prekopani na karbec
tipatko 1,4 r.v 88 naj.220.tisic lehky tuning
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
tipatko 1,4 r.v 88 naj.220.tisic lehky tuning
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
protoze mam v tipu 1,4 karbec a chci tam 1,6 a nechci prekopavat celou elektriku.a uprimne moc neverim motorum co jsou plny elektriky
Tak to je dobrý důvod. To ti fakt nepovím jestli půjde z 1.4 na 1,6 karbec.Jedině sehnat origoš s 1,6.
Fandím ti, určitě to jde:-)
Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
potrebujes rozdelovac z karburatoroveho modelu. Vsetka ostatna elektrika ako aj riadiaca jednotka ide von, tam ju vlastne nepotrebujes. na karbec ti je nanic. lambda, kat, to vsetko ti je v tomto pripade na nic.
A z jaký karburátorový verze tam jde? To je jedno za jaký? Dík
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
my car:
Fiat 131 CL Mirafiori 1,4 rv.83
Fiat Tempra 1,6ie rv.90
Fiat Tempra 1,6 MPI rv.96
Fiat Bravo 1,8 16V GT rv.96
Fiat Bravo 1,9 JTD GT rv.99
Fiat Stilo - 1,9 MultiJet 110kw!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
protoze mam v tipu 1,4 karbec a chci tam 1,6 a nechci prekopavat celou elektriku.a uprimne moc neverim motorum co jsou plny elektriky
tak to ti rozumím , poslední 4 dni mi to strašně cukalo v nízkých otáčkách , dusilo se atd. a pak jsem našel kabel od lambda sondy jak si vysí dolů z auta , nějak se mi dosta po řemen alternátoru a přetrhnul se.
ale zjistil jsem ot až po tom co jsem projezdil 2x víc benzínu než obvykle a koupil nový svíčky.
Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
protoze mam v tipu 1,4 karbec a chci tam 1,6 a nechci prekopavat celou elektriku.a uprimne moc neverim motorum co jsou plny elektriky
tak to ti rozumím , poslední 4 dni mi to strašně cukalo v nízkých otáčkách , dusilo se atd. a pak jsem našel kabel od lambda sondy jak si vysí dolů z auta , nějak se mi dosta po řemen alternátoru a přetrhnul se.
ale zjistil jsem ot až po tom co jsem projezdil 2x víc benzínu než obvykle a koupil nový svíčky.
Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
protoze mam v tipu 1,4 karbec a chci tam 1,6 a nechci prekopavat celou elektriku.a uprimne moc neverim motorum co jsou plny elektriky
tak to ti rozumím , poslední 4 dni mi to strašně cukalo v nízkých otáčkách , dusilo se atd. a pak jsem našel kabel od lambda sondy jak si vysí dolů z auta , nějak se mi dosta po řemen alternátoru a přetrhnul se.
ale zjistil jsem ot až po tom co jsem projezdil 2x víc benzínu než obvykle a koupil nový svíčky.
Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 1,6 DGT r.v. 1990 karburátor, najazdené 185.000 km
Fiat Marea Weekend 1,8 HLX r.v. 1998, najazdené 155.000 km
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.