Jak seřidit motor....co mu chybí....

Více
12 roků 1 měsíc zpět #1 od Vajcusek
Zdravim....tak něják se snažim jet na ethanol....ale furt to neni ono...auto furt tak něják cuká...a do pulky chodu plynu to tak něják jde....ale jak ho prislapnu trosku vic tak se jakoby začne dusit ale stačí vytáhnout sytič do pulky a jede jak z praku...a já už nevim co mu přidat...jestli je chuda směs...nebo co?....je to 1.4 karbec...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
12 roků 1 měsíc zpět #2 od cembrit
Karbec ti na ethanol nikdy kloudně jezdit nebude zkousšl sem to u favorita i ted u moji karbecový tempry problémem je že karburátor je nastavenej na benzín a ten má větší spalný teplo a o tom to je stříkačka když nemá štávu tak si jednotka nastaví delší dobu vstřiku a jede to ale karbec je konstrukče uspusobenej na jeden druh paliva kterej má určitý parametry a na chlastto rozhodně jezdit nebude musel bys podle mě totalně rozhosit karbec co se týče bohatosti směsi a pak si taky pohrát s předstihem a navíc ehanol je vybornej zabiják starejch motorů podpora koroze je velice rychlá a po pul roce de motor do kytek známá to lila do felicie a ted je motor kantáre :-) moje rada zní jezdi na to na co je auto zvyklý a na etanol se vyprdni ve výsledku zjistíš že máš větší spotřebu jak na benzín zničenej motor a rozštelovanej karbec a věř mi že vim jaká pakárna je seřídít tenhle karburátor :laugh:

Fiat Tempra 1.6 SW 1992

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
12 roků 1 měsíc zpět #3 od tipo160
Jezdím na etanol už přes rok michám to tak jednou etanol pak benzín.Mám taky karbec ten výštelovat to je děs dneska už to nikdo neumí a nedělá. Italský karburátory byla špička! Myslím že etanol je naprosto čistý spalování nic to neničí nadrž je plastová a trubky taky. jen možná palivové čerpadlo tam je ta membrána ale zatím v poho. Nevím co by tam mohlo korodovat.

tipo 1,4 karbur. 1989 tuzex

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
12 roků 1 měsíc zpět #4 od Honza
odpovědělsis sám.. jede to na chudou směs...

potřebuješ jak zvětšit trysky pro palivo, tak i akcelerační obohacení,aby si to necukalo při akceleraci...

elektronika- ta taky zvládne prd.. jelikož rozdíl množství paliva je cca 30 %.. o co musíš zvětšit buĎ odbu vstřiku, nebo rovnou vstřikovače... komu to dosud jezdí na čistý E čko tak to jezdí zázrakem... EGT a AFR je bez úprav úplně někd ejinde než by mělo bejt...

coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.436 sekund
Powered by Kunena fórum