Tipo 1.4ie-najeto 180tis-jeto hodne?

17 roků 10 měsíců zpět #1 od Anonymní
Koupili by ste Tipo ktery ma najeto cca 180tis km? Na co by ste koukali?

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 10 měsíců zpět #2 od F@ster
180 tisíc ? Neni to ani moc ani málo :-)) jde o to jak o to auto bylo pečováno ... Já mam na svym dieselu najeto 240 tisíc ( podle tacháče, ale řek bych mnohem víc) a nemam s nim nějak velký trable :-)..
Co se týče toho na co koukat, je toho stejně jako u jinejch takhle starejch aut povícero...
Rozhodně pořádně zkouknout spodek aby nebyl shnilej, zkontrolovat aspoň co funguje a co ne ( teď myslim elektriku)... Aspoň zběžně bych skouknul gumy jestli nejsou špatně sjetý ( geometrie a podobný), nebylo by taky špatný zkouknout stav brzd ( pokud bude možnost) ...
Prostě takový ty klasický věci při koupi auta ...
Jinak co se týče motoru, to ti nepovim protože s 1,4kou sem nepřišel do styku to se ptej jinde ( majitelů tady :-) ani ti určo poraděj na co dát bacha) :-)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 10 měsíců zpět #3 od Kdj
Odpověděl Kdj pro téma Ciao, 180000
Svoje první jsem koupil v 3A, mělo prej 102000, no kastle jakžtak,
horší byl podvozek :(
Až doma jsem zjistil, že na digitálu jsou mph, takže skoro
170000 :dead hobo:
Teď tu v Budějcích je na prodej černý, 1,6,
drobet ladak, ale má krásný kola, z těch jsem uplně k.o. Najeto
115000, facelift Logo, 1993...
jedna čtyřku bych osobně nebral, dáš na ní 15 kola a 70 koni,
to už bude mit co dělat...

K.dj
Fiat Tipo Mille Seicento Super
Rosso Metallico
Anno di Produzione 1993

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 10 měsíců zpět #4 od stiglitz
Odpověděl stiglitz pro téma Re: Ciao, 180000

Svoje první jsem koupil v 3A, mělo prej 102000, no kastle jakžtak,
horší byl podvozek :(
Až doma jsem zjistil, že na digitálu jsou mph, takže skoro
170000 :dead hobo:
Teď tu v Budějcích je na prodej černý, 1,6,
drobet ladak, ale má krásný kola, z těch jsem uplně k.o. Najeto
115000, facelift Logo, 1993...
jedna čtyřku bych osobně nebral, dáš na ní 15 kola a 70 koni,
to už bude mit co dělat...

Rád bych věděl jak patnáctky kola souvisej s výkonem. 8O

stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 10 měsíců zpět #5 od Kdj
Jednoduše...
A) 14 plech váží x kilo
B) 15 Alu váží > x kilo
C) větší odpor při valení běhounu z rozměru 175 nebo 185 na 195
D) tudíž je nutná větší síla...
Když jsem dal z :kiss: na bělouše 17 z barchetty, no, bylo to hodně
znát...
Vrátil jsem tam radši plechy, nestíhalo ani servo, nehledě na to,
že jsem si na přejezdu pocuchal trochu levej blatník :(
Trochu mě to mrzí, ale na sraz přijedu na plechách,
objednal jsem si v D 15 Artecy typ PA, jestli máš D a W cat, akorát
mě dožraly na sijtně, že je vůbec nenabízí na Tipo...
Takže jsem si je musel objednat na Bravu :roll:
bueroraeume-koeln.de/bildholen3.aspx?id=67

K.dj
Fiat Tipo Mille Seicento Super
Rosso Metallico
Anno di Produzione 1993

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 10 měsíců zpět #6 od michal_tipar
zase nemusíš mít takový strach z 15tek já je mám na 1,4ie obuté do 195tek a auto jezdí stejně jako na úzkých 165/14 které používám v zimě. Jde trochu tíž točit volantem, ale na co bych tam měl servo :) navíc pokud nechceš akorát mršit podvozek a gumy tak stejně nebudeš točit na místě a za jízdy to nepoznáš. Jo o komfortu jízdy, to už je jiná, při letošní kavlitě cest, a to ještě nezačali solit, k tomu, jak tak sleduju vývoj teplot venku, za chvilku zase dojde :lol:
Váha ráfků plechových a hliníkových se podle mě moc neliší, ale pokud vím tak se dávají hliníkáče právě proto, že jsou lehcí jak plecháče, aby se znížila neodpružená hmotnost auta.
Větší valivý odpor je jasný, ale projeví se to maximálně pár deckama benzínu navíc...
Na druhou stranu jsou tu i jistá pozitiva, větší styčná plocha kola = lépe sedí v zatáčkách, účinněji brzdí i akceleruje

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 10 měsíců zpět #7 od Kdj
Pravda :D
Nevía, jestli se lisi stredy na tipu a brave,
nebo ze by vyrobce uz kaslal na stary dobry kary?

K.dj
Fiat Tipo Mille Seicento Super
Rosso Metallico
Anno di Produzione 1993

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 10 měsíců zpět #8 od mmarek

Koupili by ste Tipo ktery ma najeto cca 180tis km? Na co by ste koukali?

záleží na tom, jestli má 180 tisíc najeto, nebo je 180 tisís STAV TACHOMETRU- to je často používaná formulace protože to nicnevypovídá o případném stočení tacho.

Fiat Tipo 1,4 AGT
karburátor, 78HP, rv. 91

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 10 měsíců zpět #9 od michal_tipar

Pravda :D
Nevía, jestli se lisi stredy na tipu a brave,
nebo ze by vyrobce uz kaslal na stary dobry kary?

To bohužel nevím, koukal jsem se do konfigurátorů kol ale tam taková informace není...
:idea: teď jsem se koukl do katalogu brzdových kotoučů a pro obě auta uvádějí stejný centrovací průměr 59mm což je stejný průměr jako na kolo, takže bych si dovolil tvrdit, že je to shodné pro Brava a Tipo

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 10 měsíců zpět #10 od stiglitz

Pravda :D
Nevía, jestli se lisi stredy na tipu a brave,
nebo ze by vyrobce uz kaslal na stary dobry kary?

Ja mam na autě kola z Bravy - viz galerie. Nezaznamenal jsem problém.

stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 10 měsíců zpět #11 od Kdj
Dik, kola stejně nepřišla, artech ted vyrábí pro VW, takže na sraz jedu
na zimákách :(

K.dj
Fiat Tipo Mille Seicento Super
Rosso Metallico
Anno di Produzione 1993

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 10 měsíců zpět #12 od michal_tipar
já jsem taky na kola čekal skoro dva měsíce :-(

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.462 sekund
Powered by Kunena fórum