Jak fungovat bez Vae 16V
- Erikson16v
- Autor tématu
- Offline
Méně
Více
- Příspěvky: 120
12 roků 10 měsíců zpět #1
od Erikson16v
Jak fungovat bez Vae 16V vytvořil uživatel Erikson16v
Zdravim tipare.Mam mensi dotaz.Verim ze tomu urcite nekdo bude rozumet a pomuze mi.Odesel mi vae ventil...budiz..da se bez toho fungovat to jiste vite.Kdyz je motor zahraty na provozni teplotu tak bez problemu.Akorat ty ranni starty.Musim mit nohu na plynu dokud se motor neohreje tak o 10 stupnu.Slysel jsem veci jako odpojit a za teplo zapnout vsechny spotrebice.....nastavit na klapce volnobeh tak 900 a pohoda.Ok nastavim vsecko prijdu rano a rikam musim mit nohu na plynu celkem dost dlouho.Vim je tam jiny pomer benzin/vzduch.Ale jaktoze to jinym funguje ze maji nohu na plynu treba jen 10 sec.???ufff boli me prsty dik za rady.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
12 roků 10 měsíců zpět #2
od Charles
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Odpověděl Charles pro téma Re: Jak fungovat bez Vae 16V
pokud chceš jezdit bez VAE, musíš nastavit volnoběh na studenym motoru tak na těch 950 a pak to bude držet, teplej bude mít tak o 100ot. více, ale to nevadí. Pokud jsi to nastavil na 900 za tepla, tak je jasný, že studený, to držet nebude
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Erikson16v
- Autor tématu
- Offline
Méně
Více
- Příspěvky: 120
12 roků 10 měsíců zpět #3
od Erikson16v
Odpověděl Erikson16v pro téma Re: Jak fungovat bez Vae 16V
Tak v tom je ten figl. ja jsem si myslel ale tak rikal jsem si ze nastavim to za studena a pak za tepla mi to tim padem vyleti nahoru.By me zajimalo proc vsichni radi seridit za tepla.Jinak dik moc za radu;)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Erikson16v
- Autor tématu
- Offline
Méně
Více
- Příspěvky: 120
12 roků 10 měsíců zpět #4
od Erikson16v
Odpověděl Erikson16v pro téma Re: Jak fungovat bez Vae 16V
Tak pokus nevysel....za studena 900.Jakmile se ohral motor 1500 ;-(
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
12 roků 10 měsíců zpět #5
od Honza
coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive
Odpověděl Honza pro téma Re: Jak fungovat bez Vae 16V
fór je v tom, že seřízení volnoběhu po odpojení VAE má bejt za TEPLA s maximální zátěží motoru (jak jsem všude už mnohokrát psal a jak uvádějí i workshop manuály....).. ....
mě tipo startuje na drc občas mu musím pomoc plynem, ale jde natočit bez potíží i teď v zimě...
seřízením za studena si pomůžekš k výše zmíněnýmu fórovýmu volnoběhu 1200-1500ot/min..klidně i víc.
mě tipo startuje na drc občas mu musím pomoc plynem, ale jde natočit bez potíží i teď v zimě...
seřízením za studena si pomůžekš k výše zmíněnýmu fórovýmu volnoběhu 1200-1500ot/min..klidně i víc.
coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
12 roků 10 měsíců zpět #6
od Charles
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Odpověděl Charles pro téma Re: Jak fungovat bez Vae 16V
výborně, Honza dorazil a poradil
já jsem to kdysi udělal na jednom 16V jak jsem napsal a šlapalo to, co vím do prodeje, přes půl roku.
já jsem to kdysi udělal na jednom 16V jak jsem napsal a šlapalo to, co vím do prodeje, přes půl roku.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Erikson16v
- Autor tématu
- Offline
Méně
Více
- Příspěvky: 120
12 roků 10 měsíců zpět #7
od Erikson16v
Odpověděl Erikson16v pro téma Re: Jak fungovat bez Vae 16V
tak to uz si vazne nevim rady.Sroub dotazeny maximalne a za teplo 1000.
Ale za studena nemam sanci udrzet volnobeh.
Za studena nastavim 1000 a po zahrati to vyleti nahoru.V cem je to kouzli ze kazdemu to frci?
Ale za studena nemam sanci udrzet volnobeh.
Za studena nastavim 1000 a po zahrati to vyleti nahoru.V cem je to kouzli ze kazdemu to frci?
