Cerpadlo 1.9TD
12 roků 9 měsíců zpět - 12 roků 9 měsíců zpět #1
od DURI123
Fiat Tipo 1.7D, r.v. 1989, 215 000km, zachvilku po smrti... momentalne Tipo 1.9TD, 233tis a stale stupa
Cerpadlo 1.9TD vytvořil uživatel DURI123
Ahojte, je to cerpadlo z 1.9TD? pretoze ja tam nevidim to "tiahlo" na sytic, ktore je ovladane lankom....
Fiat Tipo 1.7D, r.v. 1989, 215 000km, zachvilku po smrti... momentalne Tipo 1.9TD, 233tis a stale stupa
Poslední změna: 12 roků 9 měsíců zpět uživatelem DURI123.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
12 roků 9 měsíců zpět - 12 roků 9 měsíců zpět #2
od matespv
Odpověděl matespv pro téma Re: Cerpadlo 1.9TD
1.9 TD už neměli ruční sytič ne? známá má tipo 1.9TD s nemá ruční sytič
Poslední změna: 12 roků 9 měsíců zpět uživatelem matespv.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
12 roků 9 měsíců zpět #3
od DURI123
Fiat Tipo 1.7D, r.v. 1989, 215 000km, zachvilku po smrti... momentalne Tipo 1.9TD, 233tis a stale stupa
Odpověděl DURI123 pro téma Re: Cerpadlo 1.9TD
no ja neviem, ja sytic ale mam, sice je automaticky ale je ovaldany lankom na cerpadle.... tak preto sa pytam ci by mi to pasovalo?
Fiat Tipo 1.7D, r.v. 1989, 215 000km, zachvilku po smrti... momentalne Tipo 1.9TD, 233tis a stale stupa
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
12 roků 9 měsíců zpět #4
od matespv
Odpověděl matespv pro téma Re: Cerpadlo 1.9TD
aha tak to ti neporadím
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
12 roků 9 měsíců zpět #5
od ivobr
fiat tempra 1.9 tds ,fiat punto 1.2 mk2 8v,peugeot boxer 2.5 d
Odpověděl ivobr pro téma Re: Cerpadlo 1.9TD
je to čerpadlo z td. tialo na sytič je na tejto bočnej strane s tou dierou chytené maticou na 10 klúč v úrovni tiahla plynu.
fiat tempra 1.9 tds ,fiat punto 1.2 mk2 8v,peugeot boxer 2.5 d
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
12 roků 9 měsíců zpět #6
od DURI123
Fiat Tipo 1.7D, r.v. 1989, 215 000km, zachvilku po smrti... momentalne Tipo 1.9TD, 233tis a stale stupa
Odpověděl DURI123 pro téma Re: Cerpadlo 1.9TD
jasne, uz vidim diki moc
Fiat Tipo 1.7D, r.v. 1989, 215 000km, zachvilku po smrti... momentalne Tipo 1.9TD, 233tis a stale stupa
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
12 roků 8 měsíců zpět #7
od DURI123
Fiat Tipo 1.7D, r.v. 1989, 215 000km, zachvilku po smrti... momentalne Tipo 1.9TD, 233tis a stale stupa
Odpověděl DURI123 pro téma Re: Cerpadlo 1.9TD
chlapci na co sluzi tento "ventil", nema to nieco s privodom nafty do cerpadla? na cerpadle som nasiel este jeden ventil do ktoreho ide cierny kabel a v tom bola stava po zopnuti spinacky, takze to je asi odpojovaci ventil privodu paliva. otazka je na co sluzi ten ventil na foto. pretoze dnes som odpojil kabel, ktory do neho viedol/potom som ho pripojil/ no ale odvtedy mam problem nastartovat auto, moze to mas s tym suvis?
