Startování zahřátého motoru Fiat Tipo

18 roků 6 měsíců zpět #1 od Anonymní
Potřeboval bych poradit, vlastním Fiat Tipo 1.4ie rv:88. Mám problémy se startováním zahřátého motoru, nechce naskočit. Naskočí jen pří sešlápnutém plinovém pedálu na podlahu a i potom se motor musí držet ve vyších otáčkách jinak by se zastaví. Pár sekund potom motor nemá výkon. Ale tyto problémy jsou jen při startování zahřátém motoru, jinak funguje bez problémů a má i výkon. Co by to mohlo způsobovat?

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

18 roků 6 měsíců zpět #2 od Anonymní
Zkus vyměnit svíčky za nové.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 6 měsíců zpět #3 od čenda
...a palivový filtr.
Nebo před nastartováním párkrát zapumpovat.

1.4 i.e. 1992
Punto 55 1996
Lasciate mi cantare...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 6 měsíců zpět #4 od lubosbrno

...a palivový filtr.
Nebo před nastartováním párkrát zapumpovat.




Když má ,,stříkačku,, tak pomůže pumpování ???

Fiat Tipo 1.4 IE r.v.88 - koupil jsem ho teprve 30.8.2005,tak se
prosím nedivte některým otázkám.Učený z nebe nespadl.Za chvíli ho budu mít rok.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

18 roků 6 měsíců zpět #5 od Anonymní
Pardon, já si nevšiml toho i.e., k roku 88 jsem si automaticky přiřadil karbec :oops:

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 6 měsíců zpět #6 od lubosbrno

Potřeboval bych poradit, vlastním Fiat Tipo 1.4ie rv:88. Mám problémy se startováním zahřátého motoru, nechce naskočit. Naskočí jen pří sešlápnutém plinovém pedálu na podlahu a i potom se motor musí držet ve vyších otáčkách jinak by se zastaví. Pár sekund potom motor nemá výkon. Ale tyto problémy jsou jen při startování zahřátém motoru, jinak funguje bez problémů a má i výkon. Co by to mohlo způsobovat?




Už jsi zjistil proč to tak dělá ?

Fiat Tipo 1.4 IE r.v.88 - koupil jsem ho teprve 30.8.2005,tak se
prosím nedivte některým otázkám.Učený z nebe nespadl.Za chvíli ho budu mít rok.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

18 roků 6 měsíců zpět #7 od Anonymní
Odpověděl Anonymní pro téma Můj názor.
Hmm,můj názor je takoví že to dělá regulátor tlaku paliva
,ale stejně nejde sehnat,tak proto jsem doufal že to dělá něco jiného .
Za každý další názor budu vděční.
Tak zatím Čauky.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 6 měsíců zpět #8 od silvo
A nebude to večne spomínaný a strašne preklínaný snímač otáčok?
Ten vie narobiť hrozné problémy !!!
Teda v zohriatom stave.Je to "mini"cievočka z velmi,velmi tenučkého drátika zaliateho v"umeline".časom nastane mikrotrhlina(asi pnutím umeliny vplyvom teploty)tým nastáva prerušovanie obvodu cievky a robí to podobné ai iné veci(trhanie motora alebo skapanie za jazdy)

Fiat TIPO 1,6 ie cat DGT 1991 OHC 125 000 km tmavočervená metalíza

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

18 roků 5 měsíců zpět #9 od Anonymní
Odpověděl Anonymní pro téma Poraďte prosím.
Tak jsem proměřil čidlo otáček motoru a naměřil jsem 779 ohm.
Požadovaná hodnota je 680 až 920 ohm, tak nevím jestli to bude
ono, poraďte prosím…

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

18 roků 5 měsíců zpět #10 od Anonymní
kde najdu to čidlo otáček? mám Tipo 1.4i (jednobodový vstřik) mr91

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 5 měsíců zpět #11 od lubosbrno
Já ho mám na převodovce směrem od motoru.Jestli to máš stejně jako já,tak kolem držáku baterie ti vede bílej drát,tak běž po něm směrem k převodovce dolů a jseš u čidla.Je připevněný dvouma šroubama,ale přístup jak do :ass: .

Fiat Tipo 1.4 IE r.v.88 - koupil jsem ho teprve 30.8.2005,tak se
prosím nedivte některým otázkám.Učený z nebe nespadl.Za chvíli ho budu mít rok.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 5 měsíců zpět #12 od silvo
Ten odpor snímača si meral v studenom stave?
Ono aj v teplom stave ked tým prívodným kablom k snímaču pohýbeš tak to chytí kontakt(spomínaná mikrotrhlina) .Skús ho odmerať ked ti niekto bude tým prívodným káblom "lomcovať".Ak sa odpor nebude meniť snímač by mohol byť dobrý.Ak bude lietať tak je snímač v "čudu".

Fiat TIPO 1,6 ie cat DGT 1991 OHC 125 000 km tmavočervená metalíza

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

18 roků 5 měsíců zpět #13 od Anonymní
Odpověděl Anonymní pro téma Dík za radu.
Už jsem to zkusil a u konektoru to blbne,tak pojedu koupit
noví čidlo otáček motoru.
Dík za radu.
:lol:

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.441 sekund
Powered by Kunena fórum