za kolik brzdove kotouce dopredu?
- jeremiasz
- Autor tématu
1) nevim, jestli hrozi nejake nebezpeci (poskozeni brzd napriklad) pokud s tim budu dal jezdit
2) za kolik se to da poridit (desky a kotouce) v servisu mi rekli 1500Kc za kotouc (=3000Kc dopredu) + cca 1500 desky, s praci za 5000Kc dohromady. zda se mi to teda dost
Fiat tipo 2.0i I-E GT
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
fiat tempra 1.9 tds ,fiat punto 1.2 mk2 8v,peugeot boxer 2.5 d
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- jeremiasz
- Autor tématu
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
fiat tempra 1.9 tds ,fiat punto 1.2 mk2 8v,peugeot boxer 2.5 d
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- jeremiasz
- Autor tématu
btw jak poznam jestli je tam chlazeny nebo ne? to neni podle typu? jakoze 2.0i 80kW ma chlazeny nebo nechlazeny?
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
fiat tempra 1.9 tds ,fiat punto 1.2 mk2 8v,peugeot boxer 2.5 d
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- jeremiasz
- Autor tématu
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- xrmseotools
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- User_69
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- User_69
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- jeremiasz
- Autor tématu
diky za opravdu podnetne odpovedi.User_69 napsal: Ahoj promiň zase já,
Nezob se na mě, ale nějak mi to připomíná řeči lidí, co si raději koupí ojetého PASSATA za 100000 aby se cítili komfortně. než Fiata za 50000 ale pak nemají na náhradní díly, jako třeba gumy-brzdy-obložení-nebo další NUTNÉ věci pro provoz automobilu
1) moje zena nema zatim ridicak, bude s tim jezdit jednu trasu pres mesto cca 15 km denne + popojizdeni. z toho duvodu do toho nepotrebuju vrazet prachy za nadstandartni nahradni dily, stacej ty nejlevnejsi. Na tom aute postupne odchazi ruzne veci a jakozto cerstvy ridic to myslim moje zena dorazi. Takze suma suamru to chci dat dokupy za co nejmin penez
2) nebudu kupovat ojeteho passata ale nove auto v horizontu 370.000Kc Ne kvuli tomu, abych honil vodu ale protoze me unavuje to neustale napeti co se mi posere tentokrat. Do tipose jsem za tento rok dal uz kolem 15000 a porad se serou dalsi a dalsi veci, takze si prosim nech ty radoby moralisticky kecy a popisama toho, co je NUTNE, bud si jistej, ze jsem uz za 5 let, co ho mam, vymenil mnohem vic, nez jen to NUTNE pro provoz, takze dost a ted uz menim jen to NUTNE (nikoliv nadstandartni) a pokdu si bude zadat vic, jde uz bez milosti z baraku. a pokud mi nemas jak poradit, radeji nekomentuj.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- User_69
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tipo 1.4 i.e. 51kW socque_line , clima, central, lpg, 200km, anno immatricolazione 93, 160.046
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- jeremiasz
- Autor tématu
Mas pravdu, ze jsou i levnejsi a dalo by se vybirat skromneji, ale ja auta nemenim kazdy dva roky, takze jsem se rozhodl zainvestovat vic, protoze (pokud nedojde k nejakem katastrovalnimu pruseru) bude to auto se mnou dalsich 8-10 let a pak se jen presune na dalsiho clena rodiny, ja auta neprodavam ani u nas v rodine se to nikdy nepraktikovalo. Takze ve zkratce - kdyz uz, tak do toho proste ty prachy dam.
aaa_najn to mas, kolego, krutou pravdu. Ono se rekne, ze to jsou provozni investice, jenze ono nejde jen o ty investice, ale o celkovou spolehlivost. Pokud se podivam rok zpatky, auto melo nejaky potrebny servisni zasah co 2-3 mesice - poloosa 2x, brzdy (ruplo cosi vzadu - novy desky dozadu, neco s prasetem), vyfuk, problemy s ukostrenim, ted ty kotouce (mimochodem ja nic problemovyho necitim).
takze suma sumarum, kazda cesta je tak trosku dobrodrzustvi, co mi upadne ted nebo co prestane fungovat. To, ze mi prestaly sviti kontrolky svetel a ze kontolka brzdovych svetel sviti pri neseslapnutem pedalu a jak zacnu brzdit, tak prestane sviti je jen dalsi z mnoha kosmetickych problemu.
vzpominam si, jak jsem pred 18 lety delal ridicak. behem prvniho mesice, co jsem ho mel jsem rodicum urval zrcatko, odrel oboje dvere a naraznik a nakonec jsem to zavrsil nedanim prednosti v jizde a drobnym crashem, kde oprava mamina auta pak vysla na nejakych 20.000Kc Pokud ma zena bude stejne sikovna, Tipo bude nejlepsi trenazer, ted jeste aby do te doby vydrzel
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
jinak měl jsem stejný auto a za 7 let do něj dal 140 000 tak vím o čem mluvíš
ale bylo to dobrý vozítko akorát pro čerstvýho řidiče trochu moc silný
jinak passata zrovna mám a můžu jen doporučit za 2,5 roku najeto 66 000 a nějaké větší výdaje zatím nebyly potřeba
jinak za 370 se už dá koupit pěkný auto
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.