klepanie motora
12 roků 8 měsíců zpět #1
od stransky
klepanie motora vytvořil uživatel stransky
moje tipo place klepe mi motor ale je to strasny zvuk jak keby bola pumpa vody uz bez loziska ale pumpa to nieje auto sa nehreje a cez hadicu vodu tlaci poradte ci to bude vacka alebo kladky na rozvodoch. este som ten motor nikdy nemal ani rozobraty a to je 1,6 dohc 8v 66kw kazdy ten motor asi pozna vsak. ale ja ne tak by sa rada zisla. a este k tomu klepaniu klepe podla otacok a oleju je tam dost
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
12 roků 8 měsíců zpět #2
od ivobr
fiat tempra 1.9 tds ,fiat punto 1.2 mk2 8v,peugeot boxer 2.5 d
Odpověděl ivobr pro téma Re: klepanie motora
bolo by zhodiť vanu a pozrieť v akom stave sú ojničné ložiská.ak sú rozhasené tak ti bijú piesty do ventilov.
fiat tempra 1.9 tds ,fiat punto 1.2 mk2 8v,peugeot boxer 2.5 d
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
12 roků 8 měsíců zpět - 12 roků 8 měsíců zpět #3
od Honza
coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive
Odpověděl Honza pro téma Re: klepanie motora
písty do ventilů nemlátěj, ale mlátí to přímo v klikovejch ložiskách...
každopádně bych to odstavil a podrobil důkladnější inspekci...protože škody pak můžou být nenávratné tj. vana donu, zkontolovat ojniční ložiska a stav klikovky,
když se mi protočila šála na ojnici 4 válce, taky to mlácení znělo jak z rozvodů, nebo od spojky/převodovky (jako rozletělej homokineťák či KO přítlačák atd, ale na kola to výkon přenášelo....)... po dalších 5km se to hvízdlo tak, že s tim už neotočil ani startér, ani roztažení...
po rozebrání - klikovka na vyhození, ojnice na vyhození..
každopádně bych to odstavil a podrobil důkladnější inspekci...protože škody pak můžou být nenávratné tj. vana donu, zkontolovat ojniční ložiska a stav klikovky,
když se mi protočila šála na ojnici 4 válce, taky to mlácení znělo jak z rozvodů, nebo od spojky/převodovky (jako rozletělej homokineťák či KO přítlačák atd, ale na kola to výkon přenášelo....)... po dalších 5km se to hvízdlo tak, že s tim už neotočil ani startér, ani roztažení...
po rozebrání - klikovka na vyhození, ojnice na vyhození..
coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive
Poslední změna: 12 roků 8 měsíců zpět uživatelem Honza.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
12 roků 8 měsíců zpět #4
od ivobr
fiat tempra 1.9 tds ,fiat punto 1.2 mk2 8v,peugeot boxer 2.5 d
Odpověděl ivobr pro téma Re: klepanie motora
môže byť že ten klepot ide priamo z ložísk. no ja ked som mal rozomleté ložiská a samozrejme už aj kluku tak som mal na piestoch pootláčané ventili.
fiat tempra 1.9 tds ,fiat punto 1.2 mk2 8v,peugeot boxer 2.5 d
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
12 roků 8 měsíců zpět #5
od Honza
coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive
Odpověděl Honza pro téma Re: klepanie motora
v tom případě v tom motoru už musle bejt v minulosti potkan...
protože neexistuje, aby se při KO ložisku, případně jeho absenci (to když se motor stále točí, ale už to v něm mlátí tak že to ložisko je silný jak papír...) dotknul ventil pístu, pokud jsou rozvody KO... na to si výrobci dávaj velkej majzl a provozní vůle navrhujou velmi velkoryse... při zdvihu ventilu, když je píst v HU jsou vůle u seriových aut klidně 3-4mm....dko nevěří ať sundá hlavu, na píst dá dostatečně silnou vrstvu modelíny, nasadí hlavu sešteluje rozvody a protočí motorem pomocí ráčny... pak sundá hlavu a změří sílu modelíny...
