-
Fórum
-
Technické fórum
-
MOTORY - benzín
-
1.4ie kroužky
1.4ie kroužky
12 roků 8 měsíců zpět #1
od matespv
Zdarec. Tak jsem se rozhodl že půjdu do GO motoru a hned sem narazil na problém kde sehnat pístní kroužky
poradíte?
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
12 roků 8 měsíců zpět - 12 roků 8 měsíců zpět #2
od Skyline
já sem je sehnal od jenoho hodného pána Karla 6 z lancia klubu
myslím když ho hezky poprosíš tak buď poradí kde je koupit nebo ti je opatří a pošle
bral sem od něj i šály na kliku a ojnice
Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
kdybys chtěl hlavu na 1.4 tak ji mám doma
Fiat Tipo 1.8 swap 2.0 16v Turbo, 3dv., bílé - ve výstavbě
Fiat Tipo 1.4, 3dv., černé
Fiat 500 BlackJack 1.4 100HP
Alfa Romeo 156 sw 2.4 10v 110kw
bejvalé:
Fiat Tipo 5dv. 1.4, 1.6, 2.0 8v, 2.0 16v
Fiat Tipo 3dv. 1.4, 1.6
Poslední změna: 12 roků 8 měsíců zpět uživatelem
Skyline.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
12 roků 8 měsíců zpět #3
od matespv
moc dík
hlavu mám už hotovou teď jsem se právě zasekl na těch kroužkách tak snad pan K pomůže
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
12 roků 8 měsíců zpět #4
od Honza
mjauto .cz .. u když nemaj přímo v nabídce, seženou cokoliv..
nebo elit.cz a tam máš vše...
coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
12 roků 8 měsíců zpět - 12 roků 8 měsíců zpět #5
od remarque
Anebo samozřejmě ve Fiatu je mají za necelé 4000Kč.
Jinak nejsem na motory odborník,ale pokud vím, když měníš pístní kroužky,je potřeba udělat výbrus válců (teda pokud ta výměna má mít nějaký pozitivní efekt) a tím pádem musíš koupit i větší písty.
FIAT Tipo 1,6 159A3.046 r.v.91
Poslední změna: 12 roků 8 měsíců zpět uživatelem
remarque.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
12 roků 8 měsíců zpět #6
od Skyline
výbrus je třeba jen když sou válce vyběhaný, fiat dělal aj 3 velikosti tak to lze dokombinovat aj z jinýho motoru (blok velikosti A a písty velikosti C třeba)
mě na 2.0 stály kroužky 1850,- daj se koupit i levnější ale i dražší
Fiat Tipo 1.8 swap 2.0 16v Turbo, 3dv., bílé - ve výstavbě
Fiat Tipo 1.4, 3dv., černé
Fiat 500 BlackJack 1.4 100HP
Alfa Romeo 156 sw 2.4 10v 110kw
bejvalé:
Fiat Tipo 5dv. 1.4, 1.6, 2.0 8v, 2.0 16v
Fiat Tipo 3dv. 1.4, 1.6
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
12 roků 8 měsíců zpět #7
od Honza
s tím kombinováním bych byl opatrnej a s překroužkováním celkově taky...pokud neznáš rozměry válce (tj to jak je po těch letech šišatej..)
to potom ani překroužkování nepomůže a stav se většinou spíše zhorší...
když dáváš kroužky do bloku kterej je rozměrově OK, je dobrý strhnou sklovinu(stačí i plátnem, ale pozor na správný "křížování"), jinak se nezajedou a motor začne brát olej a nebude mít takový komprese....
coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
12 roků 8 měsíců zpět #8
od matespv
proč bych měnil písty a dělal výbrus když jsou OK
jinak dekuju skiline.ni za kontakt
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
12 roků 8 měsíců zpět - 12 roků 8 měsíců zpět #9
od Honza
matespv napsal: proč bych měnil písty a dělal výbrus když jsou OK jinak dekuju skiline.ni za kontakt
víš to jistě? proměřoval si ten blok a ty písty... nedávno sme měřil jeden 2l blok s poměrně dobře známou historií, tkaže předpoklad byl že bude OK (okometricky i tak vypadal) a nestačil se divit.. 0,07mm tam lítalo oproti nominálu 84mm jak prd.. kdyby to byly alespoň 0,02mm tak sem v klidu, ale takhle sem ten blok nechal převrtat na 86mm.. protože když už tak už..
