vynechává motor

Více
5 roků 10 měsíců zpět #16 od cembrit
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
tak přesně tohle si potřeboval vědět a já sem ten ventil čapl ten mosaznej hajzl uřizl aby byl ten ventil furt otevřenej trysku sem vratil zpatky aby to mělo hodnoty jaký to má mít a po prdeli a jezdí to volnoběh to drží a není s tim problem

Fiat Tempra 1.6 SW 1992

Please Přihlásit se or Vytvořit účet to join the conversation.

Více
5 roků 10 měsíců zpět #17 od tipo160
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
Ty myslíš ten mosaznej čep co je na konci kulička o kolik bych to měl uříznout? jak tam pak bude držet ta koncová tryska? dneska to jelo suprově vubec to nechcípalo a ještě ten dobrej zvuk volnoběhu mám tam koncovku. bylo to jak WRC. B) :laugh: :laugh: :woohoo:

tipo 1,4 karbur. 1989 tuzex

Please Přihlásit se or Vytvořit účet to join the conversation.

Více
5 roků 10 měsíců zpět #18 od cembrit
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
o kousek jen aby byli otevženy ty otvory který to normálně uzavírá já mam sice jinej karbec ale to mosazný zakončení má kousek jakoby na zastrčení do toho ventilu takze se normalne nasune a po srande nevim jak to vysvetlit a celý to tam normos zasroubujes a po prdeli jezdim tak uz skoro rok a predtim se to mrdalo a ted to krasne drzi

Fiat Tempra 1.6 SW 1992

Please Přihlásit se or Vytvořit účet to join the conversation.

Více
5 roků 10 měsíců zpět #19 od tipo160
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
Tak jsem teda uříznul ten vnitřní ventil s tou kuličkou vše řádně sedadil otáčky volnoběhu jsou už dobrý žádný WRC už to není. ALE po rozehřatí auta asi 60st do 90st. to chcípe a při jízdě cuká vždy tak 2x to uplně vynechá a pak to normálně jede. už nevím co s tím dál? ještě zkusím vyměnit tu přírubu pod karbec ale to si myslím že by to dělalo bordel furt i při veliky teplotě motoru. normálně me to už sere.

tipo 1,4 karbur. 1989 tuzex

Please Přihlásit se or Vytvořit účet to join the conversation.

Více
5 roků 10 měsíců zpět #20 od cembrit
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
No hele někde ješte musí bejt chyba ale já ted chci zkusit překopat to na karbec z favorita porovnával sem je a fačkovej mi přide dokonalejší a víc pro ekonomickej provoz tenhle fiatackej je mrdka složitá a příde mi že od počátku celkově to je konstrukce na hovno tak jako na rychlo zplácaný mi to příde jestli si viděl kompletní systém volnoběhu tak víš o čem mluvim udělám přírubu na sání redukci na vzduch zezhora a uvidim co to provede maximálně to pojede :-)

Fiat Tempra 1.6 SW 1992

Please Přihlásit se or Vytvořit účet to join the conversation.

Více
5 roků 10 měsíců zpět #21 od Pegas77
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
italskej karbec? neni tam nahodou weber?

Pegas77 Tipo 1.6 1990 asi brzo vrakac :(
Fiat Coupe 2,0 16V broom Yellow

Please Přihlásit se or Vytvořit účet to join the conversation.

Více
5 roků 10 měsíců zpět #22 od cembrit
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
přesně tak je tam weber a já čím víc si s nim hraju a poodkrejvám jeho tajmeství tak zjištuju že je to splácanec nejhrubšího zrna typu ty vole co ted tak to uděláme na hovno a a složitě a ono to stejně pojede za sice větší spotřebu ale to neva benzín je za levno ne ,stačí porovnat s již mnou tady zminovaným karbecem z favorita sou to stejný roky takže si to mužu dovolit porovnat favorit jednoduchej systém volnoběhu spolehlivej i když si to přisává vzduch pod přírubou weber uplně nesmyslně složitej systém kanálů který vedou dvakrát přes karbec na nějakou posranou membranu která má jen při velkým podtlaku otevrít přívod benzínu dál do volnoběžnýho kanálu a až do vrchího víka kde je onen zázračnej ventil co má otryskovaní s uzavírací tyčkou co se sere a tudyma skrz ty trysky to de zase zpátky přes víko do dalšího kanálu a teprve pod přírubu motoru totálně náročný na těsnost, stačí malá netesnost a podtlak nevytáhne skrz ten posranej systém benzín do volnoběžnýho kanálu a sytič to je kapitola pro sebe u fačka suprovej systém ovládanej bimetalem a teplottou chladící kapaliny naprosto spolehliven za 7 let nebyl jedinej problem u webra ruční sytič a do toho ovladaná škrtící klapka podtlakem skrz membránu která je ovladaná dalším podtlakem kterej řídí termoventil na kterej musí bejt přivedenej podtlak a kterýmu je u prdele že jednou zavře podtlak do klapky při vodě 80 a jednou při 45 takže kolikrát ohřátej motor řve jak kráva a jindy málem zhasne protože je studenej jak psi čumák bez ohledu na to že ventil je novej a tohle mi normální nepříde takže dám na auto to co je osvědčený létama praxe a funkční :)

Fiat Tempra 1.6 SW 1992

Please Přihlásit se or Vytvořit účet to join the conversation.