protože neexistuje, aby se při KO ložisku, případně jeho absenci (to když se motor stále točí, ale už to v něm mlátí tak že to ložisko je silný jak papír...) dotknul ventil pístu, pokud jsou rozvody KO... na to si výrobci dávaj velkej majzl a provozní vůle navrhujou velmi velkoryse... při zdvihu ventilu, když je píst v HU jsou vůle u seriových aut klidně 3-4mm....dko nevěří ať sundá hlavu, na píst dá dostatečně silnou vrstvu modelíny, nasadí hlavu sešteluje rozvody a protočí motorem pomocí ráčny... pak sundá hlavu a změří sílu modelíny...
coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
12 roků 8 měsíců zpět #6
od ivobr
fiat tempra 1.9 tds ,fiat punto 1.2 mk2 8v,peugeot boxer 2.5 d
Odpověděl ivobr pro téma Re: klepanie motora
tak pri mojom motore výrobcovia asi neboli až taký veľkorysý
fiat tempra 1.9 tds ,fiat punto 1.2 mk2 8v,peugeot boxer 2.5 d
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
12 roků 8 měsíců zpět #7
od Honza
coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive
Odpověděl Honza pro téma Re: klepanie motora
nevěřím... kuchal jsem dost motorů (fiaty, VW, mitsubishi atd..) a tuto mezeru jsem pro zajímavost ověřoval a věř že pokud se nesápne rozvoďák, nebo rozvody nenastavuje mamlas nemá šanci se píst s ventilem potkat ani když na ojnici chybí šála...
coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
12 roků 8 měsíců zpět #8
od ivobr
fiat tempra 1.9 tds ,fiat punto 1.2 mk2 8v,peugeot boxer 2.5 d
Odpověděl ivobr pro téma Re: klepanie motora
už či veríš či nie ja som si to nevymyslel ani som si do toho piesta sám nevybrúsil kruh velkosti ventila.
fiat tempra 1.9 tds ,fiat punto 1.2 mk2 8v,peugeot boxer 2.5 d
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
12 roků 8 měsíců zpět #9
od stransky
Odpověděl stransky pro téma Re: klepanie motora
no auto od kedy zaklepalo stoji a rozhodol som sa to rozobrat a vylucovacou metodou hladat chybu. zhodil som dole vanu jak znela rada ojnica aj loziska boly v poriadku, rozvody su tiez v poriadku aj kladky, potom som pozeral ventily a tie tiez boly v poriadku a uz ked som skontroloval alternator vodnu pumpu ci nema vôlu tak uz som nevedel co hladat tak uz ked som bol pri tom rozoberani tak som zhodil dole krit sania a kery magor dal servo cerpadlo za motor tak som skusil len tak zo srandy pohnut remenicou ci nema vôlu keby snou pohnem silnejsie tak asi vypadne ale kazdopadne servo cerpadlo vymenene a motor je ticho pradie si ako cica ale cil sa objavyl dalsi problem ako tu uz niekto spominal stim startovanim. poskladal som to dokopy vymenil filtre a nalial novy olej a idem nastartovat a nic po hodinach opetovneho hladania po kabloch ci som niekde nieco neodpojil alebo neodtrhol tak nic ked som na druhy den skusil nastartovat auto chitilo na prvy pokus aj po hodine aj po dvoch na dalsi den poobede uz zase nic ale fakt uz neviem kde mam hladat chybu jednoducho nechce to hodit iskru cievka a kable premerane a v poriadku aj ten snimac ako som sa docital od tedy to iskru nehodilo a auto nechytilo kua to tipo ma uz stve ale je to dobry spolocnik a pamiatka je v nasej rodine od vyroby a bolo by mi luto sa ho vzdat ale tak isto aj vrazat nemale peniaze mechanikom za to ze ho tam bude mat try dni a povie ze to bol len neaky snimac alebo prkotina v hodnote 30e a vypita si aj za robotu 100 e
za kazdu radu som opet velmi vdacny
je to motor 1.6 dgtsx dohc 8ventil
za kazdu radu som opet velmi vdacny
je to motor 1.6 dgtsx dohc 8ventil
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
12 roků 8 měsíců zpět #10
od stransky
Odpověděl stransky pro téma Re: klepanie motora
mno stimi odtlackami ti mozem povedat len tolko ze niektore motory to tam maju vybrusene na piestoch niektore nie ak su tam vyrobne piesty tak by to tam malo byt ja to tam mam tiez ale niektore motory to uz zase nemaly
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Vygenerováno za 0.393 sekund