GO 2,0 16V 107 kW
10 roků 1 měsíc zpět #1
od Uskatec
Tipo 1,9 TD
Tipo 2,0 16V
GO 2,0 16V 107 kW vytvořil uživatel Uskatec
Zdar fiaťáci. Kto to robil a aké máte skúsenosti? Terajší motor mi žere extremne veľa oleja a po zohriatí svieti mazanie, tlak ukazuje len 0,2.
Tipo 1,9 TD
Tipo 2,0 16V
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
10 roků 1 měsíc zpět #2
od Skyline
Fiat Tipo 1.8 swap 2.0 16v Turbo, 3dv., bílé - ve výstavbě
Fiat Tipo 1.4, 3dv., černé
Fiat 500 BlackJack 1.4 100HP
Alfa Romeo 156 sw 2.4 10v 110kw
bejvalé:
Fiat Tipo 5dv. 1.4, 1.6, 2.0 8v, 2.0 16v
Fiat Tipo 3dv. 1.4, 1.6
Odpověděl Skyline pro téma Re: GO 2,0 16V 107 kW
čoveče je toho moc na psaní ty hodnoty co píšeš sou špatné a bál bych se o motor.
důležitý je nic neojebat, hlavně zrepasovat oil čerpadlo a pokuď už má vůle mimo tolerance tak sehnat jiný/nový.
po rozebrání vše očistit a propláchnout, změřit ovalitu válců a zkouknout jak je na tom honování + nové kruhy pístů
zkontrolovat ostřiky pístů, jakmile nefungují tak se tam ztrácí důležitý tlak oleje a je zle...
na klice zkontrolovat uložení zda je v toleranci nebo vhodná na přebrus, nové axiální a radiální ložiska na ní
na hlavě zkontrolovat vačky jestli maj palce stejně dlouhý, ventily jestli nemaj ve vodítku vůli mimo toleranci, uložení vaček jestli je ok,
přebrousit hlavu, když už to bude rozebraný tak i dosedací plochu na bloku přebrousit, jen lehce nechat srovnat nic nesnižovat zbytečně.
ventily zabrousit řádně aby těsnily, kanály vyčistit od sazí...
veškerá těsnění a ložiska nové a pouze ověřené značky, předejdeš tak zeblytému motoru od oleje nebo problému přímo v motoru.
vyvažovací hřídele klidně můžeš vyndat a zaslepit (při vyndání je zaslepení důležité)
když mě něco napadne tak ještě napíšu nebo se ptej...
důležitý je nic neojebat, hlavně zrepasovat oil čerpadlo a pokuď už má vůle mimo tolerance tak sehnat jiný/nový.
po rozebrání vše očistit a propláchnout, změřit ovalitu válců a zkouknout jak je na tom honování + nové kruhy pístů
zkontrolovat ostřiky pístů, jakmile nefungují tak se tam ztrácí důležitý tlak oleje a je zle...
na klice zkontrolovat uložení zda je v toleranci nebo vhodná na přebrus, nové axiální a radiální ložiska na ní
na hlavě zkontrolovat vačky jestli maj palce stejně dlouhý, ventily jestli nemaj ve vodítku vůli mimo toleranci, uložení vaček jestli je ok,
přebrousit hlavu, když už to bude rozebraný tak i dosedací plochu na bloku přebrousit, jen lehce nechat srovnat nic nesnižovat zbytečně.
ventily zabrousit řádně aby těsnily, kanály vyčistit od sazí...
veškerá těsnění a ložiska nové a pouze ověřené značky, předejdeš tak zeblytému motoru od oleje nebo problému přímo v motoru.
vyvažovací hřídele klidně můžeš vyndat a zaslepit (při vyndání je zaslepení důležité)
když mě něco napadne tak ještě napíšu nebo se ptej...
Fiat Tipo 1.8 swap 2.0 16v Turbo, 3dv., bílé - ve výstavbě
Fiat Tipo 1.4, 3dv., černé
Fiat 500 BlackJack 1.4 100HP
Alfa Romeo 156 sw 2.4 10v 110kw
bejvalé:
Fiat Tipo 5dv. 1.4, 1.6, 2.0 8v, 2.0 16v
Fiat Tipo 3dv. 1.4, 1.6
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
9 roků 11 měsíců zpět #3
od Uskatec
Tipo 1,9 TD
Tipo 2,0 16V
Odpověděl Uskatec pro téma Re: GO 2,0 16V 107 kW
kamaráde, som z toho v strese... otázka je, kde zoženem nové vačky...
Tipo 1,9 TD
Tipo 2,0 16V
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
9 roků 11 měsíců zpět #4
od Skyline
Fiat Tipo 1.8 swap 2.0 16v Turbo, 3dv., bílé - ve výstavbě
Fiat Tipo 1.4, 3dv., černé
Fiat 500 BlackJack 1.4 100HP
Alfa Romeo 156 sw 2.4 10v 110kw
bejvalé:
Fiat Tipo 5dv. 1.4, 1.6, 2.0 8v, 2.0 16v
Fiat Tipo 3dv. 1.4, 1.6
Odpověděl Skyline pro téma Re: GO 2,0 16V 107 kW
nové jako nové, to bude těžký je sehnat nebo drahý, zkus Fiat, třeba maj a třeba i prodaj ale cenu bych typoval kolem 300€ za kus (pouze můj odhad, realita může být jinde)
sehnat jiný, použitý ale v pořádku jde ale...
většinou sou k mání jen z 102kW motorů, nejní to ono, maj menší zdvyh ale když nejní nic jinýho proč ne.
taky existují firmy kam jim pošleš svojí špatnou vačku a oni palce navaří, přebrousí a udělají patřičnou povrchovou úpravu
třeba
www.pavlicekmotordily.cz/index.php?hlavn...senivackovychhrideli
nebo koupit "závodní" vačky ostrý za těžký peníz
třeba
www.competizione.cz/cz-detail-1374-sada-...colombo-bariani.html
sehnat jiný, použitý ale v pořádku jde ale...
většinou sou k mání jen z 102kW motorů, nejní to ono, maj menší zdvyh ale když nejní nic jinýho proč ne.
taky existují firmy kam jim pošleš svojí špatnou vačku a oni palce navaří, přebrousí a udělají patřičnou povrchovou úpravu
třeba
www.pavlicekmotordily.cz/index.php?hlavn...senivackovychhrideli
nebo koupit "závodní" vačky ostrý za těžký peníz
třeba
www.competizione.cz/cz-detail-1374-sada-...colombo-bariani.html
Fiat Tipo 1.8 swap 2.0 16v Turbo, 3dv., bílé - ve výstavbě
Fiat Tipo 1.4, 3dv., černé
Fiat 500 BlackJack 1.4 100HP
Alfa Romeo 156 sw 2.4 10v 110kw
bejvalé:
Fiat Tipo 5dv. 1.4, 1.6, 2.0 8v, 2.0 16v
Fiat Tipo 3dv. 1.4, 1.6
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Vygenerováno za 0.308 sekund