Více
5 roků 10 měsíců zpět #23 od tipo160
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
Zdravím nevíte někdo jak má být zapojen ten termoventil na tipu 1,4 karbec je vzadu na sání. mám novej ale jak tam zapojit ty hadičky na ventilu je jedna trubička rovně a ta druhá šikmo. a ted co kam? :(

tipo 1,4 karbur. 1989 tuzex

Please Přihlásit se or Vytvořit účet to join the conversation.

Více
5 roků 10 měsíců zpět #24 od cembrit
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
je uplně buřt jak to zapojíš termoventil se teplem zavře a tim přeruší podtlak do klapky která ti drží otáčky když je motor studenej schválně do něj zkus fouknout je to jen tepelně ovládanej ventil takže je to fuk a kde si k němu přišel k novýmu?

Fiat Tempra 1.6 SW 1992

Please Přihlásit se or Vytvořit účet to join the conversation.

Více
5 roků 10 měsíců zpět #25 od tipo160
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
Ventil jsem sehnal v POP ART Bystřice. Tak jsem to zapojil a najednou to nechtělo vypínat podtlak na tu membránu co nastavuje klapku na studenej motor. Měl jsem i při teplým motoru veliký otáčky. tak jsem ty hadičky přehodil a už to bylo lepší. ale nevím jak to pojede když pojedu od začátku ze studenýho motoru. Jinak mě to stale chcípá a cuka při teplotě vody 70-90st. no prostě když se otevře termostat tak jde motor nepravidelně za jízdy cukne. mám koupené nové kabely a řidicí jednotku ta co je na rozdělovači. tak se uvidí jinak už nevím co stím je?

tipo 1,4 karbur. 1989 tuzex

Please Přihlásit se or Vytvořit účet to join the conversation.

Více
5 roků 10 měsíců zpět - 5 roků 10 měsíců zpět #26 od cembrit
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
Tak a přesne tohle je duvodem proč tam budu páchat karbec z favorika správně by ten ventil měl přerušit podtlak na klapku při vodě 45-50 stupnů ale realita je taková jak píšeš teplej motor a pořád to řve je to blbě vymyšlený tohle se mi dělo taky a mám podezření na karburátor jak sem psal předtím podle mě sou to jebky karbecy ono to muže bejt taky čidlem na setrváku někde sem tu četl že při tedlech teplotách to dělá ale bůh ví ja jen vim že když spojíš karbec s na tu dobu moderní elektronikou tak to nepřinece nic dobrýho viž favorit Ekotronik s velkou slávou to vozili do němec a skobčáci to oobratem lifrovali sem protože to bylo a je na hovno :)

Fiat Tempra 1.6 SW 1992
Last edit: 5 roků 10 měsíců zpět by cembrit.

Please Přihlásit se or Vytvořit účet to join the conversation.

Více
5 roků 9 měsíců zpět #27 od tipo160
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
Tak jsem před týdnem vyměnil řidící jednotku je to ta krabička na rozdělovači je tam pět konektoru dva vedou ze vnitřku rozdělovače to je snímač impulzu a ostatní vedou někde od jinud a je tam taky kostra. A konečně je po cukání motoru. řidící jednotka stala 755kč. a je konečně fiat v cajku. jede bobře.

tipo 1,4 karbur. 1989 tuzex

Please Přihlásit se or Vytvořit účet to join the conversation.

Více
4 roků 6 měsíců zpět - 4 roků 6 měsíců zpět #28 od tipo160
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
Koupil jsem aditiv do benzínu jme¨nuje se to SUPER BENZIN ADITIV firma vif . okamžitě klesla spotřeba o 1litr a motor táhne jako novéj!! Je to neuvěřitelný co to s motorem udělalo, přilevám 1ml na 1litr benzínu a opravdu to funguje jak píšou:) :) :) :) :woohoo: :woohoo: Je to ted uplně jiný AUTO! vyzkoušejte:) :) :)

tipo 1,4 karbur. 1989 tuzex
Last edit: 4 roků 6 měsíců zpět by tipo160. Důvod: dopsání textu.

Please Přihlásit se or Vytvořit účet to join the conversation.

Více
4 roků 6 měsíců zpět - 4 roků 6 měsíců zpět #29 od jumbo
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
Už se to tady kdysi řešilo. Byli tady i fotky, ale nemůžu to najít, tak aspoň dávám link:

www.fiattipo.net/index.php/forum/advsear...before&childforums=1

Jinak tady:

www.vif.cz/

A tady:

www.vif.cz/produkty/

Fiat Tempra ( Enzo )1,8 DOHC I-E Cat. 77kW r.v. 1992.Typ 159 A 4.046 KAT. Auta jsou na ježdění, ne na spravování!
FIAT TI ZMĚNÍ ŽIVOT.
Last edit: 4 roků 6 měsíců zpět by jumbo.

Please Přihlásit se or Vytvořit účet to join the conversation.

Vygenerováno za 0.501 sekund
Powered by Kunena fórum