Řízení

Více
12 roků 4 měsíců zpět #1 od jarinelli
Řízení vytvořil uživatel jarinelli
Zdravím, mám Fiat Tipo 1,4 ie, r.v. 1992, řízení bez posilovače, a vyskytla se mi velká vůle na axiálním kloubu řízení na pravé straně. Tento kloub vstupuje do řízení, které je uvedena na přiložené foto. Moje otázka zní. Jak řízení vymontovat z pod auta. Ze spoda auta je tento kus přichycen dvěma šrouby do nápravnice, ale je také chycen na tyč řízení. Setkal se někdo z vás s tím, jak to s nejmenší námahou vymontovat a zase namontovat na auto ?? Díky za odpověď. Popř., nevíte náhodou o nějakém tomto řízení na prodej ?? V prodejnách za to chtějí majlant.

1,4 ie, r.v.92
Přílohy:

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
12 roků 4 měsíců zpět #2 od Charles
Odpověděl Charles pro téma Re: Řízení
axiální táhlo vyměníš i bez demontáže řízení z auta.
jinak řízení drží na těch šroubech na nápravnici, jak jsi psal, ale pokud si dobře pamatuju, jsou to 4 šrouby, co ho drží. Tyč řízení vymontuješ snadno, dole u podlahy v místě řidiče je M8 šroub s matkou, ten se povolí, respektive úplně vyjme a tyč řízení se ztáhne dolů z tisícihranu.

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
12 roků 4 měsíců zpět #3 od Skyline
Odpověděl Skyline pro téma Re: Řízení
řízení bez posilovače doma mám, odpoledne zkouknu jeho stav jestli nemá taky vůle ale co si pamatuju tak ne, dám pak vědět

Fiat Tipo 1.8 swap 2.0 16v Turbo, 3dv., bílé - ve výstavbě
Fiat Tipo 1.4, 3dv., černé
Fiat 500 BlackJack 1.4 100HP
Alfa Romeo 156 sw 2.4 10v 110kw
bejvalé:
Fiat Tipo 5dv. 1.4, 1.6, 2.0 8v, 2.0 16v
Fiat Tipo 3dv. 1.4, 1.6

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
12 roků 4 měsíců zpět #4 od joki
Odpověděl joki pro téma Re: Řízení

Charles napsal: axiální táhlo vyměníš i bez demontáže řízení z auta.
jinak řízení drží na těch šroubech na nápravnici, jak jsi psal, ale pokud si dobře pamatuju, jsou to 4 šrouby, co ho drží. Tyč řízení vymontuješ snadno, dole u podlahy v místě řidiče je M8 šroub s matkou, ten se povolí, respektive úplně vyjme a tyč řízení se ztáhne dolů z tisícihranu.


Moje riadenie držia dva šrouby o napravnicu
Určite lebo asi pred rokom som ho menil za "posilované"

jj

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
12 roků 4 měsíců zpět #5 od jarinelli
Odpověděl jarinelli pro téma Re: Řízení
no a jak jsi ho dostal ven z pod auta ?? u mě se ukázalo, že to ta axiální tyč není a že to budu muset selý, ten hřeben vyndat ven. na vrakárně naznačili něco o tom, že se nápravnice musí spustit nějak dolu a pak že to jde vysunout

1,4 ie, r.v.92

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
12 roků 4 měsíců zpět #6 od joki
Odpověděl joki pro téma Re: Řízení
Riadenie som menil pri výmene motora.

jj

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
12 roků 4 měsíců zpět #7 od jarinelli
Odpověděl jarinelli pro téma Re: Řízení
Tak jsem to dneska s kamarádem rozebral. Je to teda pakárna jak řemen, dělali jsme to tak 3 hodiny. Odjistit šroub na řídící tyči k volantu, sundat kola, povolit a vyhodit reakci pro táhla řazení, povolit dva šrouby z nápravnice (to je to nejhorší, jsou to oceláky, který jsou uchyceny v těle řízení, které je z hliníkové slitiny, takže se pěkně zakousou a nechtějí povolit), povolit čepy řízení. Následuje tak trochu ježek v kleci, kdy se musí vymanévrovat tisícihran z otvoru v karoserii, problémy dělá i trn navazující na řadící táhla a následně se celek musí vysunout do strany ven z prostoru mezi nápravnicí a motorem a karoserií. V rom brání podběhy i plastové díly kryty u podběhů. Nazpět nové řízení šlo zpátky o mnoho lépe. Nedocvedu si představit, jak by to mechanik dělal sám, místa jsou to totiž nepřístupná, špatně osvětlená, takže tři ruce dělají a jedna svítí. Dál si nedovedu představit, kdyby tam byl ještě posilovač a k němu vedoucí trubky, to by se asi musela svěsit nápravnice atd.

1,4 ie, r.v.92

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.436 sekund
Powered by Kunena fórum