umírá při nízkých otáčkách
taky když rychleji podřadím, tak se mi rozsvítí kontrolka vstřikování, mazání a baterky a motor se mi vypne...
Už je pryč: Fiat Tipo 1.6 DOHC r.v. 1989
Nyní: Škoda Octavia 1.9TDi
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Mě něco podbného dělalpředstih, ale to utebe nevypadá. Zkus se ale raději podívat na všechny hadice co vedou z kolena sání.
díval sem se na to a nepřišel sem na nic nenormálního...
Už je pryč: Fiat Tipo 1.6 DOHC r.v. 1989
Nyní: Škoda Octavia 1.9TDi
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
neklepe...Neklepe ti motor?
Už je pryč: Fiat Tipo 1.6 DOHC r.v. 1989
Nyní: Škoda Octavia 1.9TDi
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Mam problem s tim co popisoval Criton, nekdy chci vypalit z krizovatky a nejak to moc nejde, i kdyz vim, ze to predchozi Tipko melo lepsi akceleraci (nevim jestli to bylo tim, ze tam nebyl kat). Dalsim problemem, je, ze mam zakoureny vyfuk-cely docerna, to stejne je i na svickach a lambde. To svedci o bohate smesi, a take zvysenou spotrebou phm. Hned mne napadla lambda sonda,, tak jsem ji meril multimetrem a pravidelne se meni hodnoty napeti 0,1-1,1V. Nicmene kolega mi rikal takovou zajimavost co mel u sebe na aute. Rikal mi, ze se setkal se stejnou zavadou, tak merili jednotlive cidla, palivovou soustavu, cerpadlo. Nakonec to byly necistoty, ktere mel usazene v membrane (regulator tlaku). To zpusobovalo to, ze RJ stale davala palivo, i kdyz to nebylo treba.
Taky jsem to dneska kontroloval, nevim, jak to bude vypadat, zda to pomuze, ale smysl to dava. Uvidime...
P.S. Jinak uvazuji nad tim, ze tu jednodrat lambdu vymenim a dam tam 4dratovou i s predehrevem, ma to sve vyhody.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Jak tak na to koukam, tak mam podobne zkusenosti. Trosku jsem nad tim dumal a neco zkousel, jeste to nevim 100pro, ale uvidime.
Mam problem s tim co popisoval Criton, nekdy chci vypalit z krizovatky a nejak to moc nejde, i kdyz vim, ze to predchozi Tipko melo lepsi akceleraci (nevim jestli to bylo tim, ze tam nebyl kat). Dalsim problemem, je, ze mam zakoureny vyfuk-cely docerna, to stejne je i na svickach a lambde. To svedci o bohate smesi, a take zvysenou spotrebou phm. Hned mne napadla lambda sonda,, tak jsem ji meril multimetrem a pravidelne se meni hodnoty napeti 0,1-1,1V. Nicmene kolega mi rikal takovou zajimavost co mel u sebe na aute. Rikal mi, ze se setkal se stejnou zavadou, tak merili jednotlive cidla, palivovou soustavu, cerpadlo. Nakonec to byly necistoty, ktere mel usazene v membrane (regulator tlaku). To zpusobovalo to, ze RJ stale davala palivo, i kdyz to nebylo treba.
Taky jsem to dneska kontroloval, nevim, jak to bude vypadat, zda to pomuze, ale smysl to dava. Uvidime...
P.S. Jinak uvazuji nad tim, ze tu jednodrat lambdu vymenim a dam tam 4dratovou i s predehrevem, ma to sve vyhody.
Jakou máš spotřebu oleje?
Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
1.9 TDsX - r.v. 1991 - 270.000 km - po smrti
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prave, ze se to drzi rekl bych skoro stejne, mozna par milimetru to pokleslo, ale nic hrozneho, stale to je okolo stredu.Zalezi na tom, kde v rozmezi. Medzi hornou a dolnou ryskou je to asi 1 liter.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Zkoušel jsi měřit vůli ventilů? Taky si proměř kompresní tlak.
Tyhle věci by na to mohly mít vliv.
Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Auto mám rok a půl, najeto za tu dobu cca 40.000km. Hned po koupi nový rozvody, měněná lambda (4 drátková) po půl roce měněno čidlo podtlaku v sání (taková černá krabička co do ní vede hadička a je schovaná pod kastlíkem vedle nádobky posilovače řízení). Podle údajů na vyčítačce tohle měla být ta závada. Chvíli se to vytratilo a pak znova.
Před měsícem nové svíčky (snaha o snížení spotřeby) - původní už byly pěkně černé stejně jako výfuk je hodně očernalý.
Spotřeba stabilně město-neměsto 10-10,5 litru, po výměně svíček se snížila na dálky na 9-9,5 litru.
Spojme hlavy dohromady - ČÍM TO SAKRA MŮŽE BÝT !?
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tempra 1.8ie SW, r.v.96
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.