Štartovanie teplého motora

Více
18 roků 7 měsíců zpět #1 od Jozef
Štartovanie teplého motora vytvořil uživatel Jozef
Ahoj!
Mám Tipo 1,6 karbec r.v. 90.
Mám nasledovný problém. Keď je motor zohriaty na 90 stupňov nemôžem ho naštartovať. Keď je studený chytí na prvý raz. Skúšal som, či hádže iskru a nič. Z rozdeľovača som odpojil kábel čo ide z indukčnej cievky a žiadna iskra.
Keď je motor studený tak iskru tam perfektne hádže. Inak keď je motor nahodený nie je žiadny problém v jazde.
Prosím pomôžte mi, lebo som z toho hotoví.
Ďakujem

Fiat Tipo 1,6 DGT r.v. 1990 karburátor, najazdené 185.000 km
Fiat Marea Weekend 1,8 HLX r.v. 1998, najazdené 155.000 km

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 7 měsíců zpět #2 od čenda
Viz následující.

1.4 i.e. 1992
Punto 55 1996
Lasciate mi cantare...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 7 měsíců zpět #3 od čenda
Jestli to zahřáté neháže jiskru, může za to nejspíš zapalovací modul.

1.4 i.e. 1992
Punto 55 1996
Lasciate mi cantare...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 7 měsíců zpět #4 od Jozef
Odpověděl Jozef pro téma Re: Štartovanie teplého motora
aký modul máš na mysli?
A ešte upresním: Do včera to štartovalo aj keď bol motor zohriaty.
Dnes už bolo vonku 20stupňov a keď bol motor zohriaty - neštartuje.

Fiat Tipo 1,6 DGT r.v. 1990 karburátor, najazdené 185.000 km
Fiat Marea Weekend 1,8 HLX r.v. 1998, najazdené 155.000 km

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 7 měsíců zpět #5 od čenda
Aj vaj, promiň, to jsem tě mystifikoval. Ten modul, který jsem myslel, je na rozdělovači u motorů 1,4.
Na 1,6 je zapalování Digiplex 2, a o tom nevím ani zbla... :oops:

1.4 i.e. 1992
Punto 55 1996
Lasciate mi cantare...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 7 měsíců zpět #6 od Jozef
Odpověděl Jozef pro téma Re: Štartovanie teplého motora
Ja na rozdelovači nemám nič. Nemôže byť poškodená indukčná cievka alebo zapalovanie digiplex2?

Fiat Tipo 1,6 DGT r.v. 1990 karburátor, najazdené 185.000 km
Fiat Marea Weekend 1,8 HLX r.v. 1998, najazdené 155.000 km

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

18 roků 7 měsíců zpět #7 od Anonymní
Já bych řek, že to bude čidlo horní úvrati - Hallův snímač.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 7 měsíců zpět #8 od Jozef
Odpověděl Jozef pro téma Re: Štartovanie teplého motora
mne to stále vyzerá na tú indukčnú cievku alebo zapalovanie z toho dôvodu, že už priamo z indukčnej cievky nejde iskra

Fiat Tipo 1,6 DGT r.v. 1990 karburátor, najazdené 185.000 km
Fiat Marea Weekend 1,8 HLX r.v. 1998, najazdené 155.000 km

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

18 roků 7 měsíců zpět #9 od Anonymní
Já tohle zapalování neznám, mám monomotronic. Ale je tady na stránkách celkem dost dobře popsáno, jak která čidla proměřit. No a zítra je sobota...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 7 měsíců zpět #10 od Augustin

Já tohle zapalování neznám, mám monomotronic. Ale je tady na stránkách celkem dost dobře popsáno, jak která čidla proměřit. No a zítra je sobota...

