Únik benzínu u vstřikovadla
13 roků 8 měsíců zpět #1
od mio9
Únik benzínu u vstřikovadla vytvořil uživatel mio9
Stala se mi zajímavá věc. Jel jsem cca 5km vše OK. Zastavil jsem v prudkém kopci (nájezdu). V autě zacal smrdět benzín a když jsem koukl pod kapotu tak mi zezadu vstřikovací jednotky po konektoru kapal benzín. Stačil jsem vše jen utřít aby mi to nekáplo na výfukové potrubí ale nenapadá mě odkud by to teklo.Hadičky se zdaly v být OK. Když jsem z toho kopce sjel a nastartoval tak bylo vše ok aji na cestě zpátky už nic nekapalo. Nevíte čím by to mohlo být? nerad bych aby se mi to stalo u delší trasy. Díky.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
13 roků 8 měsíců zpět #2
od Předseda
Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.
Odpověděl Předseda pro téma Re: Únik benzínu u vstřikovadla
Já ti neodpovím, mám diesel a benzíňáka jsem měl karbec, ale napiš typ motoru, aby si zdejší moudří udělali představu jak tvůj motor přesně vypadá.
Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
13 roků 8 měsíců zpět #3
od mio9
Odpověděl mio9 pro téma Re: Únik benzínu u vstřikovadla
Mám tipo 1.6 novější verze. Měl by tám být mono-motronic
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
13 roků 8 měsíců zpět #4
od Charles
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Odpověděl Charles pro téma Re: Únik benzínu u vstřikovadla
To, že hadičky se zdály být v pořádku ještě neznamená, že skutečně jsou. Já jsem teď minulý týden po dlouhé době odhalil, proč mám tak vysokou spotřebu. S autem jsem nejel přes půl roku, protože mě štvalo co to žere. Tak jsem tam minulý týden dal baterku, nastartuji na pár otočení, což mě mile překvapilo, páč jsem to nečekal, a koukám se po motoru a poslouchám chod. A nebýt toho, že mi spadl klíč, tak jsem se nesehnul a nezahlídnul loužičku pod autem.
Přívodní benzínová hadička jemně ukapávala, což jsem nestačil valit oči, protože jsem dával na jaře v roce 2009 nové, odolné PHM, a přesto byly už po tak krátké době značně opotřebované s mikrotrhlinami.
Takže doporučuji hned vyměnit, než riskovat zahoření a navíc kdo (já ano, v každém) dneska vozí v autě hasičák, že?
Přívodní benzínová hadička jemně ukapávala, což jsem nestačil valit oči, protože jsem dával na jaře v roce 2009 nové, odolné PHM, a přesto byly už po tak krátké době značně opotřebované s mikrotrhlinami.
Takže doporučuji hned vyměnit, než riskovat zahoření a navíc kdo (já ano, v každém) dneska vozí v autě hasičák, že?
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
13 roků 8 měsíců zpět #5
od mio9
Odpověděl mio9 pro téma Re: Únik benzínu u vstřikovadla
Hasičák mám v plánu si pořídit ale mě tam postupně nic neukapává, bylo to jednorázové vylití benzínu A zatím je zase vše OK.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Vygenerováno za 0.304 sekund