jak lehce zvednout výkon Típka 1.4

Více
13 roků 10 měsíců zpět #1 od Vajcusek
Zdravim...prosimvas nevite nekdo jak nějákým zpusobem lehce zvednout výkon Tipa 1,4 karburator.?...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
13 roků 10 měsíců zpět #2 od simir
to je na velikou diskuzi, na netu máš teorie víc než dost. Nejjednodušší a úplně se nabízející je přetryskování karburátoru, za cenu větší spotřeby. Jiné úpravy již znamenají větší zásahy a hlouběji do kapsy. A řešit otázku rentability u motoru 1,4 nemá smysl, úplně nej by bylo začít na větším objemu, protože ten ničím nenahradíš :roll:

Fiat Tipo 1.6 DOHC (149C2046)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
13 roků 10 měsíců zpět #3 od Charles
vyměnit za dvoulitr :)

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
13 roků 10 měsíců zpět #4 od F@ster

vyměnit za dvoulitr :)

Milý pane, ne každý je takovej blázen jako my dva :))

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
13 roků 10 měsíců zpět #5 od Vajcusek
A když vám řeknu že s obyč 1,4 chci jet na sprinty do mimoně do kategorie do 1400ccm?... co si o tom myslíte? =oD bude to propadák?

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
13 roků 10 měsíců zpět #6 od simir

A když vám řeknu že s obyč 1,4 chci jet na sprinty do mimoně do kategorie do 1400ccm?... co si o tom myslíte? =oD bude to propadák?

Trhne tě nějaké Uno :twisted:

Fiat Tipo 1.6 DOHC (149C2046)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
13 roků 10 měsíců zpět #7 od Vajcusek

A když vám řeknu že s obyč 1,4 chci jet na sprinty do mimoně do kategorie do 1400ccm?... co si o tom myslíte? =oD bude to propadák?

Trhne tě nějaké Uno :twisted:


Ale nee dyt 1,3 s turbem uz pujde do jinej kategorie =oD...treba to nebude takovej propadák ne?...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
13 roků 10 měsíců zpět #8 od simir
Odpověděl simir pro téma brrrrrrmmmm
No nevim, jaký jsou auta do této kategorie, možná nějakej VW,P205....Ale máš výhodu karburátoru, takže dát tomu pořádně napít a ještě snížit hlavu (nebo alespon nižší těsnění), odlehčit setrvák a snad by se dalo trošku zazářit...A dost udělají svody výfuku 4-1...jenže ono se to nedá dělat takhle částečně, to musí být jeden sladěný celek a těch úprav by bylo dost a dost....A Tipo má taky bohužel hodně velikou hmotnost....

Fiat Tipo 1.6 DOHC (149C2046)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
13 roků 10 měsíců zpět #9 od Charles

vyměnit za dvoulitr :)

Milý pane, ne každý je takovej blázen jako my dva :))


sakra, to je taky pravda, ale dneska je to nejlevnější řešení jako, pokud to nežene někdo do extrémů jako my dva :D

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
13 roků 10 měsíců zpět #10 od Charles
já souhlasím se simirem, ano, dá se to udělat, ale musel bys do toho auta pustit nějaký chlup...kovaný střeva, úprava hlavy,, jiné vačky, ocelový odlehčený setrvačník a uzpůsobit tomu převodovku :)

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
13 roků 10 měsíců zpět #11 od Honza
počítej s časem kolem 20 sekund a cílovkou 100km/h, což trhák nebude:)

sám mám s coupe kde je 2L atmosféra (stále nedodělaná..) 14,4 s cílovkou 155km/h a taky to není žádnej trhák:)

protže 1,4 zajedou i pod 15s, 16s je slušnej čas ve všech kategoriích do 2L
nej 1,6tky už sou na hranici 13s
nej 2l zajížděj 13 a lehce pod

takže bych začal:

- vyházet z auta vše nepotřebné - hluková izolace, asfaltový pláty atd... koberec můžeš nechat aby to vypadalo jako auto, to co je pod ním je těžký jak prase, sedačky (toto je nejlevnější cesta jak zrychlit..)

- odlehčit setrvačník (odlehčení+ vyvážení cca 2500,-)

- zjistit skutečnej stav motoru (šály, komprese a stav napravit) - 12000 matroš by voko

- vydlabat hlavu (přeleštění výrobních nedokonalostí nemá cenu, když dlabat, tak dlabat) + tvary na ventilech .. počítej tak 10000,- za komplet

- vačková hřídel - cca 5000 přebrus

- osadit jeden (dva) dvojitý spádový karburátor dell orto z AR 33 - nutno vyrobit sací potrubí

- vyrobit vejfukový potrubí vč svodu 4-1 - 30mm vnitřní průměr , 900cm délka, trubka pod autem 45mm.

pokud budeš používat seriový zapalování, nebo programovatelný (+4000) je na tobě..

s tím co sme sepsal bys nějakou šanci mohl mít

např. teď stavíme 1.8 16V do VW a pracujem se seriovejma střevama a na materiál+ práci nám 70 tisíc nestačí.. odhad výkonu je cca 160-170 koní z původních 140..

coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.393 sekund
Powered by Kunena fórum