Překopávka karbecu

Více
10 roků 8 měsíců zpět #1 od cembrit
Překopávka karbecu vytvořil uživatel cembrit
Zdarvim ve spolek je to asi tejden co mě došla trpělivost s karburátorem TLDE 32/34 sralos e to nejsou na to díly. Byl vyměněn za karbec z favorita . bez problému to funguje a ty co uvažujou o změně ji múžu doporučit. Co sem tím získal? lepší dostupnost dílů, lepší startovatelnost a předpokládám že se sníží i spotřeba. Fotky ani popis sem dávat nebudu v případě zájmu ale rád doplnim i s tím co je potřeba a jak vyrobit. Pokud sou dotazy sem s nima.

Fiat Tempra 1.6 SW 1992

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
10 roků 8 měsíců zpět #2 od Vajcusek
Odpověděl Vajcusek pro téma Re: Překopávka karbecu
Docela mě zajima copak to obnáší...tak můžu vědět copak?...ja teda s nim zatim problém nemám...a za kolik jsi s tim jezdil a jezdis ted?....

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
10 roků 8 měsíců zpět #3 od cembrit
Odpověděl cembrit pro téma Re: Překopávka karbecu
No nejdýl trvá než to vymyslíš, prakticky jde jen o výrobu příruby z hliníku , upravu toho plechovýho klobouku co se šroubuje na karbec od filtrboxu a potrebuješ origoš lanko plynovy od fáčka, metr trubky pro chladící kapalinu a vyrobit redukční kroužek kvuli tomu plechovýmu klobouku fávo má o pár milimetrů menší průměr než ten webrackej karbec a samozřejmně karbec. toť vše. sundáš origo přírubu pod karbecem nahodíš vyrobenou na to lupneš karbec na karbec upravenej klobouk sání s redukčním kroužkem , připojíš na vyhřejvání potrubí trubky k automatickýmu sytiči , přivedeš proud do odpojovače volnoběhu vyhodíš starý lanko dáš favoritácký a máš hotovo seřídíš jezdíš. doteď sem byl spotřebou skoro k 10 ted počítám pujdu tak na 7 uvidíme jezdim chvíli.

Fiat Tempra 1.6 SW 1992

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.270 sekund
Powered by Kunena fórum