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
12 roků 10 měsíců zpět #8
od jirkaR
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Odpověděl jirkaR pro téma Re: Jak fungovat bez Vae 16V
už si nevybavuju jestli ten ventil je stejný na 8v ,ale tam šel rozdělat a vyčisti.
típko starovalo jedině bez plynu
jinak hodně pomohlo hlavně u 16 v odpojení čidla teploty vzduchu
u 8V ventilu se uklidnil za studena volnoběh
típko starovalo jedině bez plynu
jinak hodně pomohlo hlavně u 16 v odpojení čidla teploty vzduchu
u 8V ventilu se uklidnil za studena volnoběh
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
12 roků 10 měsíců zpět #9
od jirkaR
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Odpověděl jirkaR pro téma Re: Jak fungovat bez Vae 16V
jinak jak si poznal že odešel vae? Měřil si jestli do něj jde napětí?
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
12 roků 10 měsíců zpět #10
od Honza
coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive
Odpověděl Honza pro téma Re: Jak fungovat bez Vae 16V
pokud už VAE houpe s volnoběhem vyčištění nepomůže, kdo ho měl někdy rozebranej tak určitě zazanemena opotřebení kovovýho (bronz?) pístku, který už neměl kruhový tvar ale elipsu, tudíš netěsnil tak jak řj předpokládala a tím pádem nebylo shcopná správně regulovat
VAE ej stejnej jak na 8v tak 16v, na všech 3 motorech ho nemám... ubylo párhadic v motoráku, ubyly potíže s houpáním a odpojení čidla teploty vzduchu..no...to byhc tam radši nechal, řj s tím reguluje předstih takže pokud bude hic a motor sát příliš horkej vzduch, můžeš díky absenci čidla propálit písty
VAE ej stejnej jak na 8v tak 16v, na všech 3 motorech ho nemám... ubylo párhadic v motoráku, ubyly potíže s houpáním a odpojení čidla teploty vzduchu..no...to byhc tam radši nechal, řj s tím reguluje předstih takže pokud bude hic a motor sát příliš horkej vzduch, můžeš díky absenci čidla propálit písty
coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Erikson16v
- Autor tématu
- Offline
Méně
Více
- Příspěvky: 120
12 roků 10 měsíců zpět #11
od Erikson16v
Odpověděl Erikson16v pro téma Re: Jak fungovat bez Vae 16V
Presne jak rika honza.Vae je uz odrovnany.Mam doma 2 a cistil jsem je.Chvilku byl klid a jedeke od znova.Vubec uz netesni.Jakmile odpojim mam klid.Zadne problemy nic.Jen mi vadi ten ranni start.Nemuzu se hnout z mista dokud se motor aspon trochu nezahreje.Jen o to mi jde.Honzo a tys vyhodil ty hadice co vedli do ventilu a diry jsi nejak ucpal?A jak jsi to vyresil ty s tim volnobehem aby to drzelo po ranu za studena otacky.Jinac jo.Vae jsem nemeril ale kdyz je odpojeny motor ma konstatnich 950-1000 ot/min. Se zapojenym vae mi otacky nekdy vyskoci i na 3000 a drzi.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
12 roků 10 měsíců zpět #12
od Honza
coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive
Odpověděl Honza pro téma Re: Jak fungovat bez Vae 16V
hadice a VAE ventily sem vyházel, díry zaslepil
ranní starty mam v pohodě.. zapnu zapalování, otočím startérem a chytne, pokud se převaluje moc nízko-tj pod 800ot/min, pomůžu mu trochu plynem - řj totiž při studenýmo startu cpe do motoru až o 1000% víc benzínu než v normálním provozu a s přibejvajicíma otáčkama množství klesá.. po cca 200-500 otáčkcáh už jede normální režim obohacení za studena pokud mi to ale omylem při statru chcípne, další statr už je v pohodě...
ranní starty mam v pohodě.. zapnu zapalování, otočím startérem a chytne, pokud se převaluje moc nízko-tj pod 800ot/min, pomůžu mu trochu plynem - řj totiž při studenýmo startu cpe do motoru až o 1000% víc benzínu než v normálním provozu a s přibejvajicíma otáčkama množství klesá.. po cca 200-500 otáčkcáh už jede normální režim obohacení za studena pokud mi to ale omylem při statru chcípne, další statr už je v pohodě...
coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Vygenerováno za 0.085 sekund