řešit pak díky soudečkovýmu tvaru bloku to proč to i s novejma kroužkama žere 1l/500km fakt nechci..
coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive
Poslední změna: 12 roků 8 měsíců zpět uživatelem
Honza.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
12 roků 8 měsíců zpět #10
od cembrit
Souhlasim s honzou oni totiž kroužky a válce si za tu dobu na sebe takzvaně zvykli a sou vzájemně opotřebený tak že to je funkční a když tam dáš jen nový kroužky tak ty sou přesný do nepřesnýho válce udělal sem podobnou věc do favorita a žral olej šíleným způsobem dokud si zase všechno nesedlo a v ten moment si na začátku protože tam máš opotřebený kroužky a opotřebený válce
Fiat Tempra 1.6 SW 1992
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
12 roků 8 měsíců zpět #11
od matespv
ale moje tipo má najeto 136xxx km a určitě není stočený protože je od výroby v rodině, takže pochybuju že budou nějak vyběhané válce
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
12 roků 8 měsíců zpět #12
od cembrit
Oni nebudou vyběhaný jen ty plochy válce a kroužky budou vzájemně přizpůsobený od výroby proto se motory z výroby zajíždej ai maj větší spotřebu oleje práve vlivem toho že nejsou z výroby sedlý sice se jedná o řády setin milimetru nicméně za tu dobu ztratil válec svoji ovalitu a když tam dás nový kruhy tak ti v místech kde není dokonale ovalnej bude čerpacím efektem táhnout olej do spalovacího prostoru.tím tě od toho nechci odrazovat jen s tim mam špatnou zkušenost
Fiat Tempra 1.6 SW 1992
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
12 roků 8 měsíců zpět - 12 roků 8 měsíců zpět #13
od matespv
no já sem dělal kamošovi takovou GO motoru na filcce 1.6 včetně kliky, nových šálů hlavu komplet a výsledky byly dobrý, je jasný že kroužky se musí zajet že nejsou přesně do válcu a na píst. Třeba v práci jsme dělali celkovou GO motoru na accordu 2.2 v-tec kterej mel nejakych 34x xxx km a nebyla to zrovna levná záležitost, jasný že nemužu srovnávat v cenách hondu a fiat ale i tak se mě do toho nechce moc vrážet protože mám ještě jedno auto a to spapá už dost peněz
ale je mě líto fiata vrakovat jelikož není zhnilej tak ho chcu dát do kupy
Poslední změna: 12 roků 8 měsíců zpět uživatelem
matespv.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
12 roků 8 měsíců zpět #14
od cembrit
Tak je to jasny že člověk chce ušetřit já se o to snažim taky co mam fiata a nedaří se nechtěl sem vrážet ale nová spojka musela bejt a to samý karbec řešim to jak idiot už dobu a nikde není k sehnání byť nekompletní píšeš jak blb na inzeráty a nikde nic jak kdyby se vypařily ze světa a auto díky tomu žere skoro 11 takže to je permanentní vrážení
a je škoda to vrakovat já sem svýho zachránil taky před vrakáčem bylo mě líto kombiku kterej by mohl sloužit ješte pár let
Fiat Tempra 1.6 SW 1992
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
12 roků 8 měsíců zpět #15
od matespv
no taky sem chtěl do tipaa napasovat dvojte weber z fiata 127 sport (tuším že to byli 1.6) ale vubec nevím kde ho mám sehnat :/
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
-
Fórum
-
Technické fórum
-
MOTORY - benzín
-
1.4ie kroužky
Vygenerováno za 0.484 sekund