Teplota kapaliny v chladícím okruhu 2.0ie 16V
18 roků 5 měsíců zpět #1
od Vlada
Fiat Tipo 2.0ie 16V SedicivalvolE r.v. 1991
Teplota kapaliny v chladícím okruhu 2.0ie 16V vytvořil uživatel Vlada
Zdravim,mam takovej dotaz,jde o teplotu chladící kapaliny v okruhu,zdá se mi že tipo moc chladí ,podle fotky kterou jsem udělal po zahřátí motoru,ukazuje rafička tak 75°C,což se mi zdá málo.Jak jste na tom Vy?Mam dát před chladič karton?nechci aby motor trpěl.
Fiat Tipo 2.0ie 16V SedicivalvolE r.v. 1991
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
18 roků 5 měsíců zpět #2
od Kdj
K.dj
Fiat Tipo Mille Seicento Super
Rosso Metallico
Anno di Produzione 1993
Odpověděl Kdj pro téma Re: Teplota kapaliny v chladícím okruhu 2.0ie 16V
No lepší chladit než vařit
Mrknul ses na termostat, na ex bělouši zatuhl
a pouštel přes velký okruh, takže jsem v zimě
musel do něj v 3 svetrech :snowboard:
Mrknul ses na termostat, na ex bělouši zatuhl
a pouštel přes velký okruh, takže jsem v zimě
musel do něj v 3 svetrech :snowboard:
K.dj
Fiat Tipo Mille Seicento Super
Rosso Metallico
Anno di Produzione 1993
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
18 roků 5 měsíců zpět #3
od Vlada
Fiat Tipo 2.0ie 16V SedicivalvolE r.v. 1991
Odpověděl Vlada pro téma Re: Teplota kapaliny v chladícím okruhu 2.0ie 16V
Ne nedival,co bych na něm měl zkontrolovat?
Fiat Tipo 2.0ie 16V SedicivalvolE r.v. 1991
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
18 roků 5 měsíců zpět #4
od Kdj
K.dj
Fiat Tipo Mille Seicento Super
Rosso Metallico
Anno di Produzione 1993
Odpověděl Kdj pro téma Re: Teplota kapaliny v chladícím okruhu 2.0ie 16V
Vubec nezavíral, takže jestli Ti moc auto netopí,
tak je seklý...
Ale to je zkušenost z 1,6 DOHC, jestli má 16v
jiné seřízení, tak AJ DON NOU
tak je seklý...
Ale to je zkušenost z 1,6 DOHC, jestli má 16v
jiné seřízení, tak AJ DON NOU
K.dj
Fiat Tipo Mille Seicento Super
Rosso Metallico
Anno di Produzione 1993
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
18 roků 5 měsíců zpět #5
od Vlada
Fiat Tipo 2.0ie 16V SedicivalvolE r.v. 1991
Odpověděl Vlada pro téma Re: Teplota kapaliny v chladícím okruhu 2.0ie 16V
Topí normálně,ale voda by se tušim měla pohybovat kolem těch 90°C ,75°C se mi zdá dost málo.. 8O
Fiat Tipo 2.0ie 16V SedicivalvolE r.v. 1991
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
18 roků 5 měsíců zpět #6
od Kdj
K.dj
Fiat Tipo Mille Seicento Super
Rosso Metallico
Anno di Produzione 1993
Odpověděl Kdj pro téma Re: Teplota kapaliny v chladícím okruhu 2.0ie 16V
Měl jsem tchána se stejným motorem,
tak jsem mu ho "ukradl" a najednou začal i topit
Dnes nemám už ani starýho bělouše( hodil jsem ho
v zimě pod traktor s radlicí #-o ), ani tchána...
Snad by to chtělo někoho s tím motorem...
tak jsem mu ho "ukradl" a najednou začal i topit
Dnes nemám už ani starýho bělouše( hodil jsem ho
v zimě pod traktor s radlicí #-o ), ani tchána...
Snad by to chtělo někoho s tím motorem...
K.dj
Fiat Tipo Mille Seicento Super
Rosso Metallico
Anno di Produzione 1993
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
18 roků 5 měsíců zpět #7
od Augustin
Odpověděl Augustin pro téma Re: Teplota kapaliny v chladícím okruhu 2.0ie 16V
uz se to tady resilo, zkus se podivat, jestli se Ti pred dosazenim tech 75°C ohriva pouze jedna hadice nebo obe dve. Pokud obe, tak Ti termostat propousti vodu. To by jsi jej musel shodit a dat do hrnce s teplomerem a varit a sledovat, kdy otevira a kdy zavira (ale uplne!!!). Mam takovou zkusenost, ze mi termostat propoustel (byla vadna gumicka) a pak to nedosahovalo teplot tak jak melo.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Méně
Více
- Příspěvky: 1349
18 roků 5 měsíců zpět #8
od michal_tipar
Michal Tipař [img:35fd246b7a]http://www.celysvet.cz/userbar/dbc73b9e20de02119c403187359ed2da.jpg[/img:35fd246b7a] Tipo 1,4ie \'93 Consummatum est!!!
