2,0 16V
12 roků 11 měsíců zpět #2
od Skyline
Fiat Tipo 1.8 swap 2.0 16v Turbo, 3dv., bílé - ve výstavbě
Fiat Tipo 1.4, 3dv., černé
Fiat 500 BlackJack 1.4 100HP
Alfa Romeo 156 sw 2.4 10v 110kw
bejvalé:
Fiat Tipo 5dv. 1.4, 1.6, 2.0 8v, 2.0 16v
Fiat Tipo 3dv. 1.4, 1.6
Odpověděl Skyline pro téma Re: 2,0 16V
co vzduchový a hlavně benzínový filtr?
Fiat Tipo 1.8 swap 2.0 16v Turbo, 3dv., bílé - ve výstavbě
Fiat Tipo 1.4, 3dv., černé
Fiat 500 BlackJack 1.4 100HP
Alfa Romeo 156 sw 2.4 10v 110kw
bejvalé:
Fiat Tipo 5dv. 1.4, 1.6, 2.0 8v, 2.0 16v
Fiat Tipo 3dv. 1.4, 1.6
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
12 roků 11 měsíců zpět #3
od Uskatec
Tipo 1,9 TD
Tipo 2,0 16V
Odpověděl Uskatec pro téma Re: 2,0 16V
Vzduchový má 3000, palivový som nemenil. Ale ak by bol problém s palivom, prečo vo vysokých otáčkach ide?
Tipo 1,9 TD
Tipo 2,0 16V
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
12 roků 11 měsíců zpět #4
od Skyline
Fiat Tipo 1.8 swap 2.0 16v Turbo, 3dv., bílé - ve výstavbě
Fiat Tipo 1.4, 3dv., černé
Fiat 500 BlackJack 1.4 100HP
Alfa Romeo 156 sw 2.4 10v 110kw
bejvalé:
Fiat Tipo 5dv. 1.4, 1.6, 2.0 8v, 2.0 16v
Fiat Tipo 3dv. 1.4, 1.6
Odpověděl Skyline pro téma Re: 2,0 16V
to mě taky pak napadlo ale nic jinýho než filtry mě nenapadlo
Fiat Tipo 1.8 swap 2.0 16v Turbo, 3dv., bílé - ve výstavbě
Fiat Tipo 1.4, 3dv., černé
Fiat 500 BlackJack 1.4 100HP
Alfa Romeo 156 sw 2.4 10v 110kw
bejvalé:
Fiat Tipo 5dv. 1.4, 1.6, 2.0 8v, 2.0 16v
Fiat Tipo 3dv. 1.4, 1.6
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Trypo1302
12 roků 11 měsíců zpět #5
od Trypo1302
Odpověděl Trypo1302 pro téma Re: 2,0 16V
odpoj cidlo pri termostate ked to budes mat nastartovane a uvidiš ci sa to nezmeni alebo ine čidla poskušaj poodpojovat a uvidíš zmenu a tak najdes chybu
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
12 roků 11 měsíců zpět #7
od Breta7
Odpověděl Breta7 pro téma Re: 2,0 16V
taky bych bral menší radu mám ten sam problém na sedicival. , zkus si změřit tlaky a nebo udělat předstih , a když se zahřeje kolísá ti volnoběh ? už si stím nevím rady měl by někdo zájem o tenhle kus ?
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
12 roků 11 měsíců zpět #8
od Uskatec
Tipo 1,9 TD
Tipo 2,0 16V
Odpověděl Uskatec pro téma Re: 2,0 16V
tlaky 12,9 - 13,2 , volnobeh mi nekolísa, bol 1400, ale to som spravil /bol tam nejaký ventil zlý a chlapi mi poradili, zohnal som ho za 10€/. Rozdelovač som natáčal hore dole ako som chcel a nič, dal som ho späť. Káble do sviečok skontrolované, aj druhé som mal požičané. Teraz buďte múdri občania...
Tipo 1,9 TD
Tipo 2,0 16V
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
12 roků 10 měsíců zpět - 12 roků 10 měsíců zpět #9
od Honza
coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive
Odpověděl Honza pro téma Re: 2,0 16V
točení rozdělovače je hovadina na Ntou - než se v tom začnete vrtat nastudujte si jak to funguje...manuálů je všude dost
z rozdělovače si řj bere pouze údaj o poloze motoru, která je důležitá v tomto případě pouze pro okamžik vstřiku (u systémů např. v turbo 16V coupe se ten údaj hodí ještě k zapalování, protže tam jsou 2 dvojcívky místo rozdělovače..)
to že to čudí černě je problém v palivu - KO lambda (nebo taky pouze odpojená - to by tam ale musle bejt další problém odpojením lambdy maskovanej -v mým případě v minulosti to byla KO benzínová pumpa), zmáčklá/neprůtočná zpátečka paliva z lišty do nádrže
odpojování čidel - no taky hovadina, ale prošel sem si jí...
když sme měl KO benzínovou pumpu, tak se odpojilo čidlo teploty motoru -nic, potom se odpojilo čidlo teploty nasávanýho vzduchu -hurá auto jelo jako předtím, koupilo se nový, namontovalo a zklamání - o5 cukatůra do cca 2500ot/min, tak se jezdilo s odpojeným čidlem ale stav se zhoršoval a cukatůra se objevila.., tak labda -odpojit, auto jelo jak prase, jen trochu smrad benzínu... koupila se lambda, namontovala a zas nic... pak sem byl po čase naveden na změření tlaku paliv a hle, problém na světě.. sotva 1 bar, místo 3... zde to může být něoc podobnýho, ale spíš místo 3 tipuju tak 5, 6 bar protže to čudí a chytne se to od 3000...
z rozdělovače si řj bere pouze údaj o poloze motoru, která je důležitá v tomto případě pouze pro okamžik vstřiku (u systémů např. v turbo 16V coupe se ten údaj hodí ještě k zapalování, protže tam jsou 2 dvojcívky místo rozdělovače..)
to že to čudí černě je problém v palivu - KO lambda (nebo taky pouze odpojená - to by tam ale musle bejt další problém odpojením lambdy maskovanej -v mým případě v minulosti to byla KO benzínová pumpa), zmáčklá/neprůtočná zpátečka paliva z lišty do nádrže
odpojování čidel - no taky hovadina, ale prošel sem si jí...
když sme měl KO benzínovou pumpu, tak se odpojilo čidlo teploty motoru -nic, potom se odpojilo čidlo teploty nasávanýho vzduchu -hurá auto jelo jako předtím, koupilo se nový, namontovalo a zklamání - o5 cukatůra do cca 2500ot/min, tak se jezdilo s odpojeným čidlem ale stav se zhoršoval a cukatůra se objevila.., tak labda -odpojit, auto jelo jak prase, jen trochu smrad benzínu... koupila se lambda, namontovala a zas nic... pak sem byl po čase naveden na změření tlaku paliv a hle, problém na světě.. sotva 1 bar, místo 3... zde to může být něoc podobnýho, ale spíš místo 3 tipuju tak 5, 6 bar protže to čudí a chytne se to od 3000...
coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive
Poslední změna: 12 roků 10 měsíců zpět uživatelem Honza.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Vygenerováno za 0.068 sekund