jak lehce zvednout výkon Típka 1.4
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 1.6 DOHC (149C2046)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Milý pane, ne každý je takovej blázen jako my dva )vyměnit za dvoulitr
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Trhne tě nějaké UnoA když vám řeknu že s obyč 1,4 chci jet na sprinty do mimoně do kategorie do 1400ccm?... co si o tom myslíte? =oD bude to propadák?
Fiat Tipo 1.6 DOHC (149C2046)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Trhne tě nějaké UnoA když vám řeknu že s obyč 1,4 chci jet na sprinty do mimoně do kategorie do 1400ccm?... co si o tom myslíte? =oD bude to propadák?
Ale nee dyt 1,3 s turbem uz pujde do jinej kategorie =oD...treba to nebude takovej propadák ne?...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 1.6 DOHC (149C2046)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Milý pane, ne každý je takovej blázen jako my dva )vyměnit za dvoulitr
sakra, to je taky pravda, ale dneska je to nejlevnější řešení jako, pokud to nežene někdo do extrémů jako my dva
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
sám mám s coupe kde je 2L atmosféra (stále nedodělaná..) 14,4 s cílovkou 155km/h a taky to není žádnej trhák:)
protže 1,4 zajedou i pod 15s, 16s je slušnej čas ve všech kategoriích do 2L
nej 1,6tky už sou na hranici 13s
nej 2l zajížděj 13 a lehce pod
takže bych začal:
- vyházet z auta vše nepotřebné - hluková izolace, asfaltový pláty atd... koberec můžeš nechat aby to vypadalo jako auto, to co je pod ním je těžký jak prase, sedačky (toto je nejlevnější cesta jak zrychlit..)
- odlehčit setrvačník (odlehčení+ vyvážení cca 2500,-)
- zjistit skutečnej stav motoru (šály, komprese a stav napravit) - 12000 matroš by voko
- vydlabat hlavu (přeleštění výrobních nedokonalostí nemá cenu, když dlabat, tak dlabat) + tvary na ventilech .. počítej tak 10000,- za komplet
- vačková hřídel - cca 5000 přebrus
- osadit jeden (dva) dvojitý spádový karburátor dell orto z AR 33 - nutno vyrobit sací potrubí
- vyrobit vejfukový potrubí vč svodu 4-1 - 30mm vnitřní průměr , 900cm délka, trubka pod autem 45mm.
pokud budeš používat seriový zapalování, nebo programovatelný (+4000) je na tobě..
s tím co sme sepsal bys nějakou šanci mohl mít
např. teď stavíme 1.8 16V do VW a pracujem se seriovejma střevama a na materiál+ práci nám 70 tisíc nestačí.. odhad výkonu je cca 160-170 koní z původních 140..
coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.