E85 a Tipo 1,4 karbec?...+ info?
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 1.4ie ,1989 ,190000 km. STK 5/2012
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
to palivo je směs Etahonolu /85%/ a naturalu 95 /15%/...sice je to levnější, ale zase ne tak vydatné palivo a proto si lambda přidá více paliva a takže se zvedne spotřeba a tím pádem se to tak nějak vyorvná. Pak tam jsou haléřové rozdíly v úspoře, ale zase jsou horší starty a auto nemá takovou akceleraci.
Plus mě se zdá, že to auto má pak jinačí zvuk motoru, že to je více hlučné, takové klapavé, jako kdyby jsem jel na technický benzín...ale to jsou moje zkušenosti na 1.6ie
Pokud jde o karbec, tak nevím, ale asi to bude to samé, protože auto nepojede tak dobře, budeš více šlapat na plyn a zvýší se spotřeba...nebo třeba by se to auto muselo pořadně k tomu naladit na emisích, pak by třeba nebyl problém
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
www.pixhost.org/show/1201/3423656_etanol10001.jpg
adapter-e85.webnode.cz/products/produkt-1/
Fiat Tipo 1.4ie ,1989 ,190000 km. STK 5/2012
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- jumbo
Aź to najdu, tak to sem hodím.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Teorie podle čehosi, co jsem kdesi četl na internetu, je asi taková, že s E85 člověk prakticky pořád jede na chudou směs. Celkem bych tomu věřil, protože když jsem teď u Punta měnil svíčky, byly bílošedé. U karburátoru by se to možná dalo vyřešit otočením šroubku bohatosti, u iniezione elettronica (i.e.) leda snad přeprogramováním ŘJ nebo podobnou černou magií. Jak jsem koupil, tak prodávám.
1.4 i.e. 1992
Punto 55 1996
Lasciate mi cantare...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- jumbo
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
1.4 i.e. 1992
Punto 55 1996
Lasciate mi cantare...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- blackmann
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Charles napsal: Taky jsem zkusil...
...že to auto má pak jinačí zvuk motoru, že to je více hlučné, takové klapavé, jako kdyby jsem jel na technický benzín...
Biolíh má delší dobu hoření,to co jsi slyšel bylo dohořívání paliva ve výfuku.
Chudá směs při přechodu na E85 je ten menší problém, u jednobodů se to dá ošidit potočením potenciometru škrtící klapky, ale s předstihem prostě nehnete ( jedině na to jít z druhé strany a vyrobit posuvný držák čidla otáček a tím ošidit ŘJ )
to blackmann: Nechci ti brát iluze, ale skutečný stav motoru zjištíš jedině jeho rozebráním, v servisu ti nanejvýš řekli, jestli někde neteče olej .
FIAT Tipo 1,6 159A3.046 r.v.91
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Takže tady přepis z diskuze:.......... www.flexcar.cz/zkusenosti-zakazniku-prestavba-e85
19.3.2013 (13:47)
Crusy
1.Vlastním Fiat Tipo 1.4ie DGT 51kW rv.90 jednobod.vstřik. konektor nevím(přijde mi,že to není ani jeden z nabídky).
2. - DELETE -
3.Pokud bych si přece jen jednotku od Vás koupil,bude seřízená nabo se to musí až na vozidle individualně??
4.Jednotka řeší pouze optimální "přísun" paliva, takže ostatní "problémy" (paliv.filtr,poškození čerpadla,svíčky) stejně neřeší...já zatím jezdím 1:1,nebo 1:2(E85-B95) a zatím zdá se v pohodě.
Teď v zimě při -11°C poměr cca 15:40l starty v pohodě. ..Doporučili by jste svíčky super plus BOSCH WR6DC+ ?
5.Montovat jednotku či ne..za rok tak 10-15000km..město-dálnice 1:2.
Cena cca E85 - 23.90, B95 - 35,-Kč.
Honza reaguje:
19.3.2013 (16:40)X
Sám za sebe bych to do ie čka nedělal
Crusy reaguje
19.3.2013 (20:44)X
OK Honzo...a kdyby, co ty ostatní otázky? Díky..
Honza reaguje:
20.3.2013 (13:54)X
Upozorňuju, že je to jen moje osobní zkušenost- před lety když byly ie čka hodně oblíbený, jsem je dost servisoval a jsou hodně citlivý, pokid tam dáš obyč.jednotku, pak funkce nic moc, motor půjde nepravidelně, otáčky budou lítat. Jsem si jist že i čerpadlo odejde. Měl bych i strach až se vypláchne vlivem E85 z motoru karbon- ucpe kanálky a je po něm.
Drahá přestavba se dle mého nevyplatí na tento rok výroby.
Svíčky co píšeš jsou dobrý.
Jezdil bych dál v poměru 1:1 a nic neřešil.
Crusy reaguje
20.3.2013 (15:04)X
OK...Jak řekli, tak udělali
FLEXCAR.cz reaguje:
20.3.2013 (20:11)X
Zdravím, mi jsme ještě tento vůz nedělali, ale u vozu z roku 1990 ještě hrozí, že budou na něm použity pryžové hadice/korkové těsnění a to ethanol narušuje. Ale nevíme auto jsme ještě neviděli. Jednotku by jsme proto ani nemohli poslat nastavenou na konkrétní vůz. Proto jak píše Honza
============================================================================
☆ FIAT Tipo 1.4ie DGT 51kW r.v.90 ☆
www.fiattipo.net/index.php/fotogalerie/c...y-fiat-tipo-14ie-dgt
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- jumbo
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Jinak článků na toto téma je....
www.ceproas.cz/ethanol-e85
auto.idnes.cz/tankujte-biolih-e85-muzete..._152001_automoto_fdv
www.penize.cz/nakupy/231815-auta-na-e85-...i-tak-kde-je-problem
☆ FIAT Tipo 1.4ie DGT 51kW r.v.90 ☆
www.fiattipo.net/index.php/fotogalerie/c...y-fiat-tipo-14ie-dgt
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.