vymazání hodnot ŘJ
david
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Odpojit baterku + dát klíč zapalování do polohy ,,1,, + zapnout světla a nechat to tak přes noc.
Co je na tom pravdy nevím,ale někde se to tady psalo,tak to můžeš vyzkoušet.
Fiat Tipo 1.4 IE r.v.88 - koupil jsem ho teprve 30.8.2005,tak se
prosím nedivte některým otázkám.Učený z nebe nespadl.Za chvíli ho budu mít rok.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Někde jsem tady četl:
Odpojit baterku + dát klíč zapalování do polohy ,,1,, + zapnout světla a nechat to tak přes noc.
Co je na tom pravdy nevím,ale někde se to tady psalo,tak to můžeš vyzkoušet.
potom ještě 3x dokola obejít auto na jedný noze a nakonec kopnout do pravého zadního kola ,ted vážně ,zkusím to.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Ne,ne,ne to je špatný postup
Správně je to takhle:potom posadit do auta přítelkyni nebo manželku nebo tchyni,dát jim krajíc chleba,sůl a vodu a přikázat jim aby dokola pořád opakovali - vymaž se,vymaž se,vymaž se a zatím si pěkně v klidu s kamarádama odejít na noční pařbu do oblíbené hospůdky.
Fiat Tipo 1.4 IE r.v.88 - koupil jsem ho teprve 30.8.2005,tak se
prosím nedivte některým otázkám.Učený z nebe nespadl.Za chvíli ho budu mít rok.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
my car:
Fiat 131 CL Mirafiori 1,4 rv.83
Fiat Tempra 1,6ie rv.90
Fiat Tempra 1,6 MPI rv.96
Fiat Bravo 1,8 16V GT rv.96
Fiat Bravo 1,9 JTD GT rv.99
Fiat Stilo - 1,9 MultiJet 110kw!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
my car:
Fiat 131 CL Mirafiori 1,4 rv.83
Fiat Tempra 1,6ie rv.90
Fiat Tempra 1,6 MPI rv.96
Fiat Bravo 1,8 16V GT rv.96
Fiat Bravo 1,9 JTD GT rv.99
Fiat Stilo - 1,9 MultiJet 110kw!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
U těcho ,,starejch,, systémů vstřikování paliva stači prostě odpojit oba póly baterky a pak je o sebe zkrátka šlustnout a máme 101% jistotu že se vše vymazalo
vždyt jsem to udělal a vůbec žádná změna.např. nepravidelný chod motoru,zvýšené otáčky prostě nic.Musím zduraznit že existuje více rozdílů než se na první pohled zdá mezi modelama motorů 1.6.Mám bohužel nejnovější model 835C1000 na který jsou nahradní díly 2x-3x dražší než na modely předchozí 15něco.Takže vynulovat ŘJ zřejmě nepůjde tak snadno.
PS např. blbej vzduchovej filtr mě stojí kolem 300kč,na starší model stojí kolem 150Kč,když to na mě vybalil prodavač tak jsem jenom čučel
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
No nezapoměň že sou taky nějaká pravidla po rezetu jako třeba nešlapat na plyn a podobně jde o to jakej je to systém. A navíc ŘJ jednotky by si správně MĚLA sama po určité době načíst nové informace tzv. adaptační mapy.U těcho ,,starejch,, systémů vstřikování paliva stači prostě odpojit oba póly baterky a pak je o sebe zkrátka šlustnout a máme 101% jistotu že se vše vymazalo
vždyt jsem to udělal a vůbec žádná změna.např. nepravidelný chod motoru,zvýšené otáčky prostě nic.Musím zduraznit že existuje více rozdílů než se na první pohled zdá mezi modelama motorů 1.6.Mám bohužel nejnovější model 835C1000 na který jsou nahradní díly 2x-3x dražší než na modely předchozí 15něco.Takže vynulovat ŘJ zřejmě nepůjde tak snadno.
PS např. blbej vzduchovej filtr mě stojí kolem 300kč,na starší model stojí kolem 150Kč,když to na mě vybalil prodavač tak jsem jenom čučel
my car:
Fiat 131 CL Mirafiori 1,4 rv.83
Fiat Tempra 1,6ie rv.90
Fiat Tempra 1,6 MPI rv.96
Fiat Bravo 1,8 16V GT rv.96
Fiat Bravo 1,9 JTD GT rv.99
Fiat Stilo - 1,9 MultiJet 110kw!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
U těcho ,,starejch,, systémů vstřikování paliva stači prostě odpojit oba póly baterky a pak je o sebe zkrátka šlustnout a máme 101% jistotu že se vše vymazalo
Souhlasím s Pavlem je to tak!!!
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.