Plovák palivoměru FIAT Tempra combi 1,6ie rv.92

Více
12 roků 7 měsíců zpět #1 od xcbike
Dobrý den, nemáte někdo tuto starší ale funkční součástku? děkuji

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
12 roků 7 měsíců zpět #2 od tomino
Dobrý den, nechcete nový za 600,- ?

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
12 roků 7 měsíců zpět #3 od xcbike
Jo to by šlo ale hlavně aby byl stejný, viděl jsem z tempry combi 1,6 uplně jiný a i v Tipu 1,6 byl jinej... napište mi telefon ,zavolám. . děkuji

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

  • jumbo
12 roků 7 měsíců zpět #4 od jumbo

xcbike napsal: Dobrý den, nemáte někdo tuto starší ale funkční součástku? děkuji


A co s ním máš? Neukazje ti na palubce stav paliva?

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
12 roků 7 měsíců zpět #5 od alain
Mám starší ještě v nádrží je z tempry sw,ale z nafty ukazoval do poslední chvíli.

Lancia Kappa 2.4 TDS v Kůží

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
12 roků 7 měsíců zpět #6 od tomino
Telefon je 603 766 292
Přílohy:

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
12 roků 7 měsíců zpět #7 od xcbike
No neukazuje to nic- ručička je stále na 0....

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
12 roků 7 měsíců zpět #8 od xcbike
dobrý den, dekuji ale nevím jsetli by fungoval, z tipa 1,6 byl jinej a i z tempry SW 1,6 MPI byl jinej..( taky je možnost že se v tom někdo hrabal a já už nemám původní:( každopádne auto je 1,6ie SW.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

  • jumbo
12 roků 7 měsíců zpět - 12 roků 7 měsíců zpět #9 od jumbo
Patří tam co vyfotil tomino.
V mém autě mi taky ukazuje palivoměr jak se mu chce. Měnil jsem různé plováky. Jak z motorizací z 1,6, 1,8, 1,9 ( nafta). Velikost a tvar těch plováků je stejný. Napětí na konektorech na plováku má být 5V. Já jsem si naměřil myslím asi 3,5V. I přes tak malé napětí na konektorech na plováku mi to někdy ukazuje správně, někdy mi tam bliká oranžové hladové oko a přitom v nádrži mám 15 litrů.
Stáva se, že ze zadní strany palubní desky není pořádně docvaknutý konektor. Anebo v palubní desce je někde studený spoj. ( Můj případ).

Víc o plováku se dočteš zde:

www.fiattipo.net/index.php/clanky/4-serv...o-palivoveho-systemu

Pokud se rozhodneš rozebrat plovák a vyčistit ho, tak hóóóódně štěstí.:P
Poslední změna: 12 roků 7 měsíců zpět uživatelem jumbo.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
12 roků 7 měsíců zpět #10 od Ram512

jumbo napsal: Patří tam co vyfotil tomino.
V mém autě mi taky ukazuje palivoměr jak se mu chce. Měnil jsem různé plováky. Jak z motorizací z 1,6, 1,8, 1,9 ( nafta). Velikost a tvar těch plováků je stejný. Napětí na konektorech na plováku má být 5V. Já jsem si naměřil myslím asi 3,5V. I přes tak malé napětí na konektorech na plováku mi to někdy ukazuje správně, někdy mi tam bliká oranžové hladové oko a přitom v nádrži mám 15 litrů.
Stáva se, že ze zadní strany palubní desky není pořádně docvaknutý konektor. Anebo v palubní desce je někde studený spoj. ( Můj případ).

Víc o plováku se dočteš zde:

www.fiattipo.net/index.php/clanky/4-serv...o-palivoveho-systemu

Pokud se rozhodneš rozebrat plovák a vyčistit ho, tak hóóóódně štěstí.:P

Přesně jak píšeš vymněnil sem co se dalo ale ten ukazatel furt si dělá co chce hlavně kontrolka to je katastrofa

Fiat Tipo 1.4ie ,1989 ,190000 km. STK 5/2012 :)

Soubor přílohy:
[/URL

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
12 roků 7 měsíců zpět #11 od xcbike
díky ještě se o neco pokusím a když tak se ozvu.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
12 roků 7 měsíců zpět #12 od xcbike
děkuju za radu.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

  • jumbo
12 roků 7 měsíců zpět - 12 roků 7 měsíců zpět #13 od jumbo
Když budeš vytahovat ten plovák venku, tak strč auto do teplé garáže. A nech ho ohřát. A než sbírat staré plováky, kup si nový.
Poslední změna: 12 roků 7 měsíců zpět uživatelem jumbo.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
12 roků 7 měsíců zpět #14 od cembrit
Ahoj jambo pišeš o studenáku v palubní desce tak se chci jen doinformovat na to jak moc složitá oprava to je mám ten samej problem v nádrži 15 litru a hladový oko se hlásí a občas se ručička tváří že tam ještě neco je a za chvíli tahám kanystr

Fiat Tempra 1.6 SW 1992

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

  • jumbo
12 roků 7 měsíců zpět #15 od jumbo
Samotné přeletování studeného spoje spočívá v jeho opětovném přeletování.
Ale musíš si nejdřív vzít lupu a najít kde to je. A raději to nedělej obyčejnou trafopájkou, protože některé součástky se mi zdají že jsou dělané v SMD technologii. Použi hrotovou pájku.
Stačí na vysvětlení?

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.503 sekund
Powered by Kunena fórum