Katalyzator - jeho zivosnost

18 roků 7 měsíců zpět #1 od Anonymní
Maja 1,6 DOHC ma najazdene 180 000 km. Je v pohode, mam ju uz 3 roky ale ako skoro vsetci spekulujem nad vysokou spotrebou (cez 8,5 l aj na dialkovych trasach). Vie niekto aku ma zivotnost katalyzator, ci moze s opotrebenim mat vplyv na spotrebu ?

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 7 měsíců zpět #2 od Augustin

Maja 1,6 DOHC ma najazdene 180 000 km. Je v pohode, mam ju uz 3 roky ale ako skoro vsetci spekulujem nad vysokou spotrebou (cez 8,5 l aj na dialkovych trasach). Vie niekto aku ma zivotnost katalyzator, ci moze s opotrebenim mat vplyv na spotrebu ?


toz to by mne taky zajimalo. Jeste, jak se da jednoduse zjistit, jestli je ten kat k.o. ?

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 7 měsíců zpět #3 od petr1978
Katlizátor má životnost cca 80 000. Pak se buď zanese nebo se vydrolí. Má vliv na spotřebu až potom co se vydrolí. Když se vydrolí, sníží se odpor ve výfukovém potrubí a lambda to vyhodnotí jako chudou směs. Začne krmit motor více a tím vzroste spotřeba. :( Tak mi to vysvětloval fakt borec co se zabývá diagnostikou. :)

Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 7 měsíců zpět #4 od stiglitz
No už se i u mě blíží jeho konec, tak uvažuju že tam dám repliku nebo univerzál, ty příruby známej navaří a mě už to pak vydrží. Když to vezmeš, tak univerzál stojí patnáct stovek v Polsku a je to koneckonců kus výfuku. :wink:

stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

18 roků 7 měsíců zpět #5 od Anonymní
Já se katalyzátorům zatím víceméně vyhnul, ale principiálně by snad měly být všechny stejné, ne? Takže pokud ten univerzál lze připojit do trubek, asi bych se ho nebál... :?:

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 7 měsíců zpět #6 od čenda
To jsem byl já :oops:

1.4 i.e. 1992
Punto 55 1996
Lasciate mi cantare...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 7 měsíců zpět #7 od stiglitz
Říká se že na technickou musíš přijet s dokonale prohřátým motorem, jinak máš potíže na emisích.

stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 7 měsíců zpět #8 od jirkaR
¨Polským výfukum bych se asi vyhýbal říka se že jsou dost nekvalitní

Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 7 měsíců zpět #9 od SKV
Odpověděl SKV pro téma Re: Katalyzator - jeho zivosnost
Nebál bych se polských výfuků. Mám osobní zkušenost - cena je příznivá - okolo 1800,- Kč /od katalyzátoru dozadu - vcelku / a mě vydržel čtyři roky! :lol:

Tipo 1,4 iE, najeto
235 000 km

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 7 měsíců zpět #10 od stiglitz

Nebál bych se polských výfuků. Mám osobní zkušenost - cena je příznivá - okolo 1800,- Kč /od katalyzátoru dozadu - vcelku / a mě vydržel čtyři roky! :lol:

Přesně jak říkáš - tady to maj všichni vejfuky z Polska, do Polska to je osm kiláků a jestli ti polskej vydrží čtyři roky a náš pět a přitom je pětkrát dražší tak není co řešit. To za čtyři roky to auto už taky může mít někdo jinej a ať se stará. Osobně jsem v Polsku koupil komplet Bosal stál na naše koruny 5100,- a tady chtěli 6700,- bez daně, a to ten Polák to přivezl z Prahy, tak to se mi zdá úchylný. Bosal jsem byl donucen koupit jen proto že na tenhle můj typ nedělají repliku přímo Poláci, jinak jsem se do dvojky vešel. Tady je to jeden dobytek vedle druhýho, hajzlové nenažraný !!!

stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 7 měsíců zpět #11 od jirkaR
no jestli je to tak tak proč ne ,když jsem kupoval auto byl tam zadní díl nový ale po ROCE se tam udělala dirka ve spáru nevím jak je to možný i ted po 3 letech vypadá přitom dobře

Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 3 měsíců zpět #12 od stiglitz
Tak má moje autíčko od pondělí novoučký maličký katalyzátor od Bosala, ten starej už byl v ... a byl děravej protože bylo slyšet jak funí a po jeho demontáži jsem to i očitě shledal. Teď je auto tišší a nevím jestli se mi to zdá - i líp jede. A můžu na emisích v lednu dělat machry. Tenhle je asi o pětadvacet čísel kratší tak ho nastavovali nerez rourou, dělali to dvě hodiny a celá ta nádhera sakumprásk vyšla na 3150,- i s dph. Jůůůůů. 8)

stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 3 měsíců zpět #13 od jirkaR
no to je super já jsem minulí týden měnil vlnovec a kus roury a mám ted přední a zadní díl skoro novej vlnovec stál 600 a práce 300 :lol:
už jen kat a ty roury okolo

Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 3 měsíců zpět #14 od andreapipo
Odpověděl andreapipo pro téma Životnost katalyzátoru
Na tuto otázku mi bylo dvorním mechanikem řečeno, že je to různé, podle typu auta. Katalyzátor je dobrý, dokud jsou dobré emise.

andreapipo
Fiat TIPO 1.4 DGT cat. i.e., r. v. 1990, 185.000 km, 6,9
l/100 km.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.090 sekund
Powered by Kunena fórum