Rozvody
FIAT Tipo 1,6 159A3.046 r.v.91
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Naprostý souhlas... Stojí to pár korun a ušetří to moře času, práce a nervů při opravě/shánění nového motoruremarque napsal: Určitě vyměň i kladku, pokud už má nalítáno, může se ti kousnou a bude rachot
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 1.8 swap 2.0 16v Turbo, 3dv., bílé - ve výstavbě
Fiat Tipo 1.4, 3dv., černé
Fiat 500 BlackJack 1.4 100HP
Alfa Romeo 156 sw 2.4 10v 110kw
bejvalé:
Fiat Tipo 5dv. 1.4, 1.6, 2.0 8v, 2.0 16v
Fiat Tipo 3dv. 1.4, 1.6
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
F@ster napsal: Naprostý souhlas... Stojí to pár korun a ušetří to moře času, práce a nervů při opravě/shánění nového motoru
Ode mě souhlas jen napůl...Kdyby stála kladka pár korun, tak ji vymění každej jouda, jenže ono je problém v tom, že řemen samotný stojí třeba 300kč, ale kladka klidně 1500-1900kč a to už se chce dát málokomu...
budeš namítat, že to jsou drobný, ale to tak pro tebe, pro běžného člověka s autem jako je tipo a pod. to není málo, protože kdyby bylo, tim tipem dávno jezdit nebude pokud ho nemá jako srdcovku (což jsem třeba já)
A ještě si dovolím namítat, že obecně se uvádí, že když člověk mění kompletní rozvody, měl by dát i novou vodní pumpu
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Máš pravdu, namítat budu.... Oproti generálce motoru je to opravdu pár korun... Mě vždycky učili, že je lepší závadám předcházet a ne čekat, až co se po....Charles napsal: Ode mě souhlas jen napůl...Kdyby stála kladka pár korun, tak ji vymění každej jouda, jenže ono je problém v tom, že řemen samotný stojí třeba 300kč, ale kladka klidně 1500-1900kč a to už se chce dát málokomu... Budeš namítat, že to jsou drobný, ale to tak pro tebe, pro běžného člověka s autem jako je tipo a pod. to není málo, protože kdyby bylo, tim tipem dávno jezdit nebude pokud ho nemá jako srdcovku (což jsem třeba já)
A ještě si dovolím namítat, že obecně se uvádí, že když člověk mění kompletní rozvody, měl by dát i novou vodní pumpu
A co se vodní pumpy týče, tohle platí jen pokud je hnaná řemenem... Což je třeba případ té mé 2,5litrové bestie, ale u Tipa to tak není...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
F@ster napsal: Máš pravdu, namítat budu.... Oproti generálce motoru je to opravdu pár korun... Mě vždycky učili, že je lepší závadám předcházet a ne čekat, až co se po....
A co se vodní pumpy týče, tohle platí jen pokud je hnaná řemenem... Což je třeba případ té mé 2,5litrové bestie, ale u Tipa to tak není...
souhlasím..
po mých zkušenostech stejně vodní pumpa zase o tolik déle nevydrží než rozvody...samozřejmě pokud se v tom vrtám, tak ji zkontroluji, ale jakmile je i sebemenší vakl na ložisku, tak do pár tisíc km je po ní, začne kapat a ...
a to je to, co píšeš, předcházení problému páč jako na sviňu se to podělá zrovna, když to nejméně potřebuješ
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Přééésně takCharles napsal: páč jako na sviňu se to podělá zrovna, když to nejméně potřebuješ
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.