Odpověděl michal_tipar pro téma Re: Teplota kapaliny v chladícím okruhu 2.0ie 16V
v zimě by to mohl dělat termostat ale pokud ti teď ukazuje 75°C tak to spíš špatně ukazuje budík, při kolika ti spíná ventilátor?
Standardní teplota je při jízdě něco pod 90°C a měla by tam normálně držet.
Standardní teplota je při jízdě něco pod 90°C a měla by tam normálně držet.
Michal Tipař [img:35fd246b7a]http://www.celysvet.cz/userbar/dbc73b9e20de02119c403187359ed2da.jpg[/img:35fd246b7a] Tipo 1,4ie \'93 Consummatum est!!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
18 roků 5 měsíců zpět #9
od Honza
coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive
Odpověděl Honza pro téma Re: Teplota kapaliny v chladícím okruhu 2.0ie 16V
u 2.0 8v motoru jedu na stejny teploty.. jen malokdy se to zvedne na 90..vetrak nespina..mam ho na rucni ovladani
zkousel sme sahat na hadice behem zahrejvani a nic.. termostat se tvari ze funguje..navic to v zime topi celkem dobre (cca 1-2km auz to je vlazny..)
zkousel sme sahat na hadice behem zahrejvani a nic.. termostat se tvari ze funguje..navic to v zime topi celkem dobre (cca 1-2km auz to je vlazny..)
coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Méně
Více
- Příspěvky: 1349
18 roků 5 měsíců zpět #10
od michal_tipar
Michal Tipař [img:35fd246b7a]http://www.celysvet.cz/userbar/dbc73b9e20de02119c403187359ed2da.jpg[/img:35fd246b7a] Tipo 1,4ie \'93 Consummatum est!!!
Odpověděl michal_tipar pro téma Re: Teplota kapaliny v chladícím okruhu 2.0ie 16V
já jsem si neuvědiomil, že 1,8 a 2,0 mají taku dvoustupňové spínání sahary, takže ten motor je chladnější podobně jako ropáci...
Kolem 75-80°C je asi normální teplota. Já mám teplotu taky asi 85°C a spíná kolem 92°C čož je čárku za 90 a normální teplotu mám čárku před 90 na budíku.
Kolem 75-80°C je asi normální teplota. Já mám teplotu taky asi 85°C a spíná kolem 92°C čož je čárku za 90 a normální teplotu mám čárku před 90 na budíku.
Michal Tipař [img:35fd246b7a]http://www.celysvet.cz/userbar/dbc73b9e20de02119c403187359ed2da.jpg[/img:35fd246b7a] Tipo 1,4ie \'93 Consummatum est!!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
18 roků 5 měsíců zpět #11
od rat21
1.9 TDsX - r.v. 1991 - 270.000 km - po smrti
Odpověděl rat21 pro téma Re: Teplota kapaliny v chladícím okruhu 2.0ie 16V
Ja mam teplotu 85-90 a to som "ropak". Takze ziadna nizsia teplota nie je. Pracovna teplota motora nezavisi od obsahu ani typu sahary, ale od termostatu. Az ked ten nestiha, prichadza na rad ventilator.
1.9 TDsX - r.v. 1991 - 270.000 km - po smrti
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
17 roků 11 měsíců zpět #12
od Max-el
Fiat Tipo 1.8 GTI 3 dveře r.v.12/94
Fiat Stilo 1.9 JTD Multi Wagon r.v.12/05
Odpověděl Max-el pro téma Re: Teplota kapaliny v chladícím okruhu 2.0ie 16V
Mam stejný problém, akorát nevim, k jakému jste dospěli závěru. Auto začne topit téměř okamžitě, ale teplota se nedostane nad zmiňovaných 75 stupňů. Je to tak správně, nebo mám zkontrolovat termostat?
Fiat Tipo 1.8 GTI 3 dveře r.v.12/94
Fiat Stilo 1.9 JTD Multi Wagon r.v.12/05
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
17 roků 11 měsíců zpět #13
od jirk
Odpověděl jirk pro téma Re: Teplota kapaliny v chladícím okruhu 2.0ie 16V
Před 3 týdny jsem měnil termostat,od té doby je teplota cca 90 stupňů.Předtím jsem jezdil na 70.Když jsem ten starý vyndal,tak nedovíral při nízké teplotě,po výměně je to OK.Kupoval jsem ho za 400 Kč,ale mám DOHC,tvůj bude asi jiný.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Vygenerováno za 2.086 sekund