Cidlo nasavaneho vzduchu
Fiat Tipo 1.4 i.e. AGT, r.v. 1991, najeto přes 145 tis.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tím vzduchem to urcite muže byt..delalo mi to podobny ceky ale pote co sem utesnil airbox docela se to zmenilo...
no mě zase dělá to když je motor studený že nastarřtujëš potom to chcípne ksdyž nedáš plyn nastartuješ znova a vše je v pohodě řešil jsem to novým konektorem na čidlo vody půl roku klid a ted je to tu znova výměna konektoru už ted nepomohla to auto když stojí víc jak cca 8 hodin tak to prostě nastartuje na podruhý jinak je vše v pohodě dík za tip na ten air box zkusím to
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
[/img]
Tipo 1,4 iE, najeto
235 000 km
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Měl jsem něco podobnýho - při studeném motoru to škubalo a myslel jsem si, že je to čidlo vzduchu nebo potenciometr. Na radu kamaráda servisáka /, abych zbytečně moc neutrácel/ jsem si koupil přípravek na čištění karburátorů a vstřikování pod obchodním označením "CARB CLEAN" za 177,- Kč. Sundal jsem filtr a při spuštěném motoru a zvýšených otáčkách jsem nastříkal do sání na klapku a okolo tak, jak je uvedeno v návodu! To, co bylo zakarbonováno kolem klapky i klapka se ihned vyčistilo. Motor šlape jako hodiny! Původně jsem si myslel, že si ze mě servisák kamarád utahuje, ale je to to nejjednodušší od čeho se nechá začít. Přípravky na čištění najdete určitě i pod jiným názvem, ale i pod jinou cenou /až 500,-Kč/!
jej pardon to asi nepatřilo mě
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 1.4 i.e. AGT, r.v. 1991, najeto přes 145 tis.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Měl jsem něco podobnýho - při studeném motoru to škubalo a myslel jsem si, že je to čidlo vzduchu nebo potenciometr. Na radu kamaráda servisáka /, abych zbytečně moc neutrácel/ jsem si koupil přípravek na čištění karburátorů a vstřikování pod obchodním označením "CARB CLEAN" za 177,- Kč. Sundal jsem filtr a při spuštěném motoru a zvýšených otáčkách jsem nastříkal do sání na klapku a okolo tak, jak je uvedeno v návodu! To, co bylo zakarbonováno kolem klapky i klapka se ihned vyčistilo. Motor šlape jako hodiny! Původně jsem si myslel, že si ze mě servisák kamarád utahuje, ale je to to nejjednodušší od čeho se nechá začít. Přípravky na čištění najdete určitě i pod jiným názvem, ale i pod jinou cenou /až 500,-Kč/!
[/img]
Sem z Ústí nad Labem a nemohu ten čistič sehnat.Nemáte nějakou radu,kde zakoupit??Díky.
☆ FIAT Tipo 1.4ie DGT 51kW r.v.90 ☆
www.fiattipo.net/index.php/fotogalerie/c...y-fiat-tipo-14ie-dgt
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tipo 1,4 iE, najeto
235 000 km
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tím vzduchem to urcite muže byt..delalo mi to podobny ceky ale pote co sem utesnil airbox docela se to zmenilo...
no mě zase dělá to když je motor studený že nastarřtujëš potom to chcípne ksdyž nedáš plyn nastartuješ znova a vše je v pohodě řešil jsem to novým konektorem na čidlo vody půl roku klid a ted je to tu znova výměna konektoru už ted nepomohla to auto když stojí víc jak cca 8 hodin tak to prostě nastartuje na podruhý jinak je vše v pohodě dík za tip na ten air box zkusím to
nevíte čím by to mohlo být?
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Zitra nebo v nedeli to zkusim prehodit na auto, pokud to bude dobre, tak to stejne udelam i na te nahradni vstrikovacce-do zasoby
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.