Výmenník voda-olej
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
k čemu to slouží? Nikdy jsem o tom neslyšel
Fiat Tipo 1.8 GTI 3 dveře r.v.12/94
Fiat Stilo 1.9 JTD Multi Wagon r.v.12/05
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
to je vsetko co som dopatral.. ja mam 16v ale ten je uz druhy rok u mechanika / ale podla fotiek tie hadicky vedu dozadu bloku kde je vacsia kovova hadica s vyustenim.. ale niesom isty.. skusim to zistit...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Nemáš fotky toho tipa a motoru, rád bych to viděl...
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
viz foto... ( lepší foto sem nenašel )
Fiat Tipo 1.8 swap 2.0 16v Turbo, 3dv., bílé - ve výstavbě
Fiat Tipo 1.4, 3dv., černé
Fiat 500 BlackJack 1.4 100HP
Alfa Romeo 156 sw 2.4 10v 110kw
bejvalé:
Fiat Tipo 5dv. 1.4, 1.6, 2.0 8v, 2.0 16v
Fiat Tipo 3dv. 1.4, 1.6
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
to nieje moj motor. to su fotky z netu... moj vypadal asi taktoRicsi257 napsal: mt-tuning,,, Pekny motor ale co snym mas ze je uz druhy rok u mechanika?
co s nim je?? no isiel von kvoli planovanej turbo zastavbe.. co s nim bude? mozno rally verzia na throttle bodies??? uvidime..
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Jedna hadice je zapojená jak píše mt-tuning do silné trubky za motorem (zpátečka z chladiče) , a druhou hadici na výstup pod termostatem . Velká trubka z 16v použit nejspíš nepůjde protože 16v má trošku jinak uspořádané trubky a hadice. jestli chceš rozepíše se o tom víc , ale myslím že prozatím to stačí.
Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.