Podivej se ze spodu k baterii. Mela by tam byt takova mala (cca 8cm) placata soucastka, ktera ma z obou stran napojeni (konektory). To je ten zapalovaci modul. Ten si zkus promerit.
P.S. Nejsem si 100pro jisty, mas karburator,ale snad to tam mas.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 7 měsíců zpět #11 od petr1978
Myslím, že je to zapalovací modul. Měl by být pod cívkou. Je to taková malá stříbrná krabička. Zkus omotat celo cívku i s tím modulem hadrem aby se na to nedostalo teplo a pak uvidíš co se bude dít při zahřátí motoru. Mě to dělalo taky a musel jsem ho vyměnit:-( Tím hadrem alespoň poznáš, jestli je to skutečně ono.

Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 7 měsíců zpět #12 od stiglitz

Já bych řek, že to bude čidlo horní úvrati - Hallův snímač.

To bych rád věděl jak může tohle souviset s teplotou motoru.

stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

18 roků 7 měsíců zpět #13 od Anonymní
Mám karburátor Weber 32-34 TLDE 5/150 a zapaľovaciu cievku Magneti Marelli 12V SAE 504 0 95 a zapalovanie DIGIPLEX 2. Zapaľovaciu cievku som zmeral, a hodnoty medzi kolíkom "+" a kolíkom "-" sú 0,5 ohmu a medzi + a vysokonapäťovým výstupom 5,15 kohmu pri teplote 21 stupňov, čo podľa knihy "Jak na to" je v poriadku. Ešte neviem ako by som zmeral to zapaľovanie digiplex 2.
Dnes ráno som naštartoval na prvý krát a prešiel 225 km. Motor bol v chode bez prestania 3,5 hodiny a po vypnutí som to hneď naštartoval a po 10min a znovu po 1 hodine znova bez problémov nabehol. Poobede bolo auto studené a na prvý krát naštartovalo a znova 225 km. Po tejto trase mi vyšla spotreba 6,9 l/100km. Motor bol v chode bez prestania znova 3,5 hodiny a nebol absolútne žiadny problém. Po vypnutí motora som ho znova išiel po 10 min. pretočiť a chytil na prvý krát. Potom som to skúsil asi po 1 hodine a znova bez problémov. Počasie vonku (teplota) bola približne rovnaká ako včera, avšak včera za podobných vonkajších podmienok to ani po 2 hodinách nechytilo. Ja už teraz naozaj neviem v čom môže byť problém? Len mám obavy z toho, že Tipko ma niekde nechá, lebo na žiadny problém som neprišiel. Ak budete niekto mať k tomuto popisu niake bližšie informácie na riešenie uvedeného problému, bol by som veľmi rád, keby sme spoločnými silami našli príčinu nefunkčnosti môjho Tipka.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 7 měsíců zpět #14 od Jozef
Odpověděl Jozef pro téma Re: Štartovanie teplého motora
Ten anonymní som bol ja, zabudol som sa prihlásiť

Fiat Tipo 1,6 DGT r.v. 1990 karburátor, najazdené 185.000 km
Fiat Marea Weekend 1,8 HLX r.v. 1998, najazdené 155.000 km

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 6 měsíců zpět #15 od Jozef
Odpověděl Jozef pro téma Re: Štartovanie teplého motora
Znova Tipo neštartuje!
Dnes som zmeral čidlo otáčiek, ktoré je na zotrvačníku motara a malo hodnotu 862 ohmov, čo by malo byť v poriadku. Potom som motor naštartoval na prvý krát (bol studený). Po jayde asi 10 km bol úplne zohriaty, vypol som ho. po 10 s sa ho snažil naštartovať a vôbec nič.. Len štartér točil a nehádzala indukčná cievka iskru. Zmeral som čidlo otáčiek a nič som nenameral (nekonečný odpor).
Z toho dôvodu usudzujem, že problém bude asi v čidle otáčiek, ale neviem ako nato môže mať vplzv teplota.
Po vychladnutí motora asi po 2 hod. motor nabehol bey problémov.
Už som z toho jeleň.

Fiat Tipo 1,6 DGT r.v. 1990 karburátor, najazdené 185.000 km
Fiat Marea Weekend 1,8 HLX r.v. 1998, najazdené 155.000 km

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.435 sekund
Powered by Kunena fórum