Brzdy
13 roků 2 měsíců zpět #1
od jarinelli
1,4 ie, r.v.92
Ahoj, tak jsem dneska vyměnil brzdové destičky na předních kolech u mého Fiata Tipo 1,4. Nic mi nikde neteče, ale když šlápnu na pedál brzdy, tak to brzdí, ale cca za 5-6 s se pedál pod tlakem, jak na něm mám nohu, dostane až na podlahu. Jak si to vysvětlit ?? Nikde mi nic neteče, kapalinu v nádržce mám, nedovedu si vysvětlit, co se to stalo. Auto brzdí, ale do smyku kola nedostanu, protože ten tlak klesá. Že by se mi do potrubí dostala nějak bublina, to mi nejde do hlavy, kudy, protože jak řikám nikde nic neteče.
1,4 ie, r.v.92
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
13 roků 2 měsíců zpět #3
od cembrit
Fiat Tempra 1.6 SW 1992
Když si našlapával aby ti brzdy fungovali tak si šlápl pedál až na podlahu a nebo jen v dráze ve který je zvyklej chodit .jestli je to první možnost tak vyměn gumičky protože jak si šlápl dolu tak si o bordel kterej tam za ty roky je strhal břity gumičkám a děje se to co je napsaný v příspěvku nademnou
Fiat Tempra 1.6 SW 1992
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
13 roků 2 měsíců zpět - 13 roků 2 měsíců zpět #4
od jarinelli
1,4 ie, r.v.92
Tak to jsem si to teda pohnojil, měnil jsem je již několikrát, ale tohle mě teda nenapadlo, díky
Ještě se zeptám na jinou věc. Kamarád má Passata B5, to je vcelku jedno, ale na brzdách cca jednou za 500 km musí dolít brzdovou kapalinu. V nádržce doplní na max a za tyto km mu to ubyde na rysku min. Prohlížel všechno možný, ale nemůže přijít na to, kde je únik. Otázka tedy zní. Existuje něco podobného, jako je to třeba u úniku náplně klimatizace, že se přidá nějaká kontrastní látka a pak se zjistí místo, kde to teče ?? Popř. nějaký přístroj, který měří úbytek tlaku ??
Ještě se zeptám na jinou věc. Kamarád má Passata B5, to je vcelku jedno, ale na brzdách cca jednou za 500 km musí dolít brzdovou kapalinu. V nádržce doplní na max a za tyto km mu to ubyde na rysku min. Prohlížel všechno možný, ale nemůže přijít na to, kde je únik. Otázka tedy zní. Existuje něco podobného, jako je to třeba u úniku náplně klimatizace, že se přidá nějaká kontrastní látka a pak se zjistí místo, kde to teče ?? Popř. nějaký přístroj, který měří úbytek tlaku ??
1,4 ie, r.v.92
Poslední změna: 13 roků 2 měsíců zpět uživatelem jarinelli.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
13 roků 2 měsíců zpět #5
od alain
Lancia Kappa 2.4 TDS v Kůží
No to nevím jestli to existuje,ale pokud mu nikde nekape a nebo mu nevzlíná kap.přes hadičky tak mu to teče do posilovače.Povolit dvě matice mezi posilovačem a hlavním brzdovým válcem a uvidíš jestli to tam je mokré od kap.Pokud má vzadu bubny tak sundat a mrknout pod prachovky na brzd.valci na kolách.
Ještě ohledně Fiata pokud budeš měnit gumičky v hl.brz.válci tak jak to rozebereš tak se mrkni jestli tam nemáš drážky a nebo už vyběhaaný hrbolek.Strč tam prst a ucítíš hrbolek.
Ještě ohledně Fiata pokud budeš měnit gumičky v hl.brz.válci tak jak to rozebereš tak se mrkni jestli tam nemáš drážky a nebo už vyběhaaný hrbolek.Strč tam prst a ucítíš hrbolek.
Lancia Kappa 2.4 TDS v Kůží
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
13 roků 2 měsíců zpět #6
od cembrit
Fiat Tempra 1.6 SW 1992
a já bych jen doplnil že tam mužeš mít i korozi jak v mým případě pak je sada gumiček zbytečná a musís sehnat novej válec nešpekuluj nad tím jak to opravit a nebo vystružit a podobně zatím můj jakejkoliv pokus o opravu takhle zničenýho válce skončil orváním břitu gumiček a koupí novýho válce
Fiat Tempra 1.6 SW 1992
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Vygenerováno za 0.055 sekund