Voda v benálu
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
nech to běžet na volnoběch zapni všechno co jde a začni problikávat z dálkovejma a uvidíš co ti to konkrétně dělá?
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
A nevis jak to vyskouset to cerpadlo jestli nejni spatny??
na vystup napojit jakejkoliv cejchovanej budicek aspon do 7-10baru (staci v mot prostoru na hadici co jde z do listy ) a mel bys namerit aspon 4,5b optimalne 5,5 - jto je stav novy , nebo hodne dobr ypumpy... ja mel sotva 0.7b...
coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Kolik tak stoji priblizne naky jety cerpadlo a ten regulator?
na jety bych se vyprd... pokud to neni ozkouseny... novy 8pumpa a 5reg....
coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
z ničeho nic mi kolísali otáčky z 0 - 3500 jen když jsem jel na 4000 tak to bylo okA jakej jsi mel konkretne problem??
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Mohl bys mi prosim jeste upresnit kde ten filtr je?jestli mam sundat kolo nebo z kufru?v knizce mam jen ze u 1.4 je dole na podvozku ale dvoulitr tam neni!dík
dvoulitr má filtr na straně spolujezdce před zadní nápravou - je tam takovej plastovej kryt a pod ním je filtr ve tvaru plechovýho válečku...
coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.