jaky mi doporucite olej pro 16venti?

Více
12 roků 8 měsíců zpět #1 od Erikson16v
Cau pouzivam polosyntetiku 10w40.Nejak se v olejech neviznam tak bych pozreboval poradit :-) mam prave nejaky maly tlak na olej tak jestli to neni olejem:)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
12 roků 8 měsíců zpět #2 od Skyline
jezdil sem s Mobil1 5W-50 a teď jezdim na Mobil1 15W-50 plná syntetika, v létě opět hodlám měnit na 15W-50 od mobilu

Fiat Tipo 1.8 swap 2.0 16v Turbo, 3dv., bílé - ve výstavbě
Fiat Tipo 1.4, 3dv., černé
Fiat 500 BlackJack 1.4 100HP
Alfa Romeo 156 sw 2.4 10v 110kw
bejvalé:
Fiat Tipo 5dv. 1.4, 1.6, 2.0 8v, 2.0 16v
Fiat Tipo 3dv. 1.4, 1.6

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
12 roků 8 měsíců zpět - 12 roků 8 měsíců zpět #3 od Ricsi257
ja pouzivam do 2.0 8V 10W40 a toje najlepsie cim su cisla mensie 15W-10-5-0W tim je olej riedsi ale ma lepsiu viskozytu, ale do tipa 5W-0W je uz velmi riedke podla mna:) a ked uz cerpadlo ma trosku vedsiu volu lebo je vybehané uz tak moze sa stat ze ti nedokaze natlacit olej a pri zahriatom motore mozes mat mali tlak oleja :) (ale ked mas dobry motor a jazdis stim richlo kedze ide o 16V :D tak ja by som tam dal ten 5W-40:D ) inak 10W toje take medzy :)
Poslední změna: 12 roků 8 měsíců zpět uživatelem Ricsi257.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
12 roků 8 měsíců zpět #4 od Honza
do všech motorů leju Mobil 1 5W 50.. nebo 15W

to co napsal Ricsi257 nahoře je hovadina...

číslo před W značí čerpatelnost (viskozitu) za studena (čím menší tím lepší, zejména v zimě)

za W značí viskozitu za tepla... čím větší tím lepší pro horký lentí dny a projížďky dlouhodobě s plynem na podlaze. 5W50 od Mobilu je dobrej univerzál na zimní poježdění i na letní okruhy... maže to relativně hned asnese to vysoký teploty..jen je dobrý ho častěji měnit, díky aditivům který natahujou to pásmo relativn rychle degraduje tak 1 za půl roku...


zapomeň rovnou an Castrol, na něj jsme odpravil 2 motory, doporučuju ještě Agip synth 10W40... sám ho jezdím ve stilu, abych nemusel kupovat drahej mobil, který mi žere olej 1l 500km, ale motoru nechci uškodit ještě víc do doby něž se do něj pustím a přeskládám do jinýho bloku s jinejma pístama(KO válce, konstrukční vada na pístech).

coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
12 roků 8 měsíců zpět #5 od Erikson16v
Ou dik vsem;-)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
12 roků 8 měsíců zpět #6 od Ricsi257
To je pravda stimy viskozytami ale mas nanic napriklad 0W 50 ked toje uz take riedke ze pri volnobehu cerpadlo nevie nasat z nadrze :D (Toje len moj nazor mozna ze nemam pravdu :D ale napr sme dali do favorita 5W50 a pri vonobehe stale svietilo mazanie :D a Erikson16v pisal ze ma mali tlak oleja aj s 10W40 len zato som pisal :) :) :) :) :):)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
12 roků 8 měsíců zpět #7 od ivobr
ten olej musel zdvojnásobiť cenu toho favorita :laugh:

fiat tempra 1.9 tds ,fiat punto 1.2 mk2 8v,peugeot boxer 2.5 d

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
12 roků 8 měsíců zpět #8 od Honza
to byl problém spíš v motoru, než v oleji, když svítilo mazání...

coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
12 roků 8 měsíců zpět #9 od Ricsi257
to fakt ce ten castrol edge bol drahsi nez favorit :D to pereto svietilo mazanie lebo to stare vibehane cerpadlo na olej uz nedokazal nasat ten riedky olej z vane :D dali sme tam 15W40 castrol high mileage a perfektne ide este stale :D

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.405 sekund
Powered by Kunena fórum