Vstřikovací jednotka, čidlo teploty, TIPO
- Cathy-S
- Autor tématu
13 roků 8 měsíců zpět - 13 roků 8 měsíců zpět #1
od Cathy-S
Vstřikovací jednotka, čidlo teploty, TIPO vytvořil uživatel Cathy-S
Ahoj,
jak poznám, že mám jednotku monotronic nebo monojetronic? Autiko už mám sice od 16 let ale až teď po 4 letech jsem se rozhodla, že si ho začnu opravovat pořádně. Snažím se tam najít čidlo teploty, ale nevím kde ho hledat. Knihu Jak na to mám, ale moje auto tam není :/ Mám Fiat Tipo i.e 1.6 DOHC.
Tady fotečka
jak poznám, že mám jednotku monotronic nebo monojetronic? Autiko už mám sice od 16 let ale až teď po 4 letech jsem se rozhodla, že si ho začnu opravovat pořádně. Snažím se tam najít čidlo teploty, ale nevím kde ho hledat. Knihu Jak na to mám, ale moje auto tam není :/ Mám Fiat Tipo i.e 1.6 DOHC.
Tady fotečka
Poslední změna: 13 roků 8 měsíců zpět uživatelem Cathy-S.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
13 roků 8 měsíců zpět #2
od Charles
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Odpověděl Charles pro téma Re: Vstřikovací jednotka, čidlo teploty, TIPO
čidlo teploty nasávaného vzduchu, pokud myslíš toto, tak je našroubované v sacích parohách dole pod lankem plynu. Čidlo teploty vody pro řídící jednotku je taky v sacích parohách, ale je úplně zespodu uprostřed.
A toto auto, respektive motor, nemá ani jeden systém vstřikování, který zde uvádíš. Tento motor má systém General Motors Multec SPI, který je převzatý a upravený z opelu kadett 1.6.
Mimochodem, kdyby jsi chtěla, tak na tento systém vstřikování mám udělané sportovní sání
A toto auto, respektive motor, nemá ani jeden systém vstřikování, který zde uvádíš. Tento motor má systém General Motors Multec SPI, který je převzatý a upravený z opelu kadett 1.6.
Mimochodem, kdyby jsi chtěla, tak na tento systém vstřikování mám udělané sportovní sání
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Vygenerováno za 0.284 sekund