Výmenník voda-olej
13 roků 9 měsíců zpět #16
od Ricsi257
Odpověděl Ricsi257 pro téma Re: Výmenník voda-olej
TooM-As,,.Vymislel som jedno riesenie s pôvodnym termostatnym vystupom , zajtra dam fotky ze ako som to vyriesil :)ale neviem ci to bude dobre ale mal by bit
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
13 roků 9 měsíců zpět #17
od Max-el
Fiat Tipo 1.8 GTI 3 dveře r.v.12/94
Fiat Stilo 1.9 JTD Multi Wagon r.v.12/05
Odpověděl Max-el pro téma Re: Výmenník voda-olej
super, pokud dodáš nějaké fotky, mohli bychom vytvořit návod pro ostatní a hodit ho na úvodní stránku
Fiat Tipo 1.8 GTI 3 dveře r.v.12/94
Fiat Stilo 1.9 JTD Multi Wagon r.v.12/05
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
13 roků 9 měsíců zpět #18
od Ricsi257
Odpověděl Ricsi257 pro téma Re: Výmenník voda-olej
OBR1-Rozdelovac vody za termostatom, je na nom vyvod na chladic oleja ale je zapchaty so stuplikom, to treba vybrat a vyvrtat zavyt don.
OBR2-naskrutkujeme tam vyvod pre napojeni trubky do chaldica oleja.
OBR3-napojime hadicku na privod vody do olejoveho chladicu.
OBR6-vybereme povodnu skrutku.(naco sa nasrobuje olejovy filter, ja som ho vyskrutkoval s hasakom a zo sekacom )treba don specialny kluc
OBR5-cez chladic oleja naskrutkujeme dlhsiu skrutku (skrutka bola ku chladici oleja)
OBR4-utiahneme skrutku, pod chladic oleja ide gumove tesnenie, take iste ako pod olejovy filter.
No zatial toje teoria, cez niektory vykend to skusym namontovat na motor. ale podla mna by to malo fungovat Ak mate niake tipy ohladom montaze,alebo otazky tak piste
OBR2-naskrutkujeme tam vyvod pre napojeni trubky do chaldica oleja.
OBR3-napojime hadicku na privod vody do olejoveho chladicu.
OBR6-vybereme povodnu skrutku.(naco sa nasrobuje olejovy filter, ja som ho vyskrutkoval s hasakom a zo sekacom )treba don specialny kluc
OBR5-cez chladic oleja naskrutkujeme dlhsiu skrutku (skrutka bola ku chladici oleja)
OBR4-utiahneme skrutku, pod chladic oleja ide gumove tesnenie, take iste ako pod olejovy filter.
No zatial toje teoria, cez niektory vykend to skusym namontovat na motor. ale podla mna by to malo fungovat Ak mate niake tipy ohladom montaze,alebo otazky tak piste
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
13 roků 9 měsíců zpět #19
od TooM-As
Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw
Odpověděl TooM-As pro téma Re: Výmenník voda-olej
jo šikovný, ale : nevím jestli se vejdeš pod hlavu se 2ma trubkama od výměníku , a potom , zpátečka která jde do silný černý trubky za motorem tam nejspíš v 16v pasovat taky nebude . klíč je v tom že 16v hlava je vyšší . z termostatu to bereš správně , ale zpátečku bych udělal do původní 8v silné trubky a ty 2 co jdou po bloku bude asi potřeba pokrátit . Ale nebudu malovat čerta na zeď , takovouhle konverzi jsem nezkoušel (ač jsem vlastnil všechny tyhle motorizace) , možná ti to bude pasovat .
Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
13 roků 9 měsíců zpět #20
od Ricsi257
Odpověděl Ricsi257 pro téma Re: Výmenník voda-olej
NO nad tymto som sa este nezamyslel,ze tie trubky tam nezmestia.ale ved tak ych skratim,mam vela takych podobnych trubok zo vseliakych aut,hadam nieco vyskladam znych ta cierna zelezna trubka co ide za motor to su take iste aspon co mam ja zo 16V ma taky isty tvar akurat tam je este jeden vyvod na tento chladic,aspon to tak vyzera,mozna ze ma ine uchytenie?.Tie 2 zelezne trubky budem musiet skratit v-tom budes mat pravdu Diky za radu .Zajtra to pozrem ci sa tam zmestia niako,dufam ze ano
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Vygenerováno za 0.355 sekund