Svářečka
11 roků 10 měsíců zpět #1
od mio9
Ahoj Tipaři, ikdyž to není zrovna dotaz konkrétně na auto tak to s tím souvisí. Samozřejmě vím ,že nejlepši na svařovaní kolem aut je CO svářečka ale taky vím že je to cenově někde jinde než svářečka elektrická. Tak by mě zajimalo jestli s tím máte někdo nějakou zkušenost. Jestli s tím něco polepím tak aby to drželo
např. www.einhell.cz/x65121/svarecka-elektrodo...w-150-v-einhell-blue
díky za názory
např. www.einhell.cz/x65121/svarecka-elektrodo...w-150-v-einhell-blue
díky za názory
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
11 roků 10 měsíců zpět #2
od ivobr
fiat tempra 1.9 tds ,fiat punto 1.2 mk2 8v,peugeot boxer 2.5 d
Odpověděl ivobr pro téma Re: Svářečka
dobre by bolo popozerať nejaké co2 na bazároch alebo niečo na splátky.tiež som v začiatkoch skúšal zvárať elektrodami auto a niekedy ti je s toho do plaču,ale polepíš to.
fiat tempra 1.9 tds ,fiat punto 1.2 mk2 8v,peugeot boxer 2.5 d
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
11 roků 10 měsíců zpět #3
od Charles
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Odpověděl Charles pro téma Re: Svářečka
elektrodová svářečka na svařování plechů na autě fakt není. I když tam dáš ten nejměnší proud, tak skoro vždycky se ti stane, že to propíchneš nebo tam vypálíš ještě větší díru.
Zkus se mrknout na bazarech a třeba tam nějaké to CO bude...
Zkus se mrknout na bazarech a třeba tam nějaké to CO bude...
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
11 roků 10 měsíců zpět #4
od remarque
FIAT Tipo 1,6 159A3.046 r.v.91
Odpověděl remarque pro téma Re: Svářečka
Taky jsem toto před pár lety řešil. Přečetl jsem nějaká fóra atd. Největším problémem u levných svářeček je absence euro konektoru,tzn kabel od hořáku jde přímo do svářečky,takže když se ti poškodí třeba bovden pro vedení drátu nebo hadice plynu máš problém,protože nic standardního tam nepasuje. To samé platí i pro ostatní náhradní díly, například motorek s mechanismem pro vedení drátu.
Dále je potřeba se dívat na zatěžovatel. Ten udává,jak dlouho můžu svařovat dokud se svářečka nepřehřeje. Je to vždy vztaženo k pracovnímu cyklu o délce 10-ti minut. Tzn. když výrobce uvádí například 160A 10%,tak to pro mě znaméná,že při tomto proudu můžu svařovat v kuse 1 minutu a 9 minut musí svářečká chladnout.
Obecně pokud koupíš něco z Třebíče (Omicron, Kühtreiber), tak neprohloupíš, ale musíš si připlatit.
Pokud přesto budeš vybírat z těch levných,tak si dej pozor ještě na velikost cívky s drátem. Vyábí se 5kg, 15kg a pak tuším nějaké mini,které mají snad 1,5kg. Ty 1,5kg,když si spočítáš poměr cena/hmotnost, tak vychází podstatně dráž než standardní velikosti (5 a 15kg).
A co se týče láhve s CO2, můžeš ji koupit i se svářečkou, nová 5kg stojí skoro 3 tisíce a nebo najdi ve svém okolí firmu, která plní hasící přístroje. Ze starých sněhových hasičáku,se totiž dá jednoduchou úpravou vytvořit obyčejná láhev pro CO2.
Dále je potřeba se dívat na zatěžovatel. Ten udává,jak dlouho můžu svařovat dokud se svářečka nepřehřeje. Je to vždy vztaženo k pracovnímu cyklu o délce 10-ti minut. Tzn. když výrobce uvádí například 160A 10%,tak to pro mě znaméná,že při tomto proudu můžu svařovat v kuse 1 minutu a 9 minut musí svářečká chladnout.
Obecně pokud koupíš něco z Třebíče (Omicron, Kühtreiber), tak neprohloupíš, ale musíš si připlatit.
Pokud přesto budeš vybírat z těch levných,tak si dej pozor ještě na velikost cívky s drátem. Vyábí se 5kg, 15kg a pak tuším nějaké mini,které mají snad 1,5kg. Ty 1,5kg,když si spočítáš poměr cena/hmotnost, tak vychází podstatně dráž než standardní velikosti (5 a 15kg).
A co se týče láhve s CO2, můžeš ji koupit i se svářečkou, nová 5kg stojí skoro 3 tisíce a nebo najdi ve svém okolí firmu, která plní hasící přístroje. Ze starých sněhových hasičáku,se totiž dá jednoduchou úpravou vytvořit obyčejná láhev pro CO2.
FIAT Tipo 1,6 159A3.046 r.v.91
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Vygenerováno za 0.310 sekund