inak menil som palivovy filter a ja sikovny som ho zabudol zaliat naftou a startoval som... kedze to neslo, rozobral som ho, zalial naftou no auto nejde nastartovat, 2x som vybil baterku, preto sa pytam ci nahodou nemoze mat suvis s tymto ten ventil na cerpadle. dakujem
inak menil som palivovy filter a ja sikovny som ho zabudol zaliat naftou a startoval som... kedze to neslo, rozobral som ho, zalial naftou no auto nejde nastartovat, 2x som vybil baterku, preto sa pytam ci nahodou nemoze mat suvis s tymto ten ventil na cerpadle. dakujem
Fiat Tipo 1.7D, r.v. 1989, 215 000km, zachvilku po smrti... momentalne Tipo 1.9TD, 233tis a stale stupa
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
12 roků 8 měsíců zpět - 12 roků 8 měsíců zpět #8
od DURI123
Fiat Tipo 1.7D, r.v. 1989, 215 000km, zachvilku po smrti... momentalne Tipo 1.9TD, 233tis a stale stupa
Odpověděl DURI123 pro téma Re: Cerpadlo 1.9TD
chlapci na co sluzi tento "ventil", nema to nieco s privodom nafty do cerpadla? na cerpadle som nasiel este jeden ventil do ktoreho ide cierny kabel a v tom bola stava po zopnuti spinacky, takze to je asi odpojovaci ventil privodu paliva. otazka je na co sluzi ten ventil na foto. pretoze dnes som odpojil kabel, ktory do neho viedol/potom som ho pripojil/ no ale odvtedy mam problem nastartovat auto, moze to mas s tym suvis?
inak menil som palivovy filter a ja sikovny som ho zabudol zaliat naftou a startoval som... kedze to neslo, rozobral som ho, zalial naftou no auto nejde nastartovat, 2x som vybil baterku, preto sa pytam ci nahodou nemoze mat suvis s tymto ten ventil na cerpadle. dakujem
imgupload.sk/viewer.php?file=mdnfvyeml60xl6llrs4r.jpg
inak menil som palivovy filter a ja sikovny som ho zabudol zaliat naftou a startoval som... kedze to neslo, rozobral som ho, zalial naftou no auto nejde nastartovat, 2x som vybil baterku, preto sa pytam ci nahodou nemoze mat suvis s tymto ten ventil na cerpadle. dakujem
imgupload.sk/viewer.php?file=mdnfvyeml60xl6llrs4r.jpg
Fiat Tipo 1.7D, r.v. 1989, 215 000km, zachvilku po smrti... momentalne Tipo 1.9TD, 233tis a stale stupa
Poslední změna: 12 roků 8 měsíců zpět uživatelem DURI123.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
12 roků 8 měsíců zpět #9
od ivobr
fiat tempra 1.9 tds ,fiat punto 1.2 mk2 8v,peugeot boxer 2.5 d
Odpověděl ivobr pro téma Re: Cerpadlo 1.9TD
tiež neviem na čo je to tam je ale myslím že ja to mám odpojené (zajtra pre istotu pozriem) a auto fachčí.do tej cievky čo uzatvára palivo ti ide prúd?
fiat tempra 1.9 tds ,fiat punto 1.2 mk2 8v,peugeot boxer 2.5 d
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
12 roků 8 měsíců zpět #10
od DURI123
Fiat Tipo 1.7D, r.v. 1989, 215 000km, zachvilku po smrti... momentalne Tipo 1.9TD, 233tis a stale stupa
Odpověděl DURI123 pro téma Re: Cerpadlo 1.9TD
ano tu som skusal skusackou, ked zapnem zapalovanie rozsvieti sa... mozno to poriadne zavzdusnilo cerpadlo a teraz hladam chybu inde ale nezda sa mi ze by to tahalo naftu tak dlho, na 1,7Đ mi prazdny filter natiahlo na prve startovanie, a tu som uz 2* vybil baterku
Fiat Tipo 1.7D, r.v. 1989, 215 000km, zachvilku po smrti... momentalne Tipo 1.9TD, 233tis a stale stupa
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
12 roků 8 měsíců zpět #11
od ivobr
fiat tempra 1.9 tds ,fiat punto 1.2 mk2 8v,peugeot boxer 2.5 d
Odpověděl ivobr pro téma Re: Cerpadlo 1.9TD
bol som sa na to pozrieť a káblik mám zapojený. tak som ho odpojil a naštartoval som auto bez problémov. aj za chodu motora som to odpojil a zapojil a nič sa nedialo. inak ja ked mením filter tak donho nelievam ani naftu. chytí to na naftu čo je ešte v čerpadle a hned mu pridám aby nezdochol kým prejde ten vzduch a je to. skúsil si aj povoliť trubky ku tryskám nech sa to odvzdušní?
fiat tempra 1.9 tds ,fiat punto 1.2 mk2 8v,peugeot boxer 2.5 d
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
12 roků 8 měsíců zpět #12
od DURI123
Fiat Tipo 1.7D, r.v. 1989, 215 000km, zachvilku po smrti... momentalne Tipo 1.9TD, 233tis a stale stupa
Odpověděl DURI123 pro téma Re: Cerpadlo 1.9TD
tak problem odstraneny, prefukol som hadicu do nadrze, zalial filter, nalial naftu do hadice od fiiltra + odvzdusnil trubky ku vstrekom, no chvilke trapenia auto chytilo... je to zaujomave, lebo na kazdom aute mi to zatial chytilo pri novo, prazdnom aute a vzdy ho to stihlo naplnit pred tym ako to zavzdusnilo...no nevadi dalsia skusenost.
