Karburátor 32/34 TLDE

Více
12 roků 11 měsíců zpět #1 od cembrit
Karburátor 32/34 TLDE vytvořil uživatel cembrit
Zdravim už několik měsíců řešim u tohodle karburátoru problem s volnoběhem kterej se podle selskyho rozumu točí okolo odpojovače volnobehu kterej má na svym konci mosazný otryskování a tady je zakopanej pes proto aby mě fungoval tak nejak slušne volnoběh tak to mosazny otryskování musim mit sundaný a tim pádem je tam ten ventil jen jako těsnění a neplní svoji funkci a spotřeba je logicky vyšší v momentě kdy tam otryskování vratim zpátky je po volnoběhu auto nebězí chcípá už sem měl dvakrát rozdělanej karbec vyměnil sem gumičku na trysce co ustí do volnoběznýco kanálu v plovákový komoře několikrát sem to profukoval ale na to proč se to takhle chová sem do ted nepřišel ventil je funkční kupoval sem novej takže kdokoliv měl podobnej problem a povedlo se mu ho vyřešit tak budu vděčnej za jakoukoliv radu sem fakt v koncich tenhle system volnoběhu přes kanály se mi nepovedlo pochopit

Fiat Tempra 1.6 SW 1992

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
12 roků 9 měsíců zpět #2 od cembrit
Odpověděl cembrit pro téma Re: Karburátor 32/34 TLDE
dneska sem si poprvé všiml že na přírubě mezi karburátorem a sáním je mokro od benzínu a asi mi začíná svítat kde je problém a jen se chci zeptat na váš názor jestli je možný že únik podtlaku respektive přisávání falešnýho vzduchu tou netěsností je tak velký že prostě už nezvládne tou tryskou co je ve volnoběžným kanálu přisát potřebný množství paliva a tím musim mít tu trysku vyndanou abych mohl vůbec mluvit o nějakým volnoběhu

Fiat Tempra 1.6 SW 1992

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
12 roků 9 měsíců zpět #3 od Martinni
Odpověděl Martinni pro téma Re: Karburátor 32/34 TLDE
To bude asi ono přisávání má určitě vliv.Ještě vymněn vevnitř tu gumičku a ty podtlakový hadičky.Dál je potřeba mít svíčky a vysokonapětový kabely v pořádku.Pohni rozdělovačem až ti to bude tak nějak držet.Ten předstih má taky vliv.Je toho hodně mě to taky potrápilo.Už je to dobrý ale není to stoprocentní.Ještě bych zkusil hladinu v karbecu a vliv může mít i klapka že už je za ty roky vychozená.Ale s tím už asi nic neprovedem.

F 128 Speciál 1100,F127 900C F Tipo 1,4 Karb. Stará míchačka

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
12 roků 9 měsíců zpět #4 od cembrit
Odpověděl cembrit pro téma Re: Karburátor 32/34 TLDE
jestli myslíš gumičku v karburátoru na volnoběžným kanálu tak tu sem právě měnil myslel sem že to je tim ale záhy sem byl ubezpečen že to není to pravý ořechový jako je to super auto co si budem povidat ale vymyslet takhle blbě system volnoběhu to mě štve přitom to stačilo udělat jak u favorita a byl klid a ne nejaký otryskování do volnoběžnýho kanálu :laugh:

Fiat Tempra 1.6 SW 1992

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
12 roků 6 měsíců zpět #5 od cembrit
Odpověděl cembrit pro téma Re: Karburátor 32/34 TLDE
takže problém volnoběhu definitivně vyřešen byla totálně sežraná gumová příruba pod karbecem takže sundáno odrbáho zbytky gumy přišel mezi přirubu a potrubí tmel a mezi karbec a přírubu papírový těsnění zatim to je jen pracovní řešení do měsíce vyrobim přírubu celokovovou a pak už benzin nic nesežere :-) no a k tomu ventil volnoběhu nefunkční takže byl vymontovanej zkrácenej aby byl otevřenej a hle auto šlape jak má

Fiat Tempra 1.6 SW 1992

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 1.908 sekund
Powered by Kunena fórum