Teplota kapaliny v chladícím okruhu 2.0ie 16V

Více
18 roků 5 měsíců zpět #1 od Vlada
Zdravim,mam takovej dotaz,jde o teplotu chladící kapaliny v okruhu,zdá se mi že tipo moc chladí ,podle fotky kterou jsem udělal po zahřátí motoru,ukazuje rafička tak 75°C,což se mi zdá málo.Jak jste na tom Vy?Mam dát před chladič karton?nechci aby motor trpěl.

Soubor přílohy:

Fiat Tipo 2.0ie 16V SedicivalvolE r.v. 1991

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 5 měsíců zpět #2 od Kdj
No lepší chladit :lol: než vařit :oops:
Mrknul ses na termostat, na ex bělouši zatuhl
a pouštel přes velký okruh, takže jsem v zimě
musel do něj v 3 svetrech :snowboard:

K.dj
Fiat Tipo Mille Seicento Super
Rosso Metallico
Anno di Produzione 1993

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 5 měsíců zpět #3 od Vlada
Ne nedival,co bych na něm měl zkontrolovat? :oops:

Fiat Tipo 2.0ie 16V SedicivalvolE r.v. 1991

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 5 měsíců zpět #4 od Kdj
Vubec nezavíral, takže jestli Ti moc auto netopí,
tak je seklý...
Ale to je zkušenost z 1,6 DOHC, jestli má 16v
jiné seřízení, tak AJ DON NOU :D

K.dj
Fiat Tipo Mille Seicento Super
Rosso Metallico
Anno di Produzione 1993

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 5 měsíců zpět #5 od Vlada
Topí normálně,ale voda by se tušim měla pohybovat kolem těch 90°C ,75°C se mi zdá dost málo.. 8O

Fiat Tipo 2.0ie 16V SedicivalvolE r.v. 1991

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 5 měsíců zpět #6 od Kdj
Měl jsem tchána se stejným motorem,
tak jsem mu ho "ukradl" a najednou začal i topit :oops:
Dnes nemám už ani starýho bělouše( hodil jsem ho
v zimě pod traktor s radlicí #-o ), ani tchána...
Snad by to chtělo někoho s tím motorem...

K.dj
Fiat Tipo Mille Seicento Super
Rosso Metallico
Anno di Produzione 1993

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 5 měsíců zpět #7 od Augustin
uz se to tady resilo, zkus se podivat, jestli se Ti pred dosazenim tech 75°C ohriva pouze jedna hadice nebo obe dve. Pokud obe, tak Ti termostat propousti vodu. To by jsi jej musel shodit a dat do hrnce s teplomerem a varit a sledovat, kdy otevira a kdy zavira (ale uplne!!!). Mam takovou zkusenost, ze mi termostat propoustel (byla vadna gumicka) a pak to nedosahovalo teplot tak jak melo.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 5 měsíců zpět #8 od michal_tipar
v zimě by to mohl dělat termostat ale pokud ti teď ukazuje 75°C tak to spíš špatně ukazuje budík, při kolika ti spíná ventilátor?
Standardní teplota je při jízdě něco pod 90°C a měla by tam normálně držet.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 5 měsíců zpět #9 od Honza
u 2.0 8v motoru jedu na stejny teploty.. jen malokdy se to zvedne na 90..vetrak nespina..mam ho na rucni ovladani 8)

zkousel sme sahat na hadice behem zahrejvani a nic.. termostat se tvari ze funguje..navic to v zime topi celkem dobre (cca 1-2km auz to je vlazny..)

coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 5 měsíců zpět #10 od michal_tipar
já jsem si neuvědiomil, že 1,8 a 2,0 mají taku dvoustupňové spínání sahary, takže ten motor je chladnější podobně jako ropáci...
Kolem 75-80°C je asi normální teplota. Já mám teplotu taky asi 85°C a spíná kolem 92°C čož je čárku za 90 a normální teplotu mám čárku před 90 na budíku.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 5 měsíců zpět #11 od rat21
Ja mam teplotu 85-90 a to som "ropak". Takze ziadna nizsia teplota nie je. Pracovna teplota motora nezavisi od obsahu ani typu sahary, ale od termostatu. Az ked ten nestiha, prichadza na rad ventilator.

1.9 TDsX - r.v. 1991 - 270.000 km - po smrti :-(

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 11 měsíců zpět #12 od Max-el
Mam stejný problém, akorát nevim, k jakému jste dospěli závěru. Auto začne topit téměř okamžitě, ale teplota se nedostane nad zmiňovaných 75 stupňů. Je to tak správně, nebo mám zkontrolovat termostat?

Fiat Tipo 1.8 GTI 3 dveře r.v.12/94
Fiat Stilo 1.9 JTD Multi Wagon r.v.12/05

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 11 měsíců zpět #13 od jirk
Před 3 týdny jsem měnil termostat,od té doby je teplota cca 90 stupňů.Předtím jsem jezdil na 70.Když jsem ten starý vyndal,tak nedovíral při nízké teplotě,po výměně je to OK.Kupoval jsem ho za 400 Kč,ale mám DOHC,tvůj bude asi jiný.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 2.086 sekund
Powered by Kunena fórum