Fiat Tipo 1.7D, r.v. 1989, 215 000km, zachvilku po smrti... momentalne Tipo 1.9TD, 233tis a stale stupa
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
12 roků 8 měsíců zpět - 12 roků 8 měsíců zpět #13
od DURI123
Fiat Tipo 1.7D, r.v. 1989, 215 000km, zachvilku po smrti... momentalne Tipo 1.9TD, 233tis a stale stupa
Odpověděl DURI123 pro téma Re: Cerpadlo 1.9TD
tak pri patrani co je to za cievku mo to jeden chalan z dieselpoweru vysvetlil takto:
citujem:
Je to elektromechanicky clen ktory ovlada predsuvnik uhla vstreku (staticky) ktory je naplneny parafinom. Fuguje to tak ze pokial je motor studeny tak podla toho aka je zima tak aj parafin zmansuje svoj objem cim popusta predsuvnik do polohy skoro. Automaticky po starte je do neho privedeny el. prud ktory ho velmi rychlo zohrieva (aby sa necakalo kym sa prenesie teplo z motora na cerpadlo) parafin zvacsuje svoj objem a talci proti predsuvniku ktory nastavuje do polohy neskor. Aby motor bezal bez predvstreku. Potom si uz cerpadlo samo dynamicky reguluje uhol vstreku na zaklade vnuterneho tlaku v cerpadle.
nooo moc tomu nerozumien, Ja som myslel ze na regulovanie predstreku pri studenom motore sluzi sytic? alebo toto je tiez taky kvazi sytic??
citujem:
Je to elektromechanicky clen ktory ovlada predsuvnik uhla vstreku (staticky) ktory je naplneny parafinom. Fuguje to tak ze pokial je motor studeny tak podla toho aka je zima tak aj parafin zmansuje svoj objem cim popusta predsuvnik do polohy skoro. Automaticky po starte je do neho privedeny el. prud ktory ho velmi rychlo zohrieva (aby sa necakalo kym sa prenesie teplo z motora na cerpadlo) parafin zvacsuje svoj objem a talci proti predsuvniku ktory nastavuje do polohy neskor. Aby motor bezal bez predvstreku. Potom si uz cerpadlo samo dynamicky reguluje uhol vstreku na zaklade vnuterneho tlaku v cerpadle.
nooo moc tomu nerozumien, Ja som myslel ze na regulovanie predstreku pri studenom motore sluzi sytic? alebo toto je tiez taky kvazi sytic??
Fiat Tipo 1.7D, r.v. 1989, 215 000km, zachvilku po smrti... momentalne Tipo 1.9TD, 233tis a stale stupa
Poslední změna: 12 roků 8 měsíců zpět uživatelem DURI123.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
12 roků 8 měsíců zpět #14
od cembrit
Fiat Tempra 1.6 SW 1992
Odpověděl cembrit pro téma Re: Cerpadlo 1.9TD
No hele co nás učili tak sytič más na obohacení směsi. u naftáku vetší dávku nafty a předstřik je na to aby se posunulo časování vstřiku paliva tak aby to větší množství stihlo prohořet je to něco jako když hejbeš u benzína s předstihem u rotačních čerpadel je to řízený odstředivou silou a pomáhano takovýmle ventilem nebo cívkou
Fiat Tempra 1.6 SW 1992
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
12 roků 8 měsíců zpět #15
od DURI123
Fiat Tipo 1.7D, r.v. 1989, 215 000km, zachvilku po smrti... momentalne Tipo 1.9TD, 233tis a stale stupa
Odpověděl DURI123 pro téma Re: Cerpadlo 1.9TD
takze sytici /ovladany rucne alebo automaticky/ ti prida nafty a tamten ventil nadstavi predstrek? ja som myslel ze oboje robi sytic
Fiat Tipo 1.7D, r.v. 1989, 215 000km, zachvilku po smrti... momentalne Tipo 1.9TD, 233tis a stale stupa
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Vygenerováno za 0.533 sekund