2.0i.e za tepla dela kraviny

Více
13 roků 1 měsíc zpět #1 od vztekloun
zdarec. nuze - nehnuli s tim ctyri automechanici ale za pokus nic nedaam :)) tady jste preci jen o neco vzdelanejsi co se tyce fiatackejch motoru tak doufam ze mi zde dokazete lepe pomoci. nuze - problem je nasledujici.
motor - 83/113, Obsah: 1995, Kód motoru: 159 A6.046 ( na 90% - nevim to presne )
mno za studena normalne nastartuju ale kdyz to zahreju na provozni teplotu, vypnu motor a snazim se znova nastartovat ( jak kdy - nedela to vzdy ) tak motor sice natocim ale nedrzi otacky. kdyz se chci rozjet tak chcipne. motor vubec nejde do otacek resp kdyz pomalu pridavam plyn tak skobrtave sice ty otacky zveda ale kdyz mu dam moc tak chcipne a nebo spadne na volnobeh kdyz mu hned ten plyn uberu.
na palube mi sviti cidlo strikacek coz docela nechapu pac pod sanim vzduchu nachazim karbec.... svicky jsou ok, privodni hadice paliva jsou ok ( profouknuto ), filtry nejsou na tom zase tak spatne.

nevite nahodou cim by to mohlo bejt? :( dekuju za vsechny rady

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
13 roků 1 měsíc zpět #2 od djjajo1
nebude to niečo z otačkami motora?

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
13 roků 1 měsíc zpět #3 od vztekloun
myslis ze zlobi haluv snimac? to by delalo i pri studenym motoru ne? ono pri studenym motoru to neudela jedinou chybicku. spis se bojim toho ze se karbec pri teplym motoru snazi nacpat do motoru bohatsi smes ( studenej start ) a nebo civka zacne pri teplu stavkovat i kdyz to je taky divny. a zda se mi ze ma nejaky maly tlaky. mam zkusenosti s peugeotem a teda muzu rict ze tohleto se chova pomalu jako diesel. pri vyssich otackach prudce uberu plyn ale zadny prudky zpomalovani se nekona. motor si drzi otacky a pomalu jdou dolu. tlaky ve valcich spatny a nebo to dela fiat normalne? z kopecka bez plynu ( pri "brzdeni" motorem ) mi otacky jdou jeste vys a vys.....

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
13 roků 1 měsíc zpět #4 od -DVD-
Odpověděl -DVD- pro téma Re: 2.0i.e za tepla dela kraviny
ja mám tipo 2.0i.e taky ale 92 r.v, a tohle mi vubec nedela, kdyz jedu z kopce a brzdim motorem tak mi to brzdi jak o zavod az moc mi prijde.... a otacky se mi porad snizuji jak to brzdi.... skusil bych zmerit ty tlaky v tech valcich. moc se v tom nevyznam, ale myslim ze ten haluv snimac to nebude.

Fiat Tipo 2.0i.e 8v, 83kw, r.v. 1992, plná palba

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
13 roků 1 měsíc zpět #5 od mio9
Odpověděl mio9 pro téma Re: 2.0i.e za tepla dela kraviny
Já měl podobný problém akorát naopak když jsem na to šlapal málo tak mi to zdechalo a kontrolka stříkačky mi taky svítila. Nakonec to bylo špatné relátko v motoru co je pod tím krytem. Po výměně vše OK.:)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
13 roků 1 měsíc zpět #6 od vztekloun
a delalo to taky pouze pri teplym motoru? ktery to je presne rele? asi zkusim vymenit taky.... mam pocit ze by to mohlo bejt napajeni pro dopravni pumpu.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
13 roků 1 měsíc zpět #7 od Ricsi257
Moze to bit aj ten halov snimac. uz som videl par aut ktore robili podobne veci ale skvor tam vinechavali valce, za studena slo dobre ale po zohriati zacali vinechavat valce :) konkretne to bol niaky golf tusim :D oblial som vodou halov snimac aby sa trosku ohladilo a potom zase islo pekne :XD

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
13 roků 1 měsíc zpět #8 od mio9
Odpověděl mio9 pro téma Re: 2.0i.e za tepla dela kraviny
Na palivový čerpadlo bych to neviděl protože to bys ani nenastartoval navíc při otočeni klíčku jde to čerpadlo slyšet. A to relé je v motorovým prostoru vlevo od nádobky na servo kapalinu takovej černej kryt na 2 šroubkách pod ním jsou 2 relé kdyby jsi to nenašel tak napiš hodím ti sem foto :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
13 roků 1 měsíc zpět #9 od vztekloun
srry ale haluv snimac to urco nebude. vzdyt to bych ani nenastartoval kdyby daval spatny informace. nedej boze zadny informace....

mio9: to je pravda. ja jen ze by obcas proste zablblo napajeni...... blbost. hele a vazne netusis na co by to rele mohlo bejt? protoze me uz vazne zbejva jen chybka karbecu a studenyho startu a nebo zapalovaci civka / zapalovani. a nebo fakt nejaky cidlo ale haluv snimac zrovna.. a neni to primo problem s otackama. je to spis problem s udrzenim tech otacek a chcipani motoru. jakoby motor jel na tri valce..... asi tak nejak se to chova. a kdyz mu dam nejakou zatez i kdyz minimalni tak okamzite zdechne.

-DVD- : diky za zkusenost. taze maly tlaky ve valcich. asi je vazne necham zmerit protoze pokud by jeden valec mel az moc nizky tlaky tak je dost mozny ze diky tomu to obcas jede na tri valce a dela takovyhle blbosti... :-l ja uz jsem z toho fakt jelen.... :(( a motor ma najeto 128 tisic........ jak je kua tohle mozny........ :-l

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
13 roků 1 měsíc zpět #10 od jirkaR
měl jsem tenhle motor 7 let a může toho být spousta
halův sí¨nímač to nebude to by si nenastartil ani za studena
šel bych po čerpadlu a tlaku v palivový soustavě
VaE ventil to je ten ventil co ti řídí vzduch může zůstávat otevřenej
u tohodle motoru a u 16V odpojit čidlo vzduchu ,po té lepší otáčky na volnoběh a nechcípa
další věc nastarti a zapni vše co je na elektriku,vyhřívání,topení ,mlhovky a pak problikávej dálkou a uvidíš jestli nehaprují otáčky

Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 1.315 sekund
Powered by Kunena fórum