Tipo 1.4i motor se mi ohřeje max na 75 (30km) a netopí to...

Více
14 roků 3 týdnů zpět #1 od doubas1
zdravím motor se mi ohřívá max na 75C a to třeba i po 50km... a uvnitř to netopí na budíku je max 75C. a když stojím se zapnutým motorem tak se to na 90 ohřeje a jakmile se rozjedu tak zpět na 75C. nevíte v čem je problém? termostat jsem měnil za použitý. díky za pomoc :lol:

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 3 týdnů zpět #2 od Předseda
Tohle jsem měl s 1.4 karburátorem a na vině byla špatná vodní pumpa.

Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 3 týdnů zpět #3 od doubas1
Odpověděl doubas1 pro téma zkusím
dobrá zkusím vyměnit vodní pumpu a uvidím... díky moc

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

  • vilímek petr
14 roků 3 týdnů zpět #4 od vilímek petr
Může být i ten použitý termostat v háji.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 3 týdnů zpět #5 od doubas1
Odpověděl doubas1 pro téma tak zkusím nejdřív pumpu))
zkusím nejdřív pumpu a jestli néé..... tak termostat (nový) ale honem zima na krku))))

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 3 týdnů zpět #6 od čenda

termostat jsem měnil za použitý.


To nebylo moudré.

1.4 i.e. 1992
Punto 55 1996
Lasciate mi cantare...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 3 týdnů zpět #7 od jipaf

termostat jsem měnil za použitý.


To nebylo moudré.


pokud měl ten použitý zadáčo, tak podle hesla kdo si hraje nezlobí, a pokud u výměn neudělá šroubovákem díru do chladiče, tak proč si nepohrát, nic ho to nestojí a snad se i něco naučí.. :)

to předseda:
na vině byla vodní pumpa? moc vody tlačilo do motoru, přetlačilo to pak termostat a tím pádem to moc chladilo? i když u fiatu všechno možný :)

já bych to viděl na termostat a na nějaký problém u topení, nejjedoduší asi zavzdušnění topení, ale na vině může být i špatný ventil na topení, nemusí otevírat a tím pádem nemusí pustit teplou vodu do topení, nebo taky nějaké táhlo či přestavovací mechanismus na topení, klapa na topení... cokoliv..
propo, a nefouká to alespoň teplý vzduch na nohy?

TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 3 týdnů zpět #8 od Předseda

to předseda:
na vině byla vodní pumpa? moc vody tlačilo do motoru, přetlačilo to pak termostat a tím pádem to moc chladilo? i když u fiatu všechno možný :)


Čoveče, nevim. Samozřejmě termostat bylo taky první, po čem jsem šel, vč odvzdušnění a tak dál a nic nepomohlo. A pak jsem vyměnil vodní pumpu a bylo po problému.

Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 3 týdnů zpět #9 od čenda
Podle mě je to celkem jednoznačně termostat, hnedka vod nastartování mu to leje vodu do chladiče. Kontrolu jsem tu ventiloval už xkrát - nastartovat ze studena, položit ruku na horní černou hadici vod motoru do chladiče, když se zahřívá pomalu a postupně, je termostat v háji, když je furt studená a vohřeje se teprve po dosažení nějakých 85 °C (asi tak ve tři čtvrtě mezi značkou 70 a 90 °C na teploměru), je termostat v pořádku.
A vo tom, jak se termostat kontroluje v hrnci, už mě to po xtý fakt psát nebaví :roll:

1.4 i.e. 1992
Punto 55 1996
Lasciate mi cantare...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 2 týdnů zpět #10 od jipaf
to čenda:
termostat to je bez diskuzí..

to doubas:
uvnitř to vůbec netopí? nebo jenom lehce tzv letní vánek?

TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 2 týdnů zpět #11 od doubas1
Odpověděl doubas1 pro téma proplach topení
ano uvnitř je jen letní vánek... avíc jak 75C na budíku není ani po30km. dělal jsem proplach topení.. oddělal jsem obě hadice do topení... a tlakem hadicí jsem to pustil nejdřív jedenou stranou a pak druhou a to jsem opakoval asi 5x. a zlepšení není... tak asi teda koupím ten nový termostat... snad to pomůže :cry:

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 1 týden zpět #12 od doubas1
Odpověděl doubas1 pro téma novy termostat-pomohl, ale...
nový termostat pomohl, ted to krásně topí.... až musím větrat))) na budíku je dost vysoká teplota , někdy až moc i 110 C skoro vařím a to po 10 km. a všiml jsem si, že se mi nesepne větrák u chladiče(dříve šel). A u větráku s tej bužírky drátků vysí jeden červený( kam s ním) myslím že to bude důvod proč se ten větrák nesepne a tím pádem skoro vařím... kam s tím drátkem??? díky za radu k alternátoru to nebude?

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
13 roků 11 měsíců zpět #13 od drto
termostat

Fiat Tipo, 1.4 karbec, r.v. 1990, 210 000 km - predané

Fiat Brava, 1,6 16V, r.v. 1998, na tacho 61 500 km

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.074 sekund
Powered by Kunena fórum