Zruseni ventilu na topeni
Alfa Romeo 156 1.9JTD
Alfa Romeo 155 1.8TS (bohužel motor KO)
ex.Tipo 1.7D
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
To si zrovna nemyslim. Rekl bych, ze pokud mas volny vstup vody do vymeniku, pak spotrebovavas vice tepla nez mas-delsi ohrev motoru/vice paliva a take se Ti budou ohrivat nohy. coz nemusi byt v lete moc prijemne.bude to mit minimalni vliv pokud ta klapka tesni
Proc to chces dat vubec pryc?
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
No chci jezdit na olej a potrebuji nekam zapojit tep. vymenik. Nejlepe seriove. Pokud te napada kam jinam by to slo rekni pls
Alfa Romeo 156 1.9JTD
Alfa Romeo 155 1.8TS (bohužel motor KO)
ex.Tipo 1.7D
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
vyhrala hadice k topeni. Jenze tam je ten problem, ze kdyz topeni vypnu tak se uzavre ventil a prestane protekat hadicemi voda.
Dat na hadici T-kus se mi nechce z duvodu toho, ze to bude v zime hure topit a zmensi prutok jak topeni tak vymenik olej/voda.
Uz je to lepe vysvetleno?
Alfa Romeo 156 1.9JTD
Alfa Romeo 155 1.8TS (bohužel motor KO)
ex.Tipo 1.7D
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Alfa Romeo 156 1.9JTD
Alfa Romeo 155 1.8TS (bohužel motor KO)
ex.Tipo 1.7D
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tuhle vecicku to vubec nema.
a jo sem si neuvedomil ze ropaci pridavaj plyn vstriknutim vetsiho mnozstvi nafty:) neboli natocenim pistku na cerpadle u kalsickyho diesla...
ale pokusil byhc se udelat za telesem termostatu rozboceni tak na tu 8mm hadici - ta by stacila..a pro studenej start byhc dal nejakej elektrickej predehrivak ,kterje by se nejak po ohrati motru vypnul...
coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Ten vymenik ti bude zpusobovat ohrivani noh v lete, coz neni moc prijemne. Navic budes vubec potrebovat to ohrivat v lete? Ten olej ma horsi viskozitu pri nizsich teplotach pocitam tak okolo 5-8°C, zalezi na tom, jestli bude cisty nebo jej budes michat.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Olej ma stejnou nebo podobnou viskozitu jako nafta az pri 80 stupnich. A taky proc zbytecne vyuzivat el. proud. kdyz motor vydava mnoho odpadniho tepla, ktere se jen tak ztraci.
Alfa Romeo 156 1.9JTD
Alfa Romeo 155 1.8TS (bohužel motor KO)
ex.Tipo 1.7D
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Alfa Romeo 156 1.9JTD
Alfa Romeo 155 1.8TS (bohužel motor KO)
ex.Tipo 1.7D
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 1.4 IE r.v.88 - koupil jsem ho teprve 30.8.2005,tak se
prosím nedivte některým otázkám.Učený z nebe nespadl.Za chvíli ho budu mít rok.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
To mas pravdu, nevyjadril jsem se zcela presne. U nas ve firme se to vyrabi jako celek, a vim, ze tomu vyrobku se tak rika. Je to takova mala nadoba, ktera je pruchozi (tvarene z Al trubky) a v ni jsou ulozeny zminen zhavici svicky. Nejsem v tom az tak zbehly, jen vim, ze se to u nas dela.GLOW PLUG je sama o sobě žhavící svíčka / prodáváme je / je to vlastně překlad do češtiny.Nejmenuje se to zařízení jinak ?
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 1.4 IE r.v.88 - koupil jsem ho teprve 30.8.2005,tak se
prosím nedivte některým otázkám.Učený z nebe nespadl.Za chvíli ho budu mít rok.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.