za kolik brzdove kotouce dopredu?

  • jeremiasz
  • Autor tématu
13 roků 2 měsíců zpět #1 od jeremiasz
za kolik brzdove kotouce dopredu? vytvořil uživatel jeremiasz
zdar, mam dotaz, v servisu mi rekli,ze mam vlnity (?) kotouce vepredu a ze by to chtelo vymenit.
1) nevim, jestli hrozi nejake nebezpeci (poskozeni brzd napriklad) pokud s tim budu dal jezdit
2) za kolik se to da poridit (desky a kotouce) v servisu mi rekli 1500Kc za kotouc (=3000Kc dopredu) + cca 1500 desky, s praci za 5000Kc dohromady. zda se mi to teda dost

Fiat tipo 2.0i I-E GT

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
13 roků 2 měsíců zpět #2 od ivobr
máš tam chladené kotúče? či obyčajné? ja som pred 6 rokmi obyčajné kupoval za 800 sk kus a odvtedy išli ceny dielov dosť dole. v tých servisoch už od radosti nevedia čo pýtať.:sick: aj tie platničky sú predražené. pozri niekde na internete ceny dielov,nekupuj to od nich.

fiat tempra 1.9 tds ,fiat punto 1.2 mk2 8v,peugeot boxer 2.5 d

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

  • jeremiasz
  • Autor tématu
13 roků 2 měsíců zpět #3 od jeremiasz
Odpověděl jeremiasz pro téma Re: za kolik brzdove kotouce dopredu?
tjo tak to nevim. kdyz tam dam jiny nez tam jsou, je to problem?

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
13 roků 2 měsíců zpět #4 od ivobr
no chladený kotúč je hrubší a myslím že aj prasa bude mať širšie to uloženie na platničky a kotúč. do prasata na obyčajný kotúč by si chladený nevopchal.jedine ak by boli tenšie platničky. v každom prípade by bolo dobré zistiť aký kotúč tam máš pre porovnanie cien.a trasie ti pri brzdení pedálom?ked tvrdia že je vlnitý? a nedá sa s neho ešte stiatnuť na sústruhu?

fiat tempra 1.9 tds ,fiat punto 1.2 mk2 8v,peugeot boxer 2.5 d

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

  • jeremiasz
  • Autor tématu
13 roků 2 měsíců zpět #5 od jeremiasz
Odpověděl jeremiasz pro téma Re: za kolik brzdove kotouce dopredu?
no me cosi prdlo na zadni brzde, to prave opravili, ja sam jsem si niceho zasadniho pri brzdeni nevsiml, ale nejsem moc vnimavy:) otazka je, jestli hrozi nejaky poskozeni
btw jak poznam jestli je tam chlazeny nebo ne? to neni podle typu? jakoze 2.0i 80kW ma chlazeny nebo nechlazeny?

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
13 roků 2 měsíců zpět #6 od ivobr
pokial to na pedáli necítiš tak nebude nejako extra vlnitý takže to by nevadilo a platničky ak sú zodraté tak ich samozrejme treba vymeniť. obyčajné kotúče sú plné a nové majú hrúbku 12mm,chladené sú akokeby dva tenšie kotúče boli vedla seba a medzi nimi sú lamely ktoré ten kotúč chladia a odhadom má ten kotúč vyše 2 cm.

fiat tempra 1.9 tds ,fiat punto 1.2 mk2 8v,peugeot boxer 2.5 d

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

  • jeremiasz
  • Autor tématu
13 roků 2 měsíců zpět #7 od jeremiasz
Odpověděl jeremiasz pro téma Re: za kolik brzdove kotouce dopredu?
fajn, diky moc za rady, zitra pro to pujdu, testnu to a uvidim. posledne jsem desticky menil cca pred 3 lety, ja v tom budu jezdit jeste tak cca 9-10 mesicu, takze cca 4000Km, pak budu kupovat novy a toto dam zene, jestli si do te doby udela ridicak, takze do toho nechci moc vrazet

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

  • xrmseotools
13 roků 2 měsíců zpět #8 od xrmseotools
Odpověděl xrmseotools pro téma SEO Tools ? Here you go.
SEO Tools - Discovered this post yesterday, followed the link and found what I have been searching for years to find. Simply the greatest <a href=" clickonf5.com/discussion/19/seo-tools-vo...t-seo-tools-the-year ">SEO Tools ever. A link submitter times 50. I mean over 50 different platforms. I discovered after a little research that this is the same SEO Tools that big companies use to rank their sites.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

  • User_69
13 roků 2 měsíců zpět - 13 roků 1 měsíc zpět #9 od User_69
Odpověděl User_69 pro téma Re: za kolik brzdove kotouce dopredu?
.
Poslední změna: 13 roků 1 měsíc zpět uživatelem User_69. Důvod: delete netýkalo se dotazu

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

  • User_69
13 roků 2 měsíců zpět - 13 roků 1 měsíc zpět #10 od User_69
Odpověděl User_69 pro téma Re: za kolik brzdove kotouce dopredu?
.
Poslední změna: 13 roků 1 měsíc zpět uživatelem User_69. Důvod: delete netýkalo se dotazu

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

  • jeremiasz
  • Autor tématu
13 roků 2 měsíců zpět #11 od jeremiasz
Odpověděl jeremiasz pro téma Re: za kolik brzdove kotouce dopredu?

