor podle mě hůř spaluje a svíce by snad měly být tmavší...
TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Zkusil bych asi fakt ty rozvody..
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
což je nejspíš zmínka špatně spáleného benzínu,jenže z toho mi odešel pletenec, prostě je nejspíš vypálený(hrozně to řvalo)
no aj mne sa to stalo, ale neodchadza koli beznemu opotrebeniu (fyzickemu namahaniu) ?ak je zla zmes, preco prave pletenec odide, ked to je len "trubka" a prve co moze zmes poskodit je kat nie ?
Tipo 1.4 i.e. 51kW socque_line , clima, central, lpg, 200km, anno immatricolazione 93, 160.046
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Jirko, tohle není 2.0, kterýmu to čidlo tepl. vzduchu bylo tak nějak volný, ale tady je to hodně důležitý snímač. Pokud si myslí, že je 20°C, tak to znamená, že i když má motor 90°C, tak tam jde hodně benzínu jakoby na sytič. Sací svody jsou totiž vyhřívány vodou z hlavy a když jsou studené, tak na nich ulpívá benzín, proto tam jde více benzínu, aby byla směs dostatečně bohatá, u teplých to není potřeba, benzín po nich pěkně ztéká...
no .ale 20 st nebude pouštět sytič to by muselo vykazovat teplotu nižší ,ale nejsem odborník
a co čidlo vody ? to by mohlo dělat možná větší paseku ne?
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Nismowill
- Autor tématu
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 71
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.