Výměna motoru za 1.3 turbo?

Více
13 roků 5 měsíců zpět #1 od Vajcusek
Co si myslíte o tom vyměnit motor 1.4 karbec za 1.3 turbo z una...a jak tam tak něják bude sedět nemáte někdo zkušenost? tak něják piste vsichni vse co vás napadne na toto tema...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
13 roků 5 měsíců zpět #2 od Charles
hloupost a nesmysl, co říkají šarlatáni a baštěj troubové :D

10 důvodů, proč se na to vysrat hned:
1) nebudeš ho mít jak do auta přidělat, pokud si nevyrobíš vlastní držáky
2) řazení je u una úplně jinak
3) krátké poloosy kvůli šířce auta (uno je užší)
4) výměna řídící elektriky motoru
5) jiná přední náprava
6) nemalá investice do pořízení potřebných komponentů (i motoru samotného)
7) nepojede to tak dobře jako uno, které je asi o 300kg lehčí už v základu
8) zbytečné stovky hodin práce s neadekvátním výsledkem
9) mnohem více elektroniky, která u takto starých italů zlobí na denním pořádku
10) chceš silnější auto...kup ho rovnou ;)

A pokud máš jakékoliv dotazy dál, tak se neváhej ptát, klidně se stav na pokec, máš to kousek a dám ti školení a dlouhý výčet, proč to skutečně nedělat. Vím o čem mluvím, protože jsem takovej blázen, ale já už jsem tak daleko, že není cesty zpět a jelikož vím, tak to všem vymlouvám ;)


Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
13 roků 5 měsíců zpět - 13 roků 5 měsíců zpět #3 od strouhalik
charlesi, koukám, že se vyznáš, jak je to s motorem z bravy 1.6 16v narvu ho do tipa bez problemu?
Poslední změna: 13 roků 5 měsíců zpět uživatelem strouhalik.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
13 roků 5 měsíců zpět #4 od Charles

strouhalik napsal: charlesi, koukám, že se vyznáš, jak je to s motorem z bravy 1.6 16v narvu ho do tipa bez problemu?


díky, ale jsou lidé daleko znalejší, snažím se.
pokud jde o motor bravo/a tak jsou tam 2 typy, 66kw a pak 76kW (ten jsem měl) a jako nejede to zle když se to maličko upraví, ale zase říkám, že ta práce nepřinese kýžený výsledek. Sice ten motor sedne z brava do tipa jako zadek na hrnec, ale stejně musíš předělat elektroniku, brzdy atd.
Navíc se mi nelíbí to dlouhé vedení vzduchu přes hlavu, hodně to ohřívá vzduch a snižuje účinnost plnění. Tenkrát jsem začal lehce vyrábět svoje sání, ale nakonec jsem auto prodal (nutnost rychlé hotovosti) a dneska se mlátím do hlavy, protože jsem to prodal mladíkovi čerstvě 18 a ten to honil do sraček a nedávno prodal na díly, protože motor uvařil a odrovnal.

tady video, slyšet tam je jen moje bravo a vyhrál jsem o délku auta, na startu jsem zaspal (jelo se o první místo)
Sprinty




Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
13 roků 5 měsíců zpět - 13 roků 5 měsíců zpět #5 od Skyline

Charles napsal:
..., tak to všem vymlouvám ;)


mě jsi nic nevymlouval :D kdyby jo tak nemám ten máloventil s fénem ale Hujerovo Sedici :D

Fiat Tipo 1.8 swap 2.0 16v Turbo, 3dv., bílé - ve výstavbě
Fiat Tipo 1.4, 3dv., černé
Fiat 500 BlackJack 1.4 100HP
Alfa Romeo 156 sw 2.4 10v 110kw
bejvalé:
Fiat Tipo 5dv. 1.4, 1.6, 2.0 8v, 2.0 16v
Fiat Tipo 3dv. 1.4, 1.6
Poslední změna: 13 roků 5 měsíců zpět uživatelem Skyline.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
13 roků 5 měsíců zpět #6 od TooM-As
nechci spekulovat karle , ale myslím že s uchycením toho 1.3t se pleteš. Je totiž tuším hodně podobnej 1.6 a 1.4 v tipu , takže by měli jít přendat držáky, taky tak soudím podle thisismartinova 1.6 punta , který phob začal stavěl z 1.6 tipo motoru.

Každopádně dál naprosto souhlasím , dobře si rozmyslet k čemu auto použít , zda to člověk potřebuje , zda to má vůbec smysl.Protože pro běžný ježdění nemají - opakuji NEMAJÍ úpravy motoru smysl.Stejně tak montáž motoru který tam nikdy nebyl , fiat je sice skládačka takže to asi pasovat bude , ale jak říká karel - slabej motor na tohle auto .
Technická - každej povídá že to má zařízený , že má známýho , jenže to jde v případě jiných kol nebo vejfuku. Já měl domluvenou spoustu lidí kteří říkal "není problém", ale když jsem auto dostavěl a došlo na technickou všichni se začali kroutit. Takže ¨pak máš auto bez technický , spoustu hodin práce , spoustu peněz a co teď s ním.

Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
13 roků 5 měsíců zpět #7 od Charles

Skyline.ni napsal: mě jsi nic nevymlouval :D kdyby jo tak nemám ten máloventil s fénem ale Hujerovo Sedici :D


tak ono ty jsi už taky kapku jinde než tady zadavatel ;) a věděl jsi co chceš :)

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
13 roků 5 měsíců zpět #8 od strouhalik
dobře, diky, už sem to tipo stejně opravil, takže to řešit nemusím :) jo a jinak pěkny bravo :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.349 sekund
Powered by Kunena fórum