User_69 napsal: Ahoj promiň zase já,
Nezob se na mě, ale nějak mi to připomíná řeči lidí, co si raději koupí ojetého PASSATA za 100000 aby se cítili komfortně. než Fiata za 50000 ale pak nemají na náhradní díly, jako třeba gumy-brzdy-obložení-nebo další NUTNÉ věci pro provoz automobilu

diky za opravdu podnetne odpovedi.
1) moje zena nema zatim ridicak, bude s tim jezdit jednu trasu pres mesto cca 15 km denne + popojizdeni. z toho duvodu do toho nepotrebuju vrazet prachy za nadstandartni nahradni dily, stacej ty nejlevnejsi. Na tom aute postupne odchazi ruzne veci a jakozto cerstvy ridic to myslim moje zena dorazi. Takze suma suamru to chci dat dokupy za co nejmin penez
2) nebudu kupovat ojeteho passata ale nove auto v horizontu 370.000Kc Ne kvuli tomu, abych honil vodu ale protoze me unavuje to neustale napeti co se mi posere tentokrat. Do tipose jsem za tento rok dal uz kolem 15000 a porad se serou dalsi a dalsi veci, takze si prosim nech ty radoby moralisticky kecy a popisama toho, co je NUTNE, bud si jistej, ze jsem uz za 5 let, co ho mam, vymenil mnohem vic, nez jen to NUTNE pro provoz, takze dost a ted uz menim jen to NUTNE (nikoliv nadstandartni) a pokdu si bude zadat vic, jde uz bez milosti z baraku. a pokud mi nemas jak poradit, radeji nekomentuj.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

  • User_69
13 roků 2 měsíců zpět - 13 roků 1 měsíc zpět #12 od User_69
Odpověděl User_69 pro téma Re: za kolik brzdove kotouce dopredu?
.
Poslední změna: 13 roků 1 měsíc zpět uživatelem User_69. Důvod: delete netýkalo se dotazu

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
13 roků 2 měsíců zpět - 13 roků 2 měsíců zpět #13 od aaa_najn
ma na mysli to, ze neoplati sa investovat do tipa pokial zaraz pude z domu... tak nejak asi aj ja premyslam a zvazujem kazdu investiciu s nazorom dokedy ide dovtedy ide - novy vyfuk, spojka, vstrekovanie zapalovanie tam su zrady ktore sa odhalia len vymenou pol auta , tiez neviem :unsure:

Tipo 1.4 i.e. 51kW socque_line , clima, central, lpg, 200km, anno immatricolazione 93, 160.046
Poslední změna: 13 roků 2 měsíců zpět uživatelem aaa_najn.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

  • jeremiasz
  • Autor tématu
13 roků 2 měsíců zpět #14 od jeremiasz
Odpověděl jeremiasz pro téma Re: za kolik brzdove kotouce dopredu?
USER_69 jo no tak nenapadlo me, ze by to mohlo pusobit jako chlubeni, preci jen to je porad hladina nizsi stredni tridy. Jde o to, ze bych tipose nemenil za jinou ojetinu, protoze tady se daji vzdycky cekat chronicke problemy a ani tak moc nezalezi, jestli to auto ma 10 nebo 15 let (ackoliv muj servisak rika, ze i spousta aut mladsich 8 let je kolikrat v neuveritelne spatnym stavu. Ja uz delsi dobu odkladam na novy a vazne uvazuju o nove Elantre, jednak se mi designove strasne libi, zadruhe me hodne tesi, ze Hyundai jeste nepodlehl mode preplnovanych maloobemovych motoru a je v tom poctiva atmosfericka 1,6 + solidni spotreba, proti tiposovi 2x tak velkej kufr atd. navic, co si budem povidat, hyundaie jse proste temer nekradou.
Mas pravdu, ze jsou i levnejsi a dalo by se vybirat skromneji, ale ja auta nemenim kazdy dva roky, takze jsem se rozhodl zainvestovat vic, protoze (pokud nedojde k nejakem katastrovalnimu pruseru) bude to auto se mnou dalsich 8-10 let a pak se jen presune na dalsiho clena rodiny, ja auta neprodavam ani u nas v rodine se to nikdy nepraktikovalo. Takze ve zkratce - kdyz uz, tak do toho proste ty prachy dam.
aaa_najn to mas, kolego, krutou pravdu. Ono se rekne, ze to jsou provozni investice, jenze ono nejde jen o ty investice, ale o celkovou spolehlivost. Pokud se podivam rok zpatky, auto melo nejaky potrebny servisni zasah co 2-3 mesice - poloosa 2x, brzdy (ruplo cosi vzadu - novy desky dozadu, neco s prasetem), vyfuk, problemy s ukostrenim, ted ty kotouce (mimochodem ja nic problemovyho necitim).
takze suma sumarum, kazda cesta je tak trosku dobrodrzustvi, co mi upadne ted nebo co prestane fungovat. To, ze mi prestaly sviti kontrolky svetel a ze kontolka brzdovych svetel sviti pri neseslapnutem pedalu a jak zacnu brzdit, tak prestane sviti je jen dalsi z mnoha kosmetickych problemu.
vzpominam si, jak jsem pred 18 lety delal ridicak. behem prvniho mesice, co jsem ho mel jsem rodicum urval zrcatko, odrel oboje dvere a naraznik a nakonec jsem to zavrsil nedanim prednosti v jizde a drobnym crashem, kde oprava mamina auta pak vysla na nejakych 20.000Kc Pokud ma zena bude stejne sikovna, Tipo bude nejlepsi trenazer, ted jeste aby do te doby vydrzel :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
13 roků 2 měsíců zpět #15 od jirkaR
vlnité kotouče jsou poznat při brzdění
jinak měl jsem stejný auto a za 7 let do něj dal 140 000 tak vím o čem mluvíš
ale bylo to dobrý vozítko akorát pro čerstvýho řidiče trochu moc silný ;)
jinak passata zrovna mám a můžu jen doporučit za 2,5 roku najeto 66 000 a nějaké větší výdaje zatím nebyly potřeba
jinak za 370 se už dá koupit pěkný auto

Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.480 sekund
Powered by Kunena fórum