Zruseni ventilu na topeni

Více
18 roků 6 měsíců zpět #1 od Tkevlar
Zruseni ventilu na topeni vytvořil uživatel Tkevlar
Ahoj co kdyz zrusim ten ventil u topeni a bude mi stale prochazet tepla voda vymenikem, bude to mit nejaky vliv? Nebo diky te klapce jaka tam je to nebude mit vliv? Díky

Alfa Romeo 156 1.9JTD
Alfa Romeo 155 1.8TS (bohužel motor KO)
ex.Tipo 1.7D

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 6 měsíců zpět #2 od Honza
Odpověděl Honza pro téma Re: Zruseni ventilu na topeni
bude to mit minimalni vliv pokud ta klapka tesni

coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 6 měsíců zpět #3 od Augustin
Odpověděl Augustin pro téma Re: Zruseni ventilu na topeni

bude to mit minimalni vliv pokud ta klapka tesni

To si zrovna nemyslim. Rekl bych, ze pokud mas volny vstup vody do vymeniku, pak spotrebovavas vice tepla nez mas-delsi ohrev motoru/vice paliva a take se Ti budou ohrivat nohy. :wink: coz nemusi byt v lete moc prijemne.
Proc to chces dat vubec pryc?

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 6 měsíců zpět #4 od Tkevlar
Odpověděl Tkevlar pro téma Re: Zruseni ventilu na topeni
Aha.
No chci jezdit na olej a potrebuji nekam zapojit tep. vymenik. Nejlepe seriove. Pokud te napada kam jinam by to slo rekni pls :wink:

Alfa Romeo 156 1.9JTD
Alfa Romeo 155 1.8TS (bohužel motor KO)
ex.Tipo 1.7D

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 6 měsíců zpět #5 od Augustin
Odpověděl Augustin pro téma Re: Zruseni ventilu na topeni
Jak to myslis na olej? Mas na mysli snad fritovaci? Zkus trochu popsat vice o co Ti jde.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 6 měsíců zpět #6 od Tkevlar
Odpověděl Tkevlar pro téma Re: Zruseni ventilu na topeni
Chci jezdit na fritak. A ten se musi predehrivat, aby mel lepsi viskozitu. Takze ho budu ohrivat vodou. Koupil jsem si vymenik voda/fritak a nevim kam ho zapojit, aby byl dostatecny prutok teple vody a co nejdrive.
vyhrala hadice k topeni. Jenze tam je ten problem, ze kdyz topeni vypnu tak se uzavre ventil a prestane protekat hadicemi voda.
Dat na hadici T-kus se mi nechce z duvodu toho, ze to bude v zime hure topit a zmensi prutok jak topeni tak vymenik olej/voda.
Uz je to lepe vysvetleno?

Alfa Romeo 156 1.9JTD
Alfa Romeo 155 1.8TS (bohužel motor KO)
ex.Tipo 1.7D

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 6 měsíců zpět #7 od Honza
Odpověděl Honza pro téma Re: Zruseni ventilu na topeni
vyhrejvani skrtici klapky to nema- treba bys moh rozdvojit to , jen bys musel pocitat s tim ze tam vede celkem mala hadice(v mympripade 8mm..)

coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 6 měsíců zpět #8 od Tkevlar
Odpověděl Tkevlar pro téma Re: Zruseni ventilu na topeni
Tuhle vecicku to vubec nema.

Alfa Romeo 156 1.9JTD
Alfa Romeo 155 1.8TS (bohužel motor KO)
ex.Tipo 1.7D

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 6 měsíců zpět #9 od Honza
Odpověděl Honza pro téma Re: Zruseni ventilu na topeni

Tuhle vecicku to vubec nema.


a jo sem si neuvedomil ze ropaci pridavaj plyn vstriknutim vetsiho mnozstvi nafty:) neboli natocenim pistku na cerpadle u kalsickyho diesla... :lol:

ale pokusil byhc se udelat za telesem termostatu rozboceni tak na tu 8mm hadici - ta by stacila..a pro studenej start byhc dal nejakej elektrickej predehrivak ,kterje by se nejak po ohrati motru vypnul...

coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 6 měsíců zpět #10 od Augustin
Odpověděl Augustin pro téma Re: Zruseni ventilu na topeni
jj uz to chapu. A proc to nechces resit el vyhrivanim? Ja bych tam dal na tu hadici takovy male zarizenicko - jmenuje se to GLOW PLUG, ktere ma v sobe dve nebo tri zhavici svicky a ohriva ti to kapalinu v prubehu prutoku. Pouziva se to na diesel motory jako dodatkove ohrivani vody (studene starty).
Ten vymenik ti bude zpusobovat ohrivani noh v lete, coz neni moc prijemne. Navic budes vubec potrebovat to ohrivat v lete? Ten olej ma horsi viskozitu pri nizsich teplotach pocitam tak okolo 5-8°C, zalezi na tom, jestli bude cisty nebo jej budes michat.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 6 měsíců zpět #11 od Tkevlar
Odpověděl Tkevlar pro téma Re: Zruseni ventilu na topeni
el. vyhrivani neni dobre, za chvili by mi to vybilo baterku. To si myslim.
Olej ma stejnou nebo podobnou viskozitu jako nafta az pri 80 stupnich. A taky proc zbytecne vyuzivat el. proud. kdyz motor vydava mnoho odpadniho tepla, ktere se jen tak ztraci.

Alfa Romeo 156 1.9JTD
Alfa Romeo 155 1.8TS (bohužel motor KO)
ex.Tipo 1.7D

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 6 měsíců zpět #12 od Tkevlar
Odpověděl Tkevlar pro téma Re: Zruseni ventilu na topeni
Nemáš nějakýlink na ten předehřívač GLOW PLUG ?

Alfa Romeo 156 1.9JTD
Alfa Romeo 155 1.8TS (bohužel motor KO)
ex.Tipo 1.7D

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 6 měsíců zpět #13 od lubosbrno
GLOW PLUG je sama o sobě žhavící svíčka / prodáváme je / je to vlastně překlad do češtiny.Nejmenuje se to zařízení jinak ?

Fiat Tipo 1.4 IE r.v.88 - koupil jsem ho teprve 30.8.2005,tak se
prosím nedivte některým otázkám.Učený z nebe nespadl.Za chvíli ho budu mít rok.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 6 měsíců zpět #14 od Augustin
Odpověděl Augustin pro téma Re: Zruseni ventilu na topeni

GLOW PLUG je sama o sobě žhavící svíčka / prodáváme je / je to vlastně překlad do češtiny.Nejmenuje se to zařízení jinak ?

To mas pravdu, nevyjadril jsem se zcela presne. U nas ve firme se to vyrabi jako celek, a vim, ze tomu vyrobku se tak rika. Je to takova mala nadoba, ktera je pruchozi (tvarene z Al trubky) a v ni jsou ulozeny zminen zhavici svicky. Nejsem v tom az tak zbehly, jen vim, ze se to u nas dela.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 6 měsíců zpět #15 od lubosbrno
Tak když se to u Vás dělá,tak se zeptej pod jakým obchodním názvem se to prodává.V jaké firmě děláš ?

Fiat Tipo 1.4 IE r.v.88 - koupil jsem ho teprve 30.8.2005,tak se
prosím nedivte některým otázkám.Učený z nebe nespadl.Za chvíli ho budu mít rok.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.482 sekund
Powered